Recensie Aysha, Almere (voorheen Amsterdam, Utrecht, Zaandam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.616
02/07/21
3.954
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8209795-aysha
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toen ik de advertentie van Aysha zag wist ik wel direct dat ik die krullenbol zou gaan bezoeken. Afspraak maken via whatsapp ging gemakkelijk. Ze stuurde nog haar tarieven door, met de keuze tussen 1 of 2 uur. Ook stuurde ze een 3 seconden filmpje, waar ze er eerlijk gezegd minder goed op uit ziet dan in het echt. Ze vroeg of ik onderweg naar het appartement in het westen van de stad live locatie aan wilde zetten, geen probleem.
Bij binnenkomst was het dus precies de zeer aantrekkelijke dame met de krullen zoals in haar professioneel uitziende foto's, met een heerlijk strak atletisch lichaam en een mooie lach die continu op haar gezocht verscheen. Het werd duidelijk dat ze niet veel Engels spreekt en pas aan het einde kwam ik erachter dat deze Braziliaanse wel goed Spaans spreekt. Ze leidde me naar een slaapkamer en begon zich direct uit te kleden, goed voorbeeld doet volgen. Ze startte met zoenen, dit deed ze de gehele date veel, maar helaas zonder tong. En al snel vulde ze dit aan met handwerk. Op het bed beland pakte ze een condoom en begon vervolgens met een meer dan uitstekende pijpbeurt. Tijdens het pijpen keek ze me regelmatig die in de ogen en nam ze initiatief om de bos krullen uit het zicht te houden (hulp hierbij werd op prijs gesteld). Verschillende standjes gedaan, maar gek genoeg wilde ze geen doggy. Wel jammer, maar dan maar creatief geweest met een ander standje waarbij er zicht was op dat lekkere kontje. Haar uithoudingsvermogen bleek helaas niet zo goed en halverwege het uur vond ze het wel weer genoeg. Ze begon me toen op eigen initiatief te pijpen en ze heeft me op die manier klaar gekregen. Echter is CIM met een condoom nu niet echt het einde waar we allemaal op hopen. Daarbij stond er nog genoeg tijd op de klok, maar mevrouw vond het allemaal wel genoeg. Gevraagd of ik dan nog kon douchen, maar dat kon niet want er waren geen handdoeken. Bij elkaar stond ik in drie kwartier wel alweer buiten.
Wat ze doet, doet ze goed. Een erg mooie dame. Maar ze kan het uur dat ze aanbiedt blijkbaar niet vol krijgen. Ik vraag me dan ook af hoe ze omgaat met iemand die de 2 uur kiest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan