WHEM aziatische 24j zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dame zegt vrouw te zijn.. ladyboy = foutje.

Enige is met die Thaise. Dat is altijd 160e/u en 1x klaarkomen. 2x is altijd gelijk 50e extra net als voor bepaalde andere zaken.. en tja dan gaat het wel erg in de papieren lopen....
 
2 weken geleden geprobeerd om een afspraak te maken op zaterdagmiddag. 200 euro afgesproken voor 1 uur met 2x klaarkomen.

Heb 20 min voor jan lul gewacht en toen dacht ik het is mooi geweest. Ondertussen een andere dame gezocht en daar mee afgesproken. Na 30 min wachten uiteindelijk gezegd dat ze de .... konden krijgen en naar de andere dame gegaan.

Ik was in het betreffende huis al eens eerder geweest bij andere aziatische dames en stond in dubio om gewoon aan te bellen maar als het zo moet laat dan maar zitten. Doet volgens mij het appcontact ook niet zelf.
 
Ver weg van deze dame blijven. Onbetrouwbare booker! Geen visie verificatie mogelijk. Even wederzijds beeld aan om te weten wie wie is. Dus vooraf weet je al dat er iets niet klopt. Ontvangt in vage buurt. En bij aankomst staan er andere in het pand. Ook open doen deur moeilijk etc. Dus dame lijkt er een beetje op. Heren niet naartoe gaan. Dit is niet goed!
 
De "booker" heeft sowieso regelmatig Aziatisch meisjes in Zwolle/Arnhem. Makkelijk herkenbaar aangezien ze dezelfde fotoshoot locatie gebruiken. Toen ik daar in Zwolle was bij een andere dame (zelfde locate/booker) ook al een hoop gezeik. Moest achterom komen via de achterdeur, alleen de tuinen hadden geen schutting. Liep daar dus als een inbreker rond om half 12 snachts om het juiste huis te vinden. Buren zaten al te kijken ik aan het doen was en wilde bijna ommekeer maken. Duurde 5 minuten voordat ik weer reactie kreeg en er ergens een deur open ging... waarschijnlijk dus omdat alle gesprekken via de "booker" lopen.
 
Dat "achterom" komt me bekend voor op andere locaties. In het donker begin er niet aan, bij een eerste afspraak.
Een simpele mogelijkheid is om je in de val te lokken. Ben niet zo bang uitgevallen, maar op dat moment sta je alleen.

Niet de slimste manier van hun kant Koekiemonster. Ik was omgedraaid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan