Sjors Loper
Meubelstuk
Hue (of eender welke variant) to the rescue. Groen: kom verder. Rood: Even wachten, de vorige klant is er nog.een rode lamp aan de gevel is geen handige zet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHue (of eender welke variant) to the rescue. Groen: kom verder. Rood: Even wachten, de vorige klant is er nog.een rode lamp aan de gevel is geen handige zet.
Dan kun je het rode licht beter oranje (of blauw) maken. Valt dan iets minder opHue (of eender welke variant) to the rescue. Groen: kom verder. Rood: Even wachten, de vorige klant is er nog.![]()
Ja precies en waarom geen overzicht meer alles gaat nu buiten raam clubs salons om, en een maat van me is bruut overvallen via een afspraak via kinky t is alleen maar minder geworden. Laat DVP thuis ontvangen bedoel die dat doen zullen nette vorm van klanten hebben en zowel klant als de dvp is veilig en betrouwbaar. KVK nummer adres nette dame, maakt niet uit wat voor buurt maar t is weer oog op. Als een dvp in een club gaat en de klant betaald 90€ krijgt de dame iets van 35 of die richting, ze betalen per klant btw ipv een dagloon, heb t van een dame omdat ik t niet wou geloven ik dacht zoveel klanten ongeveer keer dat dan heb je per week zoveel minimaal per maand zoveel. Waarom heb je geen huis enz enz toen zag ik die loonstrook en ze liet me haar notitie zien schande dat een club eigenaar of welke vorm ook dit een dame kan aftroggelen. Achter t raam is t beter maar KVK weg anonimiteit, privé illegaal maar wel volle prijs wat ze verdient. Gooi t er maar in privé ontvangst KVK op die adres politie en gemeente weet wie er woont en kan t zo weer een beetje in de baan lijden, en zeg zelf als ik Arnhem woon ga ik daar niet na een dvp welke vorm ookEn gedwongen prostitutie wordt vergeten
Bij clubs moet de kamer gehuurd worden en de club zelf doet de belastingopgaaf via het opting in system. Van wat ik weet zit dat ook in een hogere belastingschijf waardoor er dus meer btw betaald wordt dan een ZZPerJa precies en waarom geen overzicht meer alles gaat nu buiten raam clubs salons om, en een maat van me is bruut overvallen via een afspraak via kinky t is alleen maar minder geworden. Laat DVP thuis ontvangen bedoel die dat doen zullen nette vorm van klanten hebben en zowel klant als de dvp is veilig en betrouwbaar. KVK nummer adres nette dame, maakt niet uit wat voor buurt maar t is weer oog op. Als een dvp in een club gaat en de klant betaald 90€ krijgt de dame iets van 35 of die richting, ze betalen per klant btw ipv een dagloon, heb t van een dame omdat ik t niet wou geloven ik dacht zoveel klanten ongeveer keer dat dan heb je per week zoveel minimaal per maand zoveel. Waarom heb je geen huis enz enz toen zag ik die loonstrook en ze liet me haar notitie zien schande dat een club eigenaar of welke vorm ook dit een dame kan aftroggelen. Achter t raam is t beter maar KVK weg anonimiteit, privé illegaal maar wel volle prijs wat ze verdient. Gooi t er maar in privé ontvangst KVK op die adres politie en gemeente weet wie er woont en kan t zo weer een beetje in de baan lijden, en zeg zelf als ik Arnhem woon ga ik daar niet na een dvp welke vorm ook
Sommige clubs rekenen alleen de kamer en drankje af de meeste betaal je t hele bedrag daar gaat heffing van af zoals ik zei elke klant 21% geloof ik en dan nog even wat je over je dag omzet moet aftikken aan de eigenaar voor gebruik van water wifi en elektra,,Bij clubs moet de kamer gehuurd worden en de club zelf doet de belastingopgaaf via het opting in system. Van wat ik weet zit dat ook in een hogere belastingschijf waardoor er dus meer btw betaald wordt dan een ZZPer
En ik heb het zelf gezien sinds dien betaal ik half uurtje en geef de dame de rest wat een uur aanvuld normaal want ik ga na een dame als ik iets met die dame heb hoeft niet elke keer sex, t teasen of even een babbeltje en spelen das ook leuk bij een dvp ipv erop eraf zeg maarSommige clubs rekenen alleen de kamer en drankje af de meeste betaal je t hele bedrag daar gaat heffing van af zoals ik zei elke klant 21% geloof ik en dan nog even wat je over je dag omzet moet aftikken aan de eigenaar voor gebruik van water wifi en elektra,,
De dames van prive ontvangst betalen ook veel belasting vandaar dat ze de prijzen omhoog gooien anders houden ze niets over.Bij clubs moet de kamer gehuurd worden en de club zelf doet de belastingopgaaf via het opting in system. Van wat ik weet zit dat ook in een hogere belastingschijf waardoor er dus meer btw betaald wordt dan een ZZPer
Als het opting in is dan is het van wat ik weet geen 21%, maar de gewone loonheffing die jij en ik ook hebben. Voor een goed lopende DVP gaat dat naar de 50% toe. Natuurlijk kan ik het ook mis hebben met die BTW die via de opting in regeling betaald wordt.Sommige clubs rekenen alleen de kamer en drankje af de meeste betaal je t hele bedrag daar gaat heffing van af zoals ik zei elke klant 21% geloof ik en dan nog even wat je over je dag omzet moet aftikken aan de eigenaar voor gebruik van water wifi en elektra,,
Veruit de meeste werken illegaal en betalen geen belasting. En veel belasting, dat valt sowieso wel mee in vergelijking met niet ZZP werk. Lagere belastingschaal en heel veel aftrekbaar. De belasting valt op zich wel mee. Er zijn veel grotere dingen die kosten omhoog drijven in de privé ontvangst.De dames van prive ontvangst betalen ook veel belasting vandaar dat ze de prijzen omhoog gooien anders houden ze niets over.
Nee het is of kamerhuur OF opting inBij clubs moet de kamer gehuurd worden en de club zelf doet de belastingopgaaf via het opting in system. Van wat ik weet zit dat ook in een hogere belastingschijf waardoor er dus meer btw betaald wordt dan een ZZPer
Haha mijn bericht was als grap bedoeld altijd leuk als iemand daar intrapt. Natuurlijk betalen deze illegale dames geen cent belasting en dat ze hun prijzen verhogen vanwege rukkers die niet opkomen dagen is een goedkope smoes. En de grootste deel van die prive ontvangst dames zitten sowieso in een sociale huurwoning die ze samen met andere dvp's goedkoop huren. Ga dus een ander maar wijsmaken dat de dvp's het moeilijk hebben "grapjas.Als het opting in is dan is het van wat ik weet geen 21%, maar de gewone loonheffing die jij en ik ook hebben. Voor een goed lopende DVP gaat dat naar de 50% toe. Natuurlijk kan ik het ook mis hebben met die BTW die via de opting in regeling betaald wordt.
Veruit de meeste werken illegaal en betalen geen belasting. En veel belasting, dat valt sowieso wel mee in vergelijking met niet ZZP werk. Lagere belastingschaal en heel veel aftrekbaar. De belasting valt op zich wel mee. Er zijn veel grotere dingen die kosten omhoog drijven in de privé ontvangst.
- Kamer huur (vaak illegaal en torenhoge huur)
- Kinky advertentie
- Nep klanten
Die eerste twee heb ik al vaak zat uitgelegd. De derde is ook een belangrijk onderdeel ervan. Veruit de meeste klanten die contact opnemen zijn nep, waarvan de heft ook nog van die telefoon rukkers zijn. Al die tijd en stress die DVPs daarvan krijgen zorgt er ook voor dat de prijzen omhoog gaan. Jij en ik betalen voor het 06 bellen van nep klanten. Wij bekostigen hun gratis telefoon fantasiën.
Tja, "grapjes" is niet te zien als het er op een serieuze emotieloze manier neergekwakt wordtHaha mijn bericht was als grap bedoeld altijd leuk als iemand daar intrapt. Natuurlijk betalen deze illegale dames geen cent belasting en dat ze hun prijzen verhogen vanwege rukkers die niet opkomen dagen is een goedkope smoes. En de grootste deel van die prive ontvangst dames zitten sowieso in een sociale huurwoning die ze samen met andere dvp's goedkoop huren. Ga dus een ander maar wijsmaken dat de dvp's het moeilijk hebben "grapjas.![]()
Dank voor de informatie daarinNee het is of kamerhuur OF opting in