WHEM Augé, Luik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nogal spraakzaam, dus aarzel niet om het me te vertellen of me te laten stoppen met praten :p

Neem altijd alleen contact met mij op via SMS of Whatsapp, ik reageer niet op QR-berichten.
Alleen berichten. Ik beantwoord geen oproepen die niet eerder zijn ingepland.
Belangrijk: als je contact met me opneemt, vertel me dan datum, tijd, duur, trainingen, anders kan ik je niet vertellen of ik beschikbaar ben!
Zonder deze info GEEN REACTIE van mij.
Hier staat zelfs een model: '' hallo Augé ik neem contact met je op om woensdag om X uur een afspraak te maken voor een duur van x uur zonder toeslag ''
Of :
'' hallo Augé ik neem contact met je op om woensdag een afspraak te maken om Xh voor de duur van Xh met toeslag X''

Dus zonder deze informatie neem ik niet op. (Om te weten dat dit berichtmodel minimaal is, houdt niets ons tegen om te communiceren


Erg flexibele dame als ik dit (via vertalen) lees, maar wat wil je voor € 100/u.
Prachtige site trouwens, maar wel ernstig gat in de posts. vanaf juli 2021 alleen een welkom terug in jan. 2023
 
Nou jah, als zelfs € 100 er niet ineens inzit, is ze weg voordat je bent uitgespaard.
Of heb je het niet over geld sparen:whistle:
Helaas wel over geld sparen. 😕
grote energie factuur gehad, en droogkast + wasmachine die dringend moesten vervangen worden daardoor (verbruikte het meeste energie).
Dus zit nu even op droog zaad. 😉.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan