Recensie Ariana, Antwerpen, Verversrui 8 k3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hansgelderland

Stamgast
Forumpionier
626
30/06/21
1.171
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week deze mooie en lekker slanke Roemeense dame bezocht. Lang zwart haar, mooie b cup en helemaal naturel, geen tatoeages of piercings. Ze pijpte lekker met gevoel en nam daar de tijd voor. Het intieme gedeelte was ook oké. Ze vertelde me dat ze ook met en na de feestdagen in Antwerpen blijft, dus het zou zo maar kunnen dat ik haar nog eens ga opzoeken. Deze week ga ik weer naar het SKW, ben benieuwd naar het totaal aanbod. In Nederland die onzinnige lockdown, gelukkig hebben we het SKW nog.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
59
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit meisje zit al een tijdje in de avondshift, begint ook steeds rond 20 uur.
Ze lijkt wat gewoontjes achter haar raam, maar eens binnen blijkt ze toch wel een toplichaam te hebben.
 
Trevor john heeft het hier duidelijk over een andere Ariana, deze waar de TS het over heeft staat of stond ergens anders, die waar Trevor het over heeft staat al van haar debuut in het SKW in vingerling 5/2
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook eens bezocht. Althans ik denk toch dat zij het is. Ze zit op dezelfde locatie en heeft inderdaad geen tatoeages. Wat tegenwoordig eerder uitzondering is en dat maakt al die meiden met hun lelijke tatoeages ook onderling inwisselbaar. Maar Arian dus niet.
Tegenwoordig zit ze ook al een hele tijd in de dagshift.
Ik wilde al een tijdje bij haar naar binnengaan. Ze ziet er leuk uit. ze lacht altijd. Maar ze is niet zo erg druk bezet, wat mij dus een beetje deed twijfelen om eerder bij haar naar binnen te gaan.

Maar dat valt alllemaal zeer goed mee. Ze is mooi, heeft een prachtig naturel lichaam en een perfect gebit. Voor de eerste keer gekozen voor de standaard 50 euro P+N. Het pijpen is zeer rustig, maar goed en gevarieerd. Bij het intieme gedeelte gekozen voor haar bovenop en zo heeft ze het prima afgemaakt. Heerlijke lipjes. En dus prachtig lichaam met natuurlijke kleine borsten. Ik heb ze liever naturel dan fake groot...
Deze dame geeft dus prima service. Leuk is ook dat ze vaak van outfit wisselt en die is doorgaans zeer smaakvol. Anders dan de andere meiden, die vaak hetzelfde dragen dag in dag uit, of in teenslippers achter de ramen staan (wie gaat daar eigenlijk naar binnen?)
Soit Ariana, bleek na het intieme ook een zeer aangename babbel te hebben. Yup, dit is gewoon een leuke meid. Mij ziet ze nog terug. Ik ben benieuwd wat ze nog allemaal in petto heeft...
 
vanmiddag bij Ariana naar binnen gestapt, ze lacht altijd vriendelijk als ik voorbij wandel. Ze had een mooi blauw lingerie setje aan wat haar prachtig stond, en ik kon de verleiding niet weerstaan.
Op de kamer is ze heel ontspannen, ze wast eerst grondig haar handen en de onderkant. Neemt daarna rustig de tijd om een beetje te knuffelen, en ik verdronk bijna in haar prachtige ogen, voordat ze overgaat tot actie.

Alles bij elkaar een prima sessie met een bloedmooie dame, ze gaat mij terugzien. Ze vertelde mij dat ze 27 is, ik had haar toch wel jonger ingeschat.
 
Vandaag 04:05 na meer dan een uur wachten eindelijk haar vorige klant uitgelaten.
Eens mijn beurt 200eu overeengekomen voor GFE incl pzc en tongzoenen. Ook alle standjes kunnen.
Haar eerst uitvoerig gebeft waarbiij ze vlot nat werd en klaarkwam of goed fakete..Tijdens het pzc vraagt ze geregeld of ze verder kan gaan of niet..Uiteindelijk genomen doggy en on top klaargekomen.. Ondertussen bleef ze verder tongzoenen. vOOR MIJ EEN VERBORGEN TALENT met nog meer mogelijkheden qua extra''s.Volgende sessie vraag ik haar naar anaal cim en wat meers ze in de kast heeft.. Groot verslavingsgevaar;heb gemerkt dat de meeste van haar klanten tussen 30' en 2 uur binnenblijven
 
Vandaag 04:05 na meer dan een uur wachten eindelijk haar vorige klant uitgelaten.
Eens mijn beurt 200eu overeengekomen voor GFE incl pzc en tongzoenen. Ook alle standjes kunnen.
Haar eerst uitvoerig gebeft waarbiij ze vlot nat werd en klaarkwam of goed fakete..Tijdens het pzc vraagt ze geregeld of ze verder kan gaan of niet..Uiteindelijk genomen doggy en on top klaargekomen.. Ondertussen bleef ze verder tongzoenen. vOOR MIJ EEN VERBORGEN TALENT met nog meer mogelijkheden qua extra''s.Volgende sessie vraag ik haar naar anaal cim en wat meers ze in de kast heeft.. Groot verslavingsgevaar;heb gemerkt dat de meeste van haar klanten tussen 30' en 2 uur binnenblijven
Hallo Firlefijn,

Even voor de duidelijkheid. De dame die je beschrijft is zij werkzaam op verversrui 8 k3 of op de vingerling 5 k2? Er is wat verwarring, aangezien er boven de dames door elkaar gehaald worden. Of maakt de dame in kwestie gebruik van verschillende kamers? Ik zou dit even willen bevestigen, zodat ik naar de juiste ariana kan gaan. 😜
 
mogelijk is er wat wachttijd zoals ik zelf reeds ondervond de meeste klanten zijn habituees en blijven van 30' tot2hr in haar gezelschap. desondanks pzc en tongzoenen bij de meeste klanten erg hygienisch (wast zich uitgebreid;mondspoeling ed)
 
zover ik weet dagshift van 08.00 tot 20.00hr;ze is momenteel voor een weekje terug naar de heimat;terug 28/29 mei. Mogelijke wachttijden;vd week stond ik te wachten en liet ze met een sms weten een klant te hebben van 11.00 tm 20.00..... (vraag me af wat ze daarvoor vraagt en wat je zoal doet om die 9hr vol te krijgen ;-) ) Dus geluk met de timing
 
vandaag na whats app vraag of ze vrij was een uurtje (eur 200 met pzc als extra) met deze deerne doorgebracht.Zaols steeds perfecte GFE service;kreunt op de juiste momenten om de goesting nog wat aan te wakkeren. Begrijp niet dat er van deze mata hari gn meerdere recenties zijn. Enfin weer een voor mij prima ervaring.Enige nadeel waren de geluidjes van haar gsm met de inkomende 'klantencommunicatie'
 
er komen weinig nieuwe recenties omdat ze voornamelijk vaste klanten heeft, die meestal ook langere tijd op de kamer blijven. De nieuwkomer die een nieuwe recentie kan schrijven heeft niet veel kans, degene die vaker haar bezoeken gaan niet opnieuw schrijven.
 
logisch het verklaart ook haar gsm geluiden tijdens het bezoek die constant zijn.Ze komt wat bedeesd over maar moet met al die extra"s die ze doet en al haar langdurige klanten we erg goed l van wanten weten;enfin de geldmolen zal draaien.Daarom ook mijn waarschuwing voor verslavingsgevaar; als je niet oplet ben je voor 2 uurtjes alles incl per week al snel 400eur kwijt. Dus opletten en beter naar een andere dame zoeken na een tijdje; keuze genoeg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan