Avonturen op het strand (geen verhalen, enkel locaties en informatie)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij hebben het altijd goed naar onze zin aan het strandje van de Paulinapolder
Speciaal lid geworden om deze zin te kunnen posten? Maar je hebt gelijk: Paulinapolder kan heel fijn zijn.
Vorig jaar heb ik kunnen deelnemen aan een spannende scène. Er lag een aantrekkelijk koppeltje op een door de bosjes beschutte plaats. Er liepen heel wat mannen in de buurt, één van hen was naar ik inschat bekend met het koppel, zette zich neer en begon de man stijf te pijpen. Voorzichtig zette ik me bij hen, streelde de vrouw, en omdat ze dit verwelkomend toeliet, heb ik haar poesje opgewarmd met mijn tong. Man en vrouw waren na een tijdje behoorlijk heet, en zijn toen beginnen neuken. Ondertussen met heel wat publiek. Geil. En dat op een doordeweekse middag.
Oei, heb ik nu toch een verhaal gepost? En mocht dat niet? Dan hou ik het bij 'locatie en informatie': Paulinapolder nabij Terneuzen, gedoogd naaktstrand, nabij de parking textiel, even verder naaktstrand, verder door naaktstrand met dat tikkeltje meer, achteraan gay (ook met (heel) tikkeltje meer). Zelfs overdag heel wat actie, weet niet wat er 's avonds gebeurt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan