Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja en terecht !! je kan als je zo graag oversekst bent o a naar een paren club gaanDus aanpakken, illegale prostitutie blijft het en dat mAakt de legale prostitutie kapot en dus straks alle prostitutie
juist en daar gaat het mis en is totaal geen handhavingIllegale dvp's mogen op kinky gewoon adverteren en dan praten sommigen hier over handhaving welke handhaving.![]()
Misschien dat sommige dames daarom af een toe een nieuw profiel hebben op Kinky? Nieuwe foto's. Nieuw telefoonnummer.Anders een torenhoge boete en naheffingen vanaf dat je advertentie online staat.
Genoeg die wel willen. Die zijn het continue swappen, vervelende huisbazen en bang zijn voor controles helemaal zat. Maar kom maar eens aan eigen woonruimte. En dan moet de verhuurder ook nog toestaan dat je daar werkt. Als zijn sommige gemeentes druk bezig om daar wat aan te doen.Nee is slecht want 98% blijft illegaal werken omdat ze nietcaan de regels voldoen
Genoeg? In Utrecht 5 vd 500 nu legaal en in Tilburg en Lelystad ook maar handjevol, de resr meer dan 95% nog steeds illegaal werkend.Misschien dat sommige dames daarom af een toe een nieuw profiel hebben op Kinky? Nieuwe foto's. Nieuw telefoonnummer.
Genoeg die wel willen. Die zijn het continue swappen, vervelende huisbazen en bang zijn voor controles helemaal zat. Maar kom maar eens aan eigen woonruimte. En dan moet de verhuurder ook nog toestaan dat je daar werkt. Als zijn sommige gemeentes druk bezig om daar wat aan te doen.
Als ze nu al die lege ramen eens beschikbaar zouden kunnen stellen voor privé ontvangst.
Niet alleen in deze tak van sport. Iemand uit mijn vroegere buurt leefde van een uitkering, maar handelde ook in auto's.Zwart werken kan je doen tot de fiscus voor je neus ( onaangekondigd staat ), dan krijg je een waarschuwing als je mazzel hebt.
Anders een torenhoge boete en naheffingen vanaf dat je advertentie online staat.
Zo weet ik dat er ooit iemand 40 ruggen kon neertellen, want bewijs maar eens dat het anders is
Het is niet een kwestie of er controle komt, maar wanneer die controle komt.
Dus symboolpolitiek, niks legaal
Mooi voorbeeld. Als ze sekswerk niet toe willen staan i.v.m. criminaliteit, zwart geld e.d., dan kunnen ze alle autohandelaren ook wel sluiten. Let op! Ik chargeer hier nu door al deze autohandelaren over één kam te scheren, omdat dat ook vaak met sekswerkers gebeurt.Niet alleen in deze tak van sport. Iemand uit mijn vroegere buurt leefde van een uitkering, maar handelde ook in auto's.
Sekswerk klanten zijn toch even anders. Als ik kinderen had dan zou ik ook niet willen dat bij mij voor de deur van die klanten liepen. Maar zoiets begrijp je pas als het zelf kinderen hebt.Om in herhaling te vallen: Bijna iedereen met een geldige KvK inschrijving mag een bedrijf aan huis beginnen, behalve sekswerkers. Je maakt mij niet wijs dat een kapperszaak of massagesalon of nagelstudio geen overlast op kan leveren.