WHEM AUKJE prive Veldegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Startertje

Wandelaar
39
19/09/21
13
2
Beste medewandelaars heeft er iemand ervaring met AUKJE van Veldegem? Haar prijzen lijken mij redelijk ok en ontvangt dicht in mijn buurt.

Link naar Aukje

 
Lieve en vriendelijke lady. Na een vluchtige kennismaking zoals je op een date in het uitgaansleven zou doen, haar vervolgens in crescendo laten genieten. Lekker gekust, haar langzaam zot van de goesting gemaakt, kleddernat kwam ze. Ze bood haar warme zachte poes spontaan en heel uitnodigend aan om oraal bevredigd te worden. Ja man, verdronk bijna toen ze de smaak te pakken kreeg. Das geen squirten, da waren tsunamis achter elkaar.
Daarna zij me heerlijk verwend en toen was het aan mij. Heeeeeerlijke sex.

Ze vertelde me achteraf dat ze veel klanten had die bij haar kwamen voor SM. Maar meteen voegde ze er spontaan aan toe, dat ze van "gewone" sex overheerlijk kan genieten. Kan dit statement alleen maar beamen inderdaad.

Ze is geen fotomodel, dat klopt, maar het is een lekkere, spontane en sexy lady. Prijs kwaliteit dik in orde.
 
Ga al jaren naar Aukje en ze heeft me nog nooit ontgoocheld.
Aukje is inderdaad geen fotomodel zoals "uit de boekskes", maar haar spontaniteit, vriendelijkheid en beroepsernst maken veel goed.
Ze weet als geen ander hoe ze een man moet laten genieten.
Behandel Aukje met respect; ze verdient het!
 
Heeft mij ook niet teleurgesteld. Ik verwachte me niet aan een knappe dame en snap waarom sommige mannen dit vinden.
Maar het is wel een hartelijk iemand die haar best doet om te verwennen. En eens ze dat brilletje uitdoet en naar je kijkt heeft ze echt wel iets.
Ze heeft mij wel kunnen bekoren met verwennen.
Jammer puntje is : rokerige kamer waar je binnenkomt en ze heeft katten wat je overal wel merkt (niet zo netjes). Als dat je niet stoort, gaan!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan