Asialadies.de

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ericcire

Vaste klant
242
04/08/21
351
2
Ik ben recentelijk op de website asialadies.de terecht gekomen en als ik de dames daar zie waan ik me in de hemel.
Prijzen lijken ook redelijk te noemen.
Iemand ervaring met afspreken via die site?
Het ziet er een heel stuk beter uit dan de Nederlandse Aziatische oma's 😁

Ik hoor het graag, eerdaags een weekend vrij dus tijd voor een ritje oost...
 
Is er nou niemand die die Aziatische dames ook zo lekker vind en zich zit op te geilen bij het idee alleen al 🤣
Kom heren, laat eens weten hoe het was. Je houdt ze toch niet voor jezelf 😉
Vaak is de uitdrukking "to good to be true" van toepassing op dit soort sites:
- het is een gepikte foto
- het is een gedateerde foto van +/- 10 jaar geleden
- of de foto is zwaar gephotoshopped

Ik heb tijdens een business trip in Munchen de realitieit gezien en helaas ben ik geneigd te zeggen dat ik nogal teleurgesteld was... Dat is meteen ook het probleem met die foto's, je gaat er heen, de deur gaat open en tada er staat iemand die er toch niet meer helemaal op lijkt en weg is het geile idee....
 
Vaak is de uitdrukking "to good to be true" van toepassing op dit soort sites:

Gaat er heen, de deur gaat open en tada er staat iemand die er toch niet meer helemaal op lijkt en weg is het geile idee....
Ik ben natuurlijk niet helemaal van gisteren dat begrijp ik zeker. Zou de helft al kloppen dan zijn ze nog 10x zo lekker als in omgeving Rotterdam 😁
 
Ook een paar keer geprobeerd. Variërend van catastrofe tot redelijk goed. Geen enkele keer conform foto's. Ergste was een Vietnamese privé massage. Een stoffig appartement met matras op de vloer, massage was ongelooflijk...slecht. nooit meegemaakt. Gezegd stop maar dit werkt niet. Ik masseer haar en toon hoe het moet, van het één kwam het ander en haar genomen in twee standjes waar ze ook passief was maar zo toch nog iets aan gehad. Best reviews opzoeken op bvb Rheinforum of massage forum.
 
Bij dit soort dingen gaat vaak op dat er duidelijk aanwijsbare redenen moeten zijn waarom mensen of diensten anders zouden moeten zijn. Duitsland lijkt volgens mij heel veel op Nederland. Ik geloof dat de pijzen van panden wat lager liggen meer echt duidelijke verschillen zie ik niet zo. Ik denk dat je grosso modo in Duitsland redelijk vergelijkbare diensten kan krijgen als in Nederland. Als het dan ook te mooi lijkt om waar te zijn is dat het vaak ook.
 
Ok mannen bedankt voor de reacties. Ik heb eerdaags een weekendje vrij en te besteden naar wens. Ik denk dat ik maar een beetje in de buurt blijf en hier wat adressen bezoek. Dat scheelt in elk geval benzine 😂
 
Ja, weet je. Als ik eerdaags in Duitsland zou zijn, zou ik het er toch op wagen om mijn geluk eens te beproeven. Om nu vanuit Rotterdam dat hele stuk af te reizen richting die Heimat voor een groot vraagteken lijkt het me wel een mijl op zeven.
 
Mijn ervaringen in Duitsland zijn niet heel goed om zo even op de bonnefooi te gaan. Zeker in de wat kleinere gehuchten stikt het van de eenpitters die in een troosteloze kamer je af lopen te beulen waarbij je je afvraagt of je hier nu echt geld voor zou moeten betalen.

De wat grotere salons met een wat speelser karakter zoals wij hier die nog wel eens kennen lijken een stuk lastiger te vinden dan in NL.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.750
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan