Arnhem wil thuissekswerk toestaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uit de gesprekken die Arnhem voerde met gemeenten als Hilversum, Deventer en Tilburg waar thuissekswerk al is toegestaan, zouden weinig tot geen klachten over overlast naar voren zijn gekomen. Arnhem zou de eerste Gelderse gemeente zijn waar thuissekswerk legaal is.

Arnhem is kennelijk dus niet de eerste stda waar thuiswerken is toegestaan. Hulde!

Ik zeg als je op een flat woont je hebt bijvoorbeeld een bovenbuurvrouw die keer op keer s,avonds klanten ontvangt en je wordt daardoor uit je slaap gehouden dan is er toch sprake van flinke overlast ik weet nog dat de dames weg moesten uit het spijkerkwartier te Arnhem omdat daar teveel buurt overlast was dus ik begrijp het niet

Ik zeg als je op een flat woont je hebt bijvoorbeeld een bovenbuurvrouw die keer op keer s,avonds klanten ontvangt en je wordt daardoor uit je slaap gehouden dan is er toch sprake van flinke overlast ik weet nog dat de dames weg moesten uit het spijkerkwartier te Arnhem omdat daar teveel buurt overlast was dus ik begrijp het niet
Men zal het niet kunnen handhaven, dus dan staat men het maar toe. Er zullen wel regels komen, maar er zal genoeg illegaal aanbod zijn. Een van de regels zal zijn dat je ingeschreven moet staan op het adres waar je werkt, alleen werkt daar, etc. In de praktijk zullen de meeste dames van de advertenties op de beruchte sites daar niet aan voldoen.

Men zal het niet kunnen handhaven, dus dan staat men het maar toe. Er zullen wel regels komen, maar er zal genoeg illegaal aanbod zijn. Een van de regels zal zijn dat je ingeschreven moet staan op het adres waar je werkt, alleen werkt daar, etc. In de praktijk zullen de meeste dames van de advertenties op de beruchte sites daar niet aan voldoen.

Nu als u op een appartement woont en uw boven of onderburen zijn een pas getrouwd koppel (of een sexueel zeer actief koppel, whatever), wat dan ? Klacht voor burenlawaai ?

Ik denk dat dit niet te handhaven is en er een soort gedoogconstructie uitkomt. Men laat het toe zolang het niet teveel overlast geeft. Zo zijn de tippelzones ooit ook ontstaan. Ik vind het wel prima, zolang mensen die verhuren hun woning niet kwijtraken.

Terug
Bovenaan Onderaan