Recensie Athena, Wijchen/Amsterdam 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
909
16/05/22
649
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/niftrik/9371519-athena#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanmiddag met deze dame afgesproken voor een uurtje:


Tenminste dat dacht ik ;)

In plaats daarvan deed een jong grietje de deur open, ik dacht iets van Sascha en ze zei dat ze 29 jaar was. Kwam ook totaal niet overeen met de foto´s op Kinky, Ik heb even getwijfeld, maar toch doorgezet, omdat ze lief en relaxed was. Lekker klein ding ook. Tongzoenen ging hem niet worden, omdat er 2 dagen daarvoor 2 kiezen bij haar waren getrokken. Je verwacht dan toch wel een bloedbad en de kiesjes zaten er nog gewoon in. Minpuntje nummer drie was een flinke dos haren tussen haar benen, maar ze rook fris dus ik heb haar verwend wat ze ook waardeerde. Minpuntje nummer 4 was dat ze geen nederlands en engels sprak, dus alles ging via een vertaal app op haar telefoon. Ze heeft een leuk lichaam, maar dan heb je het ook wel zo´n beetje gehad. Op dit adres ontvangt YouYou dus ook, alleen was die nu in Almelo. De indruk van het adres: totaal verslonsd. Aan de overkant werden de huizen al afgebroken. Na 3 kwartier stond ik al weer buiten, geen zin de tijd verder vol te maken. Herhalingsgevaar: geen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is flink balen!
Daarom houdt ik altijd maar mezelf voor "bij enige twijfel direct de afspraak annuleren en rechtsomkeer maken". Ik ben op het adres geweest voor die YouYou en dus meteen vertrokken.
 
Helaas met aziaten niet heel veel positieve ervaringen gehad…… eigenlijk komt 95% van de profielen niet overeen en ze hebben allemaal een jungle onder!
Je hebt wel flink betaald! Was het ook pzc en nzc ?
Wat het een redelijke mooie vrouw om te zien ?
 
De link werkt niet meer. Maar gaat het om deze dame die nu in Leeuwarden zit?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7352454-athena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze link voert nu naar Amsterdam-Gein, vlak bij het Metro station. Ook vlak bij een flappentapper en dat kwam goed uit want ik was cash vergeten.

De foto's zijn redelijk recent en ze ontving me in hetzelfde hemd als op de foto's. Knoopjes los, niets eronder en een tongzoen. Dat was een lekkere binnenkomer.

De C-borstjes zijn puur natuur en er mocht met de tepels gespeeld worden en die werden mooi hard. Echter, nadat ze klaar kwam (volgens mij tegen haar zin) waren borsten en tepels een absolute no go. Uiterst gevoelig, wel leuk.

Bij zowel het pijpen als bij het neuken ontbreekt de passie. Verder werd er met regelmaat gekeken of de 30 minuten die ik had geboekt al om waren. Hoewel beffen mocht zat daar beneden zoveel gel dat ik dat maar achterwege heb gelaten.

Tel daarbij ook nog het bekijken van de WA tijdens de daad en dan kom je op leuk voor één keer maar geen herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7352454-athena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Athena is een flink gebouwde Chinese dame die prive ontvangt in Amsterdam-ZO. Haar bio meldt "lichaamsbouw normaal" en een B-cup. Maak daar gerust een paar maatjes meer van, compleet met hangend buikje, en de cup is eerder een C of D dan een B. De leeftijd kan wel ongeveer kloppen. De foto's in de advertentie zijn wel van haar, maar zijn flink gefotoshopt.

Het is een vriendelijk meisje die haar best doet om het je naar de zin te maken. Er werd met geen woord gesproken over douchen en om het bed lag een hoeslaken dat waarschijnlijk ook door de vorige bezoeker belegen is. Je piemel wordt schoongemaakt met een nat WC doekje en dan gaat de pret beginnen. Tongen doet ze goed en ook het pijpen is goed. Bare seks wordt voor 50 euro extra aangeboden. Gezien de voorgaande opmerkingen over hygiëne heb ik er een jasje omheen laten doen. Na het klaarkomen een zachte olie-uitwrijfpartij gehad, maar veel communicatie is er, door haar gebrekkige Engels, niet bij. Al met al wel aardig voor een keer, maar geen herhalingsgevaar.

Ze huurt een kamer in een volgens mij normaal bewoonde flat en de huisbaas ontvangt nogal vaak bezoek. Volgens haar zijn er geen andere dames werkzaam, maar tijdens mijn bezoek ging de bel van de flat minstens 4 keer en hoorde ik steeds mannenstemmen praten. Niet erg bevorderlijk voor de sfeer. (en dat zei ze zelf ook al). "They are African people en he comes in and out, in and out."

Omdat het meisje lief was en goed haar best deed (en lekker wilde tongzoenen) geef ik een voldoende, maar het geluid van de huisbaas doet me wel twijfelen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan