WHEM Asian sexy, Anna, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik spreek uit eigen ervaring, zelf eenmaal geweest toen ze in Deinze werkte... Never again. Dik tegen haar goesting. Mijn review is op 1 van de 2 volgende links te vinden.



Sorry to burst your bubble
 
what a cunt post her private life on here!!! learn to be respect
I ll comment for Anna here ,,and i show her and she read all the comment Nothing surprised All the best girl even get the complain!! from here!!! she got 6-7 custumer per day So she didnt care if you didnt come to her ,, go another girls then , But to some asshole post her private life on here I ll report your comment!!! too much really
 
Laatst bewerkt door een moderator:
i do not think an instagram account is private neither a tik tok account.
Why post her private life on here??????? to another people distrubing her private life??? people dont know who is real life her but post her ig here for what ????? this is not ok!!! if you complian about her work we understand ! not post her private life to all people distrubing her real life !! what a loser and klootzak!
zeg eens pinky of nattaya tegen haar en haar ware aard komt direct boven hahahaha
what a real idoit !!!!!
 
Laatst bewerkt:
De echte Anna is hier aan het schrijven geweest en haar ware aard is boven gekomen, wie heeft hier haar IG of TT geplaatst ? Ik niet , en ze begint er zelf over te zeveren.
Ik spreek ook uit eigen ervaring van vroeger : Gewoon wegblijven bij deze meid , het is een TMM.
Vriendelijke groeten
M
 
De echte Anna is hier aan het schrijven geweest en haar ware aard is boven gekomen, wie heeft hier haar IG of TT geplaatst ? Ik niet , en ze begint er zelf over te zeveren.
Ik spreek ook uit eigen ervaring van vroeger : Gewoon wegblijven bij deze meid , het is een TMM.
Vriendelijke groeten
De echte Anna is hier aan het schrijven geweest en haar ware aard is boven gekomen, wie heeft hier haar IG of TT geplaatst ? Ik niet , en ze begint er zelf over te zeveren.
Ik spreek ook uit eigen ervaring van vroeger : Gewoon wegblijven bij deze meid , het is een TMM.
Vriendelijke groeten
M
Hahaha yes I'm the owner of some salon and I'm here writing for protect to all my girls! and yes Anna did read to all the comment!! Don't come to her she will be so happy!! I read all nagative comment to some girls here Even the best one still get complaoning!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan