Asian (safe sex)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals de titel al zegt, zijn er in NL ook aziatische dames die GEEN nzc aanbieden maar wel de rest?

Goh, iemand die desnoods heel NL door wil reizen ...

Bij dames in een privehuis (al of niet aziatisch) is nmc de norm - en er zijn dus diverse aziatische dames die in een privehuis werken.
Ook bij de thaise dames in een erotische salon (die met vergunning dus) die extra's aanbieden is nmc de norm.

Ik neem aan dat je "nmc , pmc/pzc" als "de rest" ziet .
 
Om het te verduidelijken:
Graag ontvang ik tips en aanraders (aziatische dames die geen nzc aanbieden).

Volgens mij zit Kinky vol met nzc en shemales…. Vandaar m'n vraag.
 
Mijn favoriet Sandy bij Baan Busara (Hazerswoude) biedt absoluut geen NZC aan en is echt een topper.
Nou dat heb ik wel anders mee gemaakt. tijdens het pussysliden gleed kleine Harry zo haar poes binnen en begon zij al een cowgirl er op te rijden. Ik heb haar gewoon van mij af moeten duwen want anders was zij volgens mij tot het einde doorgegaan.
 
Om het te verduidelijken:
Graag ontvang ik tips en aanraders (aziatische dames die geen nzc aanbieden).

Volgens mij zit Kinky vol met nzc en shemales…. Vandaar m'n vraag.

Lotus, MM , Den Haag
Angie, DS, Den Haag.

Maylin,Tiki - HoD Amersfoort/LaCloche Utrecht

Met dames in een privehuis zit je behoorlijk veilig in de zin dat nzc niet in het aanbod zit. (en dat ze met regelmaat door de ggd gecontroleerd worden op SOAs ).
Voor de meeste dames in een Thaise salon met vergunning (vaak - maar niet allemaal ) is nmc/pmc/pzc als extra mogelijk - geldt dat ook wel. Iig het gecontroleerd worden, en nzc is niet standaard. Zie de reviews in de massagesalons sectie (Zuid Holland, een hoop Thaise salons in Den Haag en Rotterdam)

Zoals iemand schreef over de dame bij Baan Busara - tsja, er kunnen uitzonderingen zijn. Net zo goed als je niet weet wat ze in privetijd doen.

Maar in elk geval is nzc geen standaard optie zoals je inderdaad ziet bij de Spaanse Chinezen die op kinky een rondreis Nederland doen .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan