Recensie Ariana, Huize Sandra, Breda 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

loper076

Wandelaar
Forumpionier
35
01/07/21
31
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/adriana/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is toch wel de knapste die daar rondloopt.
Knappe slanke Braziliaanse met een heerlijke kont. Leuke meid met Zuid-Amerikaans accent, dat vind ik al geil.
Voor mij een GFE. Compleet pakketje.
Voor mij is zij een van de toppers van HS.
Heb haar door de jaren heen nu verschillende malen bezocht. Had 1 teleurstellende ervaring, maar de keren daarna was ik die weer helemaal vergeten.
 
Een jaar of twee geleden. Voor Ariana werd menig blikje superlatieven opengetrokken :) superknap, betoverend, geweldig lichaam, toppertje, bedankt Ariana en tot gauw). Blind een half uur met haar afgesproken. Sindsdien geen enkele aanvechting gehad om nog eens bij haar terug te keren. Een volstrekte afknapper.

Wel eens de beelden van het carnaval in Rio gezien? Nou, vergeet die dan. Ariana komt weliswaar uit Brazilië, maar kennelijk leven daar ook ijskonijnen. Ariana zou volgens recensies beeldschoon zijn, maar dat viel niet op omdat ze tering-chagrijnig keek.
Verder doet ze alles volstrekt plichtmatig. Alsof je een zombie ligt te verkrachten; ik voelde me daar vrij onprettig bij.

Ooit zoende de mevrouw tong. Ver voor corona al niet meer. Ze wil namelijk niet emootsjoneel betrokken raken bij de klant. Haar kut is kennelijk minder emotioneel beladen. Overigens mag je daar ook al enige tijd niet meer te dicht bij in de buurt komen met hand of mond.
Niet kussen is hét punt waaraan je de geldbeluste lichtekooi kunt herkennen. Het is alsof je wel met de auto mag rijden, maar de motor niet mag starten.
Volgens mij heeft een dame andere mogelijkheden om een emootsjonele binding te voorkomen. Laten weten dat ze "bezet" is, bijvoorbeeld. Lust en liefde heel duidelijk scheiden. De seks er erg dik bovenop leggen. Laten zien dat er volop seks te halen valt, maar verder niks.
Volgens de recensie hier bovenaan, zou mevrouw thans weer tongzoenen en niet zo misselijk ook. Vijf sterren maar liefst. Zoals ze bij Kinky altijd zeiden: "Iedere ervaring is er één". Ik probeer het dus te geloven, maar het lukt nog niet erg.

Nu is het commentaar natuurlijk al voorspelbaar. Ze vond je gewoon niet leuk. Welnu, volgens mij vond ze die dag helemaal niemand leuk. Ze kwam al binnen als een loodgieter die de zoveelste wc-pot moest vervangen.
 
Ik was benieuwd naar haar en ben blij met je duidelijke verhaal, maar een tik minder respectloos zou niet misstaan wat mij betreft.
 
Eind 2019: Dame is vriendelijk tijdens de voorstelronde. Derhalve kies is voor haar om zo een teleurstelling te voorkomen. Prachtige dame. Op de kamer beland wil ze niet al te veel meer, NIet tongzoenen geen doggy. Beffen mag mits voorzichtig. Bovenop gaat nog wel maar in missionaris voelt het alsof ik een opblaaspop onderhanden neem. Van strelen is ze niet echt gediend. Ik moest echt een vriendin nemen. Op het laatst trekt ze er nog een paar keer aan ipv lekker door te zuigen :) Na de daad mag je jezelf wassen.

Aug. 2021: Het volgende bezoekje is van enige weken geleden: Uit een vijftal toch weer voor haar gekozen. Ze kan zich uitstekend presenteren en ik denk dat het wel wat kan worden. Geef haar zeker nog een mogelijkheid. Ze had ook lelijk en afkeurend kunnen kijken. Met zo'n mooie vrouw wil ik gewoon diep tongzoenen en dat zit er niet in. Nog geen kus. Dat is al een tegenvaller. Wel gebeft, vingeren mocht niet. Ze heeft mij gepijpt. Twee standjes gedaan, cowgirl en missionaris. Doggy zag ze niet zitten. Mocht wel bij haar terugkomen. Ik zoek toch iets anders in een vrouw daarom zou ik als huis zijnde toch de wervelende advertentietekst ietwat temperen zie: https://www.huizesandra.nl/dame/adriana/
 
Laatst bewerkt:
Eind 2019: Dame is vriendelijk tijdens de voorstelronde. Derhalve kies is voor haar om zo een teleurstelling te voorkomen. Prachtige dame. Op de kamer beland wil ze niet al te veel meer, NIet tongzoenen geen doggy. Beffen mag mits voorzichtig. Bovenop gaat nog wel maar in missionaris voelt het alsof ik een opblaaspop onderhanden neem. Van strelen is ze niet echt gediend. Ik moest echt een vriendin nemen. Op het laatst trekt ze er nog een paar keer aan ipv lekker door te zuigen :) Na de daad mag je jezelf wassen.

Aug. 2021: Het volgende bezoekje is van enige weken geleden: Uit een vijftal toch weer voor haar gekozen. Ze kan zich uitstekend presenteren en ik denk dat het wel wat kan worden. Geef haar zeker nog een mogelijkheid. Ze had ook lelijk en afkeurend kunnen kijken. Met zo'n mooie vrouw wil ik gewoon diep tongzoenen en dat zit er niet in. Nog geen kus. Dat is al een tegenvaller. Wel gebeft, vingeren mocht niet. Ze heeft mij gepijpt. Twee standjes gedaan, cowgirl en missionaris. Doggy zag ze niet zitten. Mocht wel bij haar terugkomen. Ik zoek toch iets anders in een vrouw daarom zou ik als huis zijnde toch de wervelende advertentietekst ietwat temperen zie: https://www.huizesandra.nl/dame/adriana/
Nou inderdaad als dit het verhaal zo lees is het niet echt het feestje wat wordt omschreven.
 
Kan het beamen ..dame is totaal anti sex niks mag echt niks..en ik zie er toch goed en schoon uit...is overal vies van....en vraagt 50 extra voor pzc ..niet doen drama ...eerlijk gezegd als je bang bem voor zaad zou.ik wat anders gaan doen
 
Aan de voetjes te zien komen die Van Hookers.nl. Niet dat ze nog terug te vinden zijn op de restanten van die site, wat niet terug gelinkt kan worden aan kinky.nl krijg je niet meer te zien
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/adriana/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was eens keer bij Ariana, want was toch wel benieuwd hoe zij eruit ziet. Dat was een bekende voor mij. Deze meid werkte voorheen bij DS Girls. Daar beleefde ik een pleziertje met haar. Ze is een leuke verschijning, Braziliaans geloof ik. Bij DS Girls zoende ik wel met haar en dat was wel lekker. Ze genoot er ook echt van. Seks was lekker, in alle posities. Dat ze nu niet aan doggy doet, dat zal dan wel. Bij HS heb ik dus aan haar bij voorstelrondje gevraagd of ze aan zoenen doet en toen zei ze: nee, dat doe ik niet. Dan was het voor mij duidelijk: next!
Overigens heb ik deze dame eens keer gezien bij het uitgaan met een Bacardi Cola in d'r hand. Ik weet niet of ze mij zag. Ik was daar met een maat en zei tegen hem dat ik haar eens keer geneukt had hahahah.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/adriana/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan huize Sandra, na een vriendelijk ontvangst een voorstelrondje van 4 dames. Moet zeggen de keuze was niet makkelijk na zoveel leuke en aardige dames. Ik heb gekozen voor Ariana.
Wat een Prachtige vrouw en ook zeer leuk om een praatje mee te maken. Na het gebruikelijke was je en drankje heerlijk door haar gepijpt dit doet ze prima. Intiem met haar bovenop was echt geweldig ze doet dat heerlijk en houd het lang vol. Idd niet alles mag en wil ze maar dat vond ik niet erg. Het was een geslaagd half uur waarna in met een voldaan gevoel weer richting de auto ging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan