Recensie Aysha (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k5 (vh 110p k12) 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Al hetTopbezoekje van het jaar ??
=======================

Er zijn al wat voetstapjes inmiddels van mij langs haar raampje blijven liggen .
Aysha is voor mij een dame die ik "bewaar" . Ik heb namelijk iets bij mooie dames dat ik die pas bezoek nadat ik daar naar toe gegroeid ben : m.a.w. ik wil iets te wensen hebben/houden , dat bedoel ik met bewaren.

We hadden al meerdere 'praatjes' gemaakt en 'het hoe/wat/hoe duur' besproken en zij wist ook dat zij in 'bewaring' was bij mij ...
Vandaag was het zover ! Ik zag haar eerst nog in haar "normale" kleding en vlak daarna in haar 'werkkloffie' .

Ik stapte op haar af , raampie open en zei : " ik ben er klaar voor , jij ook ? " Een grote fraaie lach en een druk op de ontsluitingsknop van de deur , was haar antwoord.
Na een hartelijk welkom ben ik genoeglijk achter haar aan gehuppeld : een fantastisch lijf zag ik voor me schreiden ... hoe gaat het met je ? Goed , maar nu nog beter ! Hoezo ? Nou , als jij dat zelfde uitzicht voor je zou hebben als ik , dan zou je het begrijpen ... Het duurde even voor dat het kwartje viel bij haar , maar moest toen lachen. Dit was tevens één van de vele keren dat ze gelachen heeft . Ik had wel eens gehoord/gelezen dat ze stug , arrogant is en kapsones heeft .... nou , mooi niet dus . Ze vertegenwoordigt juist het tegendeel vind ik : vrolijk, open en veel humor .

Buiten dat het een 'super lekkertje' is beschikt Aysha ook over andere kwaliteiten en juist voor die komen we bij haar : dat mocht ook ik gelukkig tot mijn volle tevredenheid ondervinden .

Gezellig aan het ouwe-wijven en een enkele voorwas voor mij en een dubbele voorwas voor Aysha ... dit i.v.m. mijn dubbelgaatse hobby : rein is namelijk fijn vindt ook Aysha.

Over fijn gesproken : het samenzijn is voor mij geworden wat ik ervan gehoopt had :
fijn / fijner / fijnst : dat geldt ook voor haar persoonlijkheid , haar voorkomen , haar service , haar genieten : kortom voor mij in één woord samengevat : een top-wijffie die waar maakt wat ze belooft.

Van een mooi bord kan je niet eten zegt men wel eens .... Gelukkig hoef ik niet van haar te eten , maar voor mij is ze wel om op te vreten en bovendien smaakt ze overheerlijk 😉

Ik denk dat ik Aysha maar weer terug stop in de bewaardoos , want naar haar uitkijken en beleven bevalt me wel en geeft een goeie kick als de tijd weer daar is ... alhoewel dan weet ik verdorie wel wat ik zal missen !!

Ik wat kwijt
Zij wat rijk
Aysha is echt dè kers op de taart
ze was het wachten zeker waard

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan