Recensie Aysha, Eindhoven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hoțromân

Newbie
1
13/08/25
1
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6726038-aysha
Totale kosten (in euro)
150
Een slechte ervaring gehad met deze dame. Ik had een een uur met anaal zonder condoom afgesproken, ze stuurt dan afmetingen op via app waarmee anaal mogelijk is, het zou bij mij dus mogelijk moeten zijn. Ik vroeg toen ook of er dan verder geen limitaties waren qua posities of dergelijke, ze zei nee.

Eenmaal daar aangekomen haalt ze je op in de lift, ze groet je niet eens en blijft verder appen met andere klanten. Eenmaal aangekomen in haar kamer zegt ze dat je mag liggen en zij blijft natuurlijk bezig met haar telefoon. Ze ging snel de badkamer in en erna konden we beginnen. Ze probeerde me eerst over te halen geen anaal te doen, maar ik zei dat ik het alsnog wilde doen. Toen we het probeerde (wat alleen in missionaris kon ondanks wat ze zei op app)zei ze dat ik niet moest bewegen en zij de bewegingen zou maken. Toen het puntje van mijn eikel erdoorheen was stopte ze direct en was het niet mogelijk meer mogelijk.

Dan maar over op normale seks, wat niet in de positie kon die ik wilde en ook in missionaris moest. Ik kwam de 1e ronde best snel, waar zij duidelijk blij mee was. Hierna was zij weer heletijd bezig met haar telefoon. Bij de 2e ronde begon zij bovenop. Het was allemaal een beetje te mechanisch voor mij, heel kort pijpen gelijk over naar seks, een hele plichtmatige houding en steeds nadruk leggen op dat je moet klaarkomen, hierdoor kon ik niet goed hard blijven. Ze begon me weer te pijpen en toen ik opstond voor doggy wilde ze me eigenlijk aftrekken om me snel te laten komen, maar ik zei dat ik verder wilde neuken. Toen zei ze nee geen doggy en ging ze liggen voor missionaris. Tijdens missionaris keek ze zo kil dat ik beetje moest lachen en stopte met missionaris.

Mn lul was weer slap geworden en ze vroeg toen: "what are we gonna do to make you cum because I have another client coming". We waren niet eens een half uur bezig en ze zei dit al, ik zei toen ik heb toch voor een uur betaald hoezo moet ik nu al klaarkomen voor een andere klant? Anders wil ik mijn geld terug als er zo al een nieuwe klant komt. Toen werd ze een beetje boos en zei ze dat ze niet de helft terug geeft maar wel 50 omdat ik wel een half uur heb gebleven en ze verder niet in discussie gaat.

Weggegooid geld voor een plichtmatige ervaring met een dame die je z.s.m de deur uit wil.

Terug
Bovenaan Onderaan