Recensie Ariana, Bilzen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kermt24

Wandelaar
38
17/10/22
50
19
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ariana-35-36.html
Totale kosten (in euro)
150
Wat een ramp. Toen ze open deed had ik me eigenlijk moeten omdraaien. Ze was net terug van de gym en had de afspraak vergeten. Ze heeft dus haar gympak uitgetrokken, niet gewassen. Een string aangetrokken en met een nat doekje gewreven. Ik mij flink gewassen. Eenmaal op bed begint ze wat te schuren met haar string aan dat het niet aangenaam was want ze is te zwaar. Ze pakt een condoom, begint een minuut te pijpen en dat was het. Ze draait haar om en trekt haar string aan de kant en gaat met haar rug naar mij toe op mij zitten. Misschien best want ze is niet echt een mooi uitzicht. Dan zegt ze doggy. Daar heb ik mn ogen toe gedaan en zo rap mogelijk klaar gekomen. Relax zegt ze: maasage. Ik denk: voor dat geld mag dat wel. Komt ze weer met haar hele gewicht op mij zitten en begint ze keihard te duwen dat het niet echt aangenaam was. Ik moest met mn gezicht recht gaan liggen maar dan krijg ik geen lucht want dan lig ik op mijn mond in dat bed. Na 5 minuten zegt ze: ik ben bekaf van de gym, dat was het. Wilt ze beginnen babbelen in het spaans. Het enigste wat in mij opkwam was: ik wil hier weg, en wel zo snel mogelijk. Dus gezegd dat ik wilde douchen en zo ben ik er binnen het half uur vanaf geraakt. Nooit meegemaakt. Dit is pure oplichting. Ik heb bij redlights ook gemeld dat de foto's niet van haar zijn en dat het oplichting is. Tegen het weekend is ze weg en gaat ze naar Oost Vlaanderen. Hopelijk is iedereen hiermee gewaarschuwd want het is 150 euro weggesmeten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan