damestester
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Ik vind Ariana (22 jaar, 1m62, 49 kg) echt een schatje. Super lief en knap gezichtje. Ze werkt normaal pas vanaf 1 uur, daarom had ik haar nog niet eerder gezien, ze werkt hier al een paar maanden. Ze is heel erg dun en heeft echt geen tieten. Ze is erg charmant en zeker ook lichtgestoord en grappig. Ik vroeg of ze al lang aan het werk was vandaag "you are number 2!". Ze had vannacht maar 2 uur geslapen. Ze heeft zwart haar, een beetje in de war. Ze wil niet bovenop "because I'm lazy". Heel klein kontje. Helaas is haar kutje vrij wijd, voel niet zo veel.
Pijpt wild, deep throating. Neukt heel hard, wild, diep. Ik moet haar zo hard en diep mogelijk neuken. Op een geven moment heb ik haar armen gevouwen op haar rug en hou haar zo vast. Echt een sexbeest. Na afloop zegt ze ook dat ze van pijn houdt, een masochist is. Top meid, alleen voel ik dus niet zo veel, te wijd.
Pijpt wild, deep throating. Neukt heel hard, wild, diep. Ik moet haar zo hard en diep mogelijk neuken. Op een geven moment heb ik haar armen gevouwen op haar rug en hou haar zo vast. Echt een sexbeest. Na afloop zegt ze ook dat ze van pijn houdt, een masochist is. Top meid, alleen voel ik dus niet zo veel, te wijd.