WHEM Avila , Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ikke leuke dame engels sprekend doet wel alles wat er staat maar moet even los komen gelukkig had ik een fles wijn dat brak echt het ijs. Ik had dr een paar uren geboekt ze had het zo naar dr zin dat ze een uur langer bleef gratis echt bizar! heb ik nog nooit meegemaakt. Ze houd ook wel van een feestje ik ben daar persoonlijk niet zo van had ook aardig wat speelgoederen bij dr pijpen zonder was goed sex ook zeker . Succes met boeken.
 
Deze mooie dame is net voor de kerst bij me geweest voor een heerlijk uurtje, kleding en speeltjes mocht ik van te voren uitzoeken aan de hand van de fotos. Ze is voor veel in en wil. alles ook wel uitproberen. Ze is wel dol op een drankje en wat poedersuiker, dat zie je ook wel terug in haar gezicht. De ontmoeting was echt heerlijk en haar diensten zijn zalig. Ze geniet ook zelf aanzienlijk van wat ze doet. Zeker leuk om nog eens uit te nodigen als ik weer op hotel ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.269
Leden
34.037
Nieuwste lid
LucaBrassi
Terug
Bovenaan Onderaan