Recensie Arya, Leuven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilebok

Vaste klant
105
06/08/21
222
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-blowing-bdsm-curvy-girl-just-for-a-few-days.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ontvangt in even nummer Brusselse...; Na betalen en uitkleden krijg je te horen dat strapon en PZC bijbetalen is, dus dat is al een afknapper. Dame zag er vermoeid uit. Haar opgegeven etniciteit klopt volgens mij ook niet. Stond van die Latino muziek op en haar Engels had ook zo'n accent. Vergeet tongzoenen.

ik zelf zit of lig graag een beetje naast de dame om dat lekkere vrouwenlichaam te voelen en te verkennen. Lag zelf wat passief naast mij. Mijn hand wou naar haar poesje afzakken, maar benen bleven netjes dicht.
Beffen had ze heel graag, dus dat heb ik dan toch een hele poos gedaan. Dan wou ze 69 waarbij ze me bijna stikte door met haar volle kont op mijn gezicht te zitten. Haar kontgaatje rook niet meteen lekker, dus dat heb ik maar overgeslagen. Tenslotte zij van mij af om hem recht te pijpen. Dat vfroeg wat moeite maar uiteindelijk heeft ze toch haar best gedaan om hem recht te zuigen waarbij ik met mijn hand haar poes verkende. Deze was lekker nat en stond helemaal open. Naar missio gegaan. Ze deed zoveel gel op dat ik in haar totaal geen gevoel had: geen strakke poes, veel te veel gel, condoom , ideale combinatie om niet te vgoelen. Dan begon ze immens veel (fake?) geluiden te maken en ze omklemde haar dikke borsten zodat ze niet veel konden ronddansen. Heb tweemaal gevoeld of mijn lul nog wat stijf was, maar dat kon ze niet hebben. Ben dan gestopt, condoom eraf, aangekleed en weggegaan. Geen herhalingsgevaar. Betaald voor een uur en waarschijnlijk nog geen halfuur binnengeweest.

Lees haar advertentie en je vindt nog andere dames die dezelfde bewoordingen gebruiken. En bv Vanessa zit ook op hetzelfde adres.
 
oei...
Vanessa stond, samen met Naty en Arya , op mijn verlanglijstje.
Misschien deze alle drie even on-hold zetten.
PB600 had ook al een non-ervaring over Vanessa gepost.

Laatste tijd van het even nr Brusselse weinig positieve gelezen.
 
Ja, lijkt zo'n groepje te zijn. Arya zei dat ik strapon vooraf had moeten vragen want dat gerief ligt op een andere kamer , zei ze. Dus lijkt wat samenwerking.
 
Ontvangt in even nummer Brusselse...; Na betalen en uitkleden krijg je te horen dat strapon en PZC bijbetalen is, dus dat is al een afknapper. Dame zag er vermoeid uit. Haar opgegeven etniciteit klopt volgens mij ook niet. Stond van die Latino muziek op en haar Engels had ook zo'n accent. Vergeet tongzoenen.

ik zelf zit of lig graag een beetje naast de dame om dat lekkere vrouwenlichaam te voelen en te verkennen. Lag zelf wat passief naast mij. Mijn hand wou naar haar poesje afzakken, maar benen bleven netjes dicht.
Beffen had ze heel graag, dus dat heb ik dan toch een hele poos gedaan. Dan wou ze 69 waarbij ze me bijna stikte door met haar volle kont op mijn gezicht te zitten. Haar kontgaatje rook niet meteen lekker, dus dat heb ik maar overgeslagen. Tenslotte zij van mij af om hem recht te pijpen. Dat vfroeg wat moeite maar uiteindelijk heeft ze toch haar best gedaan om hem recht te zuigen waarbij ik met mijn hand haar poes verkende. Deze was lekker nat en stond helemaal open. Naar missio gegaan. Ze deed zoveel gel op dat ik in haar totaal geen gevoel had: geen strakke poes, veel te veel gel, condoom , ideale combinatie om niet te vgoelen. Dan begon ze immens veel (fake?) geluiden te maken en ze omklemde haar dikke borsten zodat ze niet veel konden ronddansen. Heb tweemaal gevoeld of mijn lul nog wat stijf was, maar dat kon ze niet hebben. Ben dan gestopt, condoom eraf, aangekleed en weggegaan. Geen herhalingsgevaar. Betaald voor een uur en waarschijnlijk nog geen halfuur binnengeweest.

Lees haar advertentie en je vindt nog andere dames die dezelfde bewoordingen gebruiken. En bv Vanessa zit ook op hetzelfde adres.
For your culture if you are not excited you need to put a lot of gel (lubricated), when you will learn what is igiene then you can write something about planning whit your fingers nears to my pussy. I'm not a robot so all the girls from this "business" can be tired.
About strapon of course that i take extra money, for example more work, more shit smells, more shit to cleaning after because the man from Belgium they don't have a idee about ass cleaning. About boobs, normally that i hold them because they are big and playful.
And before speaking about my service and how I'm like a person locking first on mirror mr perfect, because of your was such a wonderful person ypu don't get out in 30 min. So before letting shits recension be a gentleman and clean man.
And about nationality o don't lie i can put whatever music that o want.
And the end do something better whit ypur life, don't lose your last time letting shit reviews about girls, if i was so shits like you say i was really pour, but i really have a lot of customers hiere 😉 Thanks, Arya
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan