Recensie Ayda Oudenbosch 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
3.157
30/06/21
5.492
49
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3173660-ayda#photos&gid=1&pid=1
Totale kosten (in euro)
150
gisteren weer eens een poging gewaagd..
dametje dook vorige week ineens op in Oudenbosch..ikwas op zoek naar een leuk spontaan ding dus appte wat dames..
dikwijls wat kortaf of je weet gewoon dat je met een planner zit..
gisteren Ayda nog eens geappt nadat ze zaterdag te kennen gaf dat ze eigenlijk enkel in de avond nog tijd had..maar daar had ik geen zin in
gisteren kon ze wel in de middag eventueel..je hebt haar rechtstreeks ,dus je weet waar je aan toe bent..
tijd afgesproken en er naar toe ..de broeders hier die mijn escapades lezen weten welk adres het is..de befaamde dubbele woning op het pleintje..
het blijft maar duren daar..ik denk dat men de buren af en toe een snoepzak geeft en de politie komt er gratis waarschijnlijk..

ik parkeerde in de straat ernaast en stuurde dat ik er was ,mooi op tijd
ze gaf te kennen dat ze net terugkwam van de winkel met boodschappen ,en toen ik uitstapte kwam inderdaad de meid van de foto's aangelopen met een tas spullen..ik wist gelijk dat ze het was ,ze lachte en begroette me..ik nam de tas maar over en ze draaide de voordeur open,,
net vriendje/vriendinnetje..
Ayda is een mooi slank meisje uit Roemenie..ze zegt Moldavie ,maar dat geloof ik niet echt ,paar kleine tattoo's en kleine puur natuur tietjes..
op de app was haar Engels niet best en irl ook niet..dus switchte ik naar Roemeens..met af en toe Engels..
betaalt voor een half uur en eigenlijk ook om haar anaal te doen..maar dan zou ze me eerst pijpen om te kijken voor size..
bleek dus al gauw te groot ,ze is echt heel fijn en tenger..
ze vroeg ofdat ik gedouched had ,dus poetste ze mijn pik af met wat doekjes en heeft me vervolgens heerlijk gezogen zonder ..
ik kon haar goed sturen qua tempo en als ik vroeg even te stoppen ,deed ze dat..
tussendoor nog wat langzame handjob..dan weer zuigen..en jawel ze ontdooide langzaam..beetje grapjes tussendoor..beet ze op een gegeven moment zachtjes in mijn eikel ..
ofdat ik ook wilde neuken?...al twijfelde ze ook vaginaal aan mijn grootte ..ik was inmiddels keihard..dus ja..was hier nou toch..
ondanks dat ze ook zonder doet toch maar een rubbertje er rond..
doggy langzaam naar binnen..dame is echt knetterstrak..geen idee hoe een maagd van 16 voelt ,maar zal niet veel anders zijn (denk)
langzaam begonnen ..heeel voorzichtig en geleidelijk aan iets harder..
ik had extra betaald voor anaal..en begon daar toch weer over nadat ik merkte dat ze het ook wel lekker vond zo..begon mee te doen en te kreunen..
moest het toch maar proberen ..maar 'carefull'..
nee lukte niet..
dame omgedraaid op haar rug en in missio verder..maakt ze ineens de opmerking ...dat ze de 50 extra niet terug zou geven maar ik haar een facial kon geven..
ook goed...
nog effe neuken in missio..rubbertje eraf en 5 dikke stralen over haar gezicht..was ze niet ECHT vies van blijkbaar..(?)..
schoongemaakt en nog een babbeltje..
al met al toch echt een half uur gerotzooid..met wat op het eerste gezicht een kil Oostblok meisje leek..maar dus best meevalt..
ik zou geen uur nemen en anaal gaat enkel lukken als je een kleine pik hebt..anders no go..
foto's zijn echt en je praat met haar ,geen planner..
redelijk herhalingsgevaar ..wie weet?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan