Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, die handel moet dringend geboycot worden, het loopt nu écht de spuigaten uit.

Ik hou van leuke dames van alle nationaliteiten en alle rassen. Door mijn talrijke bezoeken aan China en andere Aziatische landen heb ik een speciale affiniteit ontwikkeld voor Aziatische dames in het algemeen en Chinese dames in het bijzonder. Mooie tijden heb ik beleefd aldaar en later ook hier met Chinese dames. Eén van mijn "vaste" dames, Chanel in Gent, bezoek ik nog steeds regelmatig en ze ontgoochelt mij nooit. Ik heb ook andere leuke Chineesjes ontmoet, o.a. Jenny, Sasa, Summer, Dina en nog een paar andere in Brussel, die nu helaas voor mij, allemaal gestopt zijn.

Of het iets met Corona te maken heeft, weet ik niet, maar sinds een tweetal jaren zien we een invasie van Chineesjes die adverteren op Redlights en bij onze Franstalige collega's van Quartier-Rouge. Helaas was reeds van in het begin duidelijk dat er daar heel wat kaf onder het koren zat en het wordt alsmaar erger... In het begin had het wat weg van een loterij en kon je er nog leuke exemplaren aantreffen, maar zelfs dat lukt nog nauwelijks, dus ik houd het stilaan voor bekeken.

Om één of andere mij niet geheel duidelijke reden zijn zowat al deze dames via Spanje bij ons aangeland. Ze spreken quasi nooit Engels of Frans, maar wel soms enkele zeer summiere woorden Spaans. Alle communicatie face-to-face dient vrijwel steeds te gebeuren met een vertaal-app.

Nog een aantal constanten die telkens weer opvallen:


  • Hun profielen kloppen bijna nooit. Het zijn meestal Chinese oma's. Tel gerust 20 jaar of meer bij de opgegeven leeftijden en evenveel kilo's (ik overdrijf niet) en je komt dichter bij de waarheid. De foto's kloppen dus ook vrijwel nooit. In het ergste geval worden gewoon foto's op het internet gepikt van Aziatische modellen. Als je een mooie foto ziet van een mooie dame, dan maakt een Google Image Search meestal al direct duidelijk dat er fraude in het spel is. Als ze er wel op lijken zijn het foto's van heel lang geleden of van hun jongste zuster, of van hun eigen dochter... Andere foto's zijn dan weer zeer amateuristisch gemaakt met een smartphone op een toilet of in een badkamer waar je de rotzooi op de achtergrond kan zien staan (keukenrol, toiletpapier, bus javel...), maar die dan weer wel met alle mogelijke snapchat- en andere filters en tools zoals photoshop bewerkt zijn om de dames enigszins jong en slank te doen lijken. Genoeg redenen dus om reeds argwaan te wekken.
  • Als je een videochat vraagt om even te checken, dan is dit nooit mogelijk. Het kan zogezegd niet of ze begrijpen je zogezegd niet. Meestal haken ze dan gewoon af en stopt de communicatie (die vermoedelijk via één of andere tussenpersoon loopt).
  • De dames verhuizen gedurig, het is een écht een rondreizend circuit, of moet ik zeggen een rondreizend circus ;-) De ene dag zitten ze in Dendermonde, dan weer in Lommel, Boom, Aalst, Nijlen, Bonheiden, Brecht, Oostende, Ieper, Gent, Zonhoven, Wachtebeke, Maasmechelen, Hasselt, Antwerpen, Mol, Melle, Leuven, Houthalen, Genk... of ergens in Wallonië...
  • Ze veranderen gedurig van naam en gebruiken elkaars namen, profielen en telefoonnummers.
  • Voor mij hoeven het echt geen jonge poppetjes te zijn, als ze zich maar goed verzorgen, maar helaas, het zijn volgens mij echt de kneusjes en de afdankertjes die vanuit China geëxporteerd worden naar onze contreien. Ik weet dat in China een DVP meestal afgeschreven is eens ze 25 jaar is, hoewel ze dan naar onze normen best nog appetijtelijk kan zijn. Maar wat ik de laatste tijd voorgeschoteld krijg hier te lande tart echt wel elke verbeelding. Onverzorgde oma's, die in een verfrommelde kamerjas op teenslippers aangesloft de deur openen... De broek vol goesting, verandert al snel in een broek vol dégout...
  • Als je aanstalten maakt om rechtsomkeer te maken, wat ik in die omstandigheden steeds doe, ontstaat er dikwijls een hele verwarde discussie via de vertaalapp waar ze beweren dat ze wel de dame van de foto's zijn... of begrijpen ze je niet (of doen alsof) of halen ze er een collega bij die nog minder op de foto's lijkt... of beginnen ze hun prijs te laten zakken (100 in plaats van 150 €)... Ik wil gerust 150 € voor een uur betalen, als ik maar krijg wat ik "besteld" heb... Erger nog, laatst stelde me er eentje voor van te neuken zc zonder meerprijs... neen dank u...
  • De locaties waar ze ontvangen zijn ook niet altijd even appetijtelijk. Soms valt het mee, één of ander budgethotel zoals Ibis, maar bijvoorbeeld in Dendermonde (eigenlijk is het de deelgemeente Grembergen) is het in een bouwvallig en vies pand waar het vuilnis in de hal opgestapeld ligt.

Rondreizende circuits zijn niet nieuw in dit wereldje, we hebben ze ook gezien met o.a. Roemeense en Afrikaanse dames en hoewel ik er geen recente ervaringen meer mee heb, je ziet ook nog heel wat rondtrekkende Latina's. In Thaise salons zijn het tegenwoordig ook al dikwijls bijklussende gepensioneerde oma's die je er aantreft. Dit Chinese circuit tart echter wel elke verbeelding. Boycotten is het enige wat we kunnen doen en hopelijk stopt dan dit circus dat zeker geen reclame is voor de talrijke leuke Chinese dames die wel degelijk bestaan.
Bedankt voor deze waarschuwing viel me ook op dat de namen enz veranderen en locaties. Gelukkig nog niet op ingegaan. Ga ik na dit te lezen ook niet meer doen.
 
Ik rapporteer toch vrijwel elke fake advertentie en die worden dan even neergehaald. Het stelt misschien niets voor maar ja.
In al deze tijd misschien 3x max geluk gehad met een onverwachts aantrekkelijke dame (regio w-vl)
 
Die maffia heeft veel tijd, mensen en geld om die advertenties te maken, foto's te zoeken en bewerken.
Het maakt hen niet uit dat een advertentie wordt gerapporteerd.
En de websitebeheerders kunnen er weinig tegen doen want ze ontvangen mooie bedragen en als een beheerder van een advertentie toch zou worden geblokkeerd begint deze morgen onder een nieuwe naam, ip-adres, bankrekening, e.d.
Beste oplossing zou zijn dat er geen enkele Chinese nog wordt gecontacteerd, bezocht, laat staan geneukt.
Maar ja als de vrouw des huizes koeler is dan de diepvries moet de druk toch ergens van de balzak 🙄
 
Die maffia heeft veel tijd, mensen en geld om die advertenties te maken, foto's te zoeken en bewerken.
Het maakt hen niet uit dat een advertentie wordt gerapporteerd.
En de websitebeheerders kunnen er weinig tegen doen want ze ontvangen mooie bedragen en als een beheerder van een advertentie toch zou worden geblokkeerd begint deze morgen onder een nieuwe naam, ip-adres, bankrekening, e.d.
Beste oplossing zou zijn dat er geen enkele Chinese nog wordt gecontacteerd, bezocht, laat staan geneukt.
Maar ja als de vrouw des huizes koeler is dan de diepvries moet de druk toch ergens van de balzak 🙄
We mogen het kind niet met het badwater weggooien. Helaas zijn er rondreizende circuits van Chinese dames, maar die zijn er ook van Thaise dames, Latina's, Afrikaanse dames en Centraal- en Oosteuropese dames. Die circuits moeten eruit en daar kunnen we als wandelaar onze bijdrage in leveren door het op dit forum te signaleren en er weg te blijven.
 
Dat moeten ze normaal gezien doen om een advertentie te plaatsen op redlights. Een foto van zichzelf met hun gsm nummer doorsturen ter controle. Wat er daar dan mee gebeurt.... ? Of photoshoppen ze dat ook ?
 
Dat moeten ze normaal gezien doen om een advertentie te plaatsen op redlights. Een foto van zichzelf met hun gsm nummer doorsturen ter controle. Wat er daar dan mee gebeurt.... ? Of photoshoppen ze dat ook ?
Verificatie is één ding, je weet dat de foto niet van het internet gepikt is. Maar daar stopt het zowat. Het biedt geen enkele garantie dat als je dat nummer contacteert, je ook die dame zal te zien krijgen. Dat hebben we genoeg meegemaakt in het Chinese circuit.

Een voorbeeld vandaag gevonden op Redlights:


Een zogezegd Japanse Suzy in Kortenberg
Een Chinese Alex in Wervik
Een Chinese Alex in Ieper

Alle drie geverifieerd, alle drie profielen met dezelfde foto's.
 
Verificatie is één ding, je weet dat de foto niet van het internet gepikt is.
Ik heb al meermaals geverifieerde profielen gezien met foto's die wél van het internet gepikt waren.

Ik heb de indruk dat de medewerkers van Redlights geen Aziatische dames uit elkaar kunnen houden en al snel goedkeuren als ze een verificatiefoto krijgen van iemand die oppervlakkig lijkt op de gepikte foto's.
 
Ik heb al meermaals geverifieerde profielen gezien met foto's die wél van het internet gepikt waren.

Ik heb de indruk dat de medewerkers van Redlights geen Aziatische dames uit elkaar kunnen houden en al snel goedkeuren als ze een verificatiefoto krijgen van iemand die oppervlakkig lijkt op de gepikte foto's.
Met andere woorden: verficatie is totaal waardeloos!
 
Ik heb al meermaals geverifieerde profielen gezien met foto's die wél van het internet gepikt waren.

Ik heb de indruk dat de medewerkers van Redlights geen Aziatische dames uit elkaar kunnen houden en al snel goedkeuren als ze een verificatiefoto krijgen van iemand die oppervlakkig lijkt op de gepikte foto's.
Ik durf nog wedden dat, dat de pimps redlights.be een percentage betalen om de foto`s te laten verificeren... it is all about the money...
En zoals men zegt, ze kunnen geen verschil opmaken van de dames, of men gebruikt oude dvp en photoshoppen de datum erop, en hup voila...

Gelukkig dat wer hier op girlsreview, elkaar toch goed op de hoogte kunnen brengen, welke fake is of niet.
Flikken zijn waardeloos, redlights onbetrouwbaar, we hunt the fakers all by our self down!

Als de fakers niks verdienen, verdwijnen ze sowieso, op zoek naar betere oorden.
 
Ik durf nog wedden dat, dat de pimps redlights.be een percentage betalen om de foto`s te laten verificeren... it is all about the money...
En zoals men zegt, ze kunnen geen verschil opmaken van de dames, of men gebruikt oude dvp en photoshoppen de datum erop, en hup voila...

Gelukkig dat wer hier op girlsreview, elkaar toch goed op de hoogte kunnen brengen, welke fake is of niet.
Flikken zijn waardeloos, redlights onbetrouwbaar, we hunt the fakers all by our self down!

Als de fakers niks verdienen, verdwijnen ze sowieso, op zoek naar betere oorden.
Inderdaad, dat is ook mijn doelstelling de fakers er zo veel mogelijk uit te krijgen.
 
Het is dweilen met de kraan open. Ze creëren gewoon nieuwe profielen. Eigenlijk zouden we ze niet meer mogen bezoeken maar ja………
Ik ben een liefhebber van Aziatische dames en dan vooral Thaise. In het Thaise circuit is het vet ondertussen ook al van de soep. De Chinese dames vind ik te harig. Wel meestal goeie service maar eenmaal klaargekomen borstelen ze je buiten. Best vluggertjes van 60€ nemen zou ik zeggen. Mijn eerste Chinese dame was nochtans wereldtop, echt!!!!! De eerste echte originele Summer. Glad geschoren, strak kutje,razend knap en een pijptalent zoals ik er geen meer tegengekomen ben. Kort nadat ze weg was van RL heb ik haar een sms gestuurd. Ze heeft die tot mijn verbazing beantwoord en gezegd dat ze niet meer werkt. Ze had een boyfriend blijkbaar. Mijn ervaring met andere Chinese dames( behalve Chanel en eentje in Izegem) waren dan weer een ramp. Afgeleefde vrouwen die zelfs geen Engels spreken. 1 gehad met een vol behaard kut dat stonk naar urine. 1 die als ik klaarkwam heel overdreven ook toevallig een orgasme kreeg. Dat was echt lachwekkend. De laatste jaren is heel die boel verloederd en Redlights is er mede schuldig aan.
 
Het is dweilen met de kraan open. Ze creëren gewoon nieuwe profielen. Eigenlijk zouden we ze niet meer mogen bezoeken maar ja………
Ik ben een liefhebber van Aziatische dames en dan vooral Thaise. In het Thaise circuit is het vet ondertussen ook al van de soep. De Chinese dames vind ik te harig. Wel meestal goeie service maar eenmaal klaargekomen borstelen ze je buiten. Best vluggertjes van 60€ nemen zou ik zeggen. Mijn eerste Chinese dame was nochtans wereldtop, echt!!!!! De eerste echte originele Summer. Glad geschoren, strak kutje,razend knap en een pijptalent zoals ik er geen meer tegengekomen ben. Kort nadat ze weg was van RL heb ik haar een sms gestuurd. Ze heeft die tot mijn verbazing beantwoord en gezegd dat ze niet meer werkt. Ze had een boyfriend blijkbaar. Mijn ervaring met andere Chinese dames( behalve Chanel en eentje in Izegem) waren dan weer een ramp. Afgeleefde vrouwen die zelfs geen Engels spreken. 1 gehad met een vol behaard kut dat stonk naar urine. 1 die als ik klaarkwam heel overdreven ook toevallig een orgasme kreeg. Dat was echt lachwekkend. De laatste jaren is heel die boel verloederd en Redlights is er mede schuldig aan.
Dweilen met de kraan open, zeg dat wel! Ook ik heb een zwak voor Aziatische dames. Ik heb lang geleden zalige tijden beleefd in het Thaise circuit, maar inderdaad bijna alle vet is daar van de soep.

Het harige van Chinese dames moet je kaderen in de Chinese cultuur. Dat is me verteld door een Chinese dame die het weten kon. Staat er geen haar op, dan is ze nog niet rijp en dan blijf je eraf. Dus bij de meeste Chinese dames ga je "begroeiing" vinden, maar bij een verzorgde Chinese dame is dat een netjes getrimd "plantsoentje" op de schaamheuvel. Op of rond de schaamlippen ga je geen beharing vinden, ze worden trouwens zelf doodgraag gebeft en daar willen ze de goede omstandigheden voor creëren. Alleen zijn dat niet de dames die je hier in het Chinese rondreizende circuit gaat vinden. Dat zijn écht de kneusjes die in China niet meer aan de bak komen (veel te oud, te lelijk, te dik, gewoon niet goed genoeg of een combinatie van...) Dat sommige van die Chinese oma's hier voorzien zijn van complete oerwouden, zegt overigens iets over hun marginaliteit en hygiëne.

Voor de huidige invasie waren er maar weinig Chineesjes actief in België. Chanel (in Gent) ken ik al jaren en is nog steeds top. Daarna had je ook het gekende adres in Brussel boven de supermarkt. Daar had je Summer (wereldtop inderdaad), Sasa, Dina, Amy... die hebben overigens niets van doen met Chinese dames in Brussel (op hetzelfde adres) en ver daarbuiten die onder dezelfde namen adverteren. Summer heeft intussen een vriendje, Sasa ook en Dina ook... Die dames waren hier zelfstandig, je regelde alle afspraken met hen. Intussen hebben de Chinese pimps zich ook van die locatie meester gemaakt. Op een doordeweekse dag lopen daar ook in de onmiddellijke omgeving talrijke Chineesjes op straat klanten te ronselen!

De hele boel is inderdaad verloederd en we kunnen het als goedmenende wandelaars hier alleen maar signaleren. Jammer maar helaas.
 
Daar had je Summer (wereldtop inderdaad), Sasa, Dina, Amy... die hebben overigens niets van doen met Chinese dames in Brussel (op hetzelfde adres) en ver daarbuiten die onder dezelfde namen adverteren.
Nou, de eerste keer dat ik met Summer een afspraak probeerde te maken werd ik naar een ander adres een paar huizen verder dan die supermarkt gestuurd, waar ook twee oudere dames in een appartement zaten. Dat ze helemaal zelfstandig opereerden lijkt me dus niet.
 
Nou, de eerste keer dat ik met Summer een afspraak probeerde te maken werd ik naar een ander adres een paar huizen verder dan die supermarkt gestuurd, waar ook twee oudere dames in een appartement zaten. Dat ze helemaal zelfstandig opereerden lijkt me dus niet.
Heb je het over de eerste Summer? Er zijn daarna nog Summers geweest. En Amy's en Coco's en Sasa's enz. Niet dat ik je in twijfel wil trekken, alleszins nu is het er ook niet koosjer meer.
 
Heb je het over de eerste Summer? Er zijn daarna nog Summers geweest. En Amy's en Coco's en Sasa's enz. Niet dat ik je in twijfel wil trekken, alleszins nu is het er ook niet koosjer meer.
Ja, dat weet ik niet. De Summer waar ik het over heb heb ik in 2020 voor het eerst bezocht. Een tweede keer ook toen ze in Antwerpen zat, ik geloof dat dat al in 2021 was.

Het was in elk geval de dame van de advertentie en een van de beste ervaringen die ik gehad heb...
 
Ja, dat weet ik niet. De Summer waar ik het over heb heb ik in 2020 voor het eerst bezocht. Een tweede keer ook toen ze in Antwerpen zat, ik geloof dat dat al in 2021 was.

Het was in elk geval de dame van de advertentie en een van de beste ervaringen die ik gehad heb...
De Summer waar ik het over heb, zat in Brussel een jaar of 4-5 geleden. Die heeft nooit in Antwerpen gezeten en was reeds gestopt voor de Coronapandemie (2020 dus)

Maar je verhaal klopt, de Chinese pimps hebben in Brussel niet alleen het gebouw boven de supermarkt ingepalmd, ze hebben ook diverse panden in de buurt, alsook het hotel boven het restaurant in de Adolphe Maxlaan waar ze dames aan het werk zetten. Te mijden dus, of toch minstens met grote omzichtigheid te benaderen.
 
Ik durf nog wedden dat, dat de pimps redlights.be een percentage betalen om de foto`s te laten verificeren... it is all about the money...
En zoals men zegt, ze kunnen geen verschil opmaken van de dames, of men gebruikt oude dvp en photoshoppen de datum erop, en hup voila...

Gelukkig dat wer hier op girlsreview, elkaar toch goed op de hoogte kunnen brengen, welke fake is of niet.
Flikken zijn waardeloos, redlights onbetrouwbaar, we hunt the fakers all by our self down!

Als de fakers niks verdienen, verdwijnen ze sowieso, op zoek naar betere oorden.
Ja en nee op die verificatie.

Ik kan je wel zeggen dat de enige zo'n chinese waar ik ooit ben bij geweest een 'madam' had. Dat was dan wel een mooi, jong meisje van begin de 20, maar die speelde gewoon baas over een groepje van de oudere dames.

Vermoedelijk betalen ze die jonge meisjes kleine fortuinen om de baas te spelen en zetten hun fotos online (en gebruiken die ook voor de verificatie op redlights).
 
En nog een fake profiel:


Hier gepikt:

 
Hallo allemaal. Ik heb me hier pas geregistreerd, maar ik ben geen valse Chinees ;)
Ik heb ook een zwak voor Aziatische dames, en bezocht er de voorbije jaren sporadisch, wanneer mogelijk. Vroeger was het inderdaad vrij zeldzaam om een echte Chinese te vinden, een beetje zoals het nu nog zeldzaam is om een echte Japanse of Koreaanse DVP te vinden in België.

Ik wil Jaydeepee bijstaan bij zijn commentaar:
  • Hun profielen kloppen bijna nooit. Het zijn meestal Chinese oma's. Tel gerust 20 jaar of meer bij de opgegeven leeftijden en evenveel kilo's (ik overdrijf niet) en je komt dichter bij de waarheid. De foto's kloppen dus ook vrijwel nooit. In het ergste geval worden gewoon foto's op het internet gepikt van Aziatische modellen. Als je een mooie foto ziet van een mooie dame, dan maakt een Google Image Search meestal al direct duidelijk dat er fraude in het spel is. Als ze er wel op lijken zijn het foto's van heel lang geleden of van hun jongste zuster, of van hun eigen dochter... Andere foto's zijn dan weer zeer amateuristisch gemaakt met een smartphone op een toilet of in een badkamer waar je de rotzooi op de achtergrond kan zien staan (keukenrol, toiletpapier, bus javel...), maar die dan weer wel met alle mogelijke snapchat- en andere filters en tools zoals photoshop bewerkt zijn om de dames enigszins jong en slank te doen lijken. Genoeg redenen dus om reeds argwaan te wekken.
Klopt, vooral profielen zonder verificatie zijn vanzelfsprekend moeilijk te vertrouwen. Ze zijn daarom niet allemaal vals, maar 90% waarschijnlijk wel. Ik heb persoonlijk bijna alleen negatieve ervaringen met niet-geverifieerde profielen, maar dan weer wel vrij goede ervaringen met geverifieerde profielen. Ik ben redelijk sceptisch voor ik beslis dat een dame waarschijnlijk echt is, maar daarenboven heb ik mogelijk wel een portie geluk gehad. Nu is het soms wel moeilijk om een aantrekkelijke dame te vinden met een geverifieerd profiel, maar dat is een andere zaak. Ik vind dat dit even goed opgaat voor dames van andere nationaliteiten.

  • De dames verhuizen gedurig, het is een écht een rondreizend circuit, of moet ik zeggen een rondreizend circus ;-) De ene dag zitten ze in Dendermonde, dan weer in Lommel, Boom, Aalst, Nijlen, Bonheiden, Brecht, Oostende, Ieper, Gent, Zonhoven, Wachtebeke, Maasmechelen, Hasselt, Antwerpen, Mol, Melle, Leuven, Houthalen, Genk... of ergens in Wallonië...
Klopt. In het begin was het enkel in Brussel te doen, dan pakweg Brussel Antwerpen en Gent, en ondertussen hebben ze overal hun adresjes. Daar heb ik op zich geen problemen mee. Het is wel fijn als meisjes overal eens passeren. Enfin, toch als ze de moeite waard zijn...

  • Voor mij hoeven het echt geen jonge poppetjes te zijn, als ze zich maar goed verzorgen, maar helaas, het zijn volgens mij echt de kneusjes en de afdankertjes die vanuit China geëxporteerd worden naar onze contreien. Ik weet dat in China een DVP meestal afgeschreven is eens ze 25 jaar is, hoewel ze dan naar onze normen best nog appetijtelijk kan zijn. Maar wat ik de laatste tijd voorgeschoteld krijg hier te lande tart echt wel elke verbeelding. Onverzorgde oma's, die in een verfrommelde kamerjas op teenslippers aangesloft de deur openen... De broek vol goesting, verandert al snel in een broek vol dégout...
Klopt inderdaad dat er soms zeer oude dames bijzitten. Toen ik eens afsprak met een zogezegde studente met tienerlichaam (op de foto's) bleek dat aan de deur een bomma te zijn van misschien wel 50 jaar? Op zich niet erg dat ze zich aanbieden he, maar doe het dan eerlijk. Er zijn altijd nog mannen met interesse in oude dames. Het profiel in kwestie had weliswaar geen verificatie. Na enkele dergelijke ervaringen besliste ik zo'n profielen voortaan te mijden als de pest.

Dat gezegd zijnde, wil ik wel even nuanceren. Je kan deze Chinese DVP's (van het "rondtrekkend circus") niet allemaal over dezelfde kam scheren, want soms zitten er echt wel knappe jonge dames tussen. Jonger dan 25 misschien niet, maar 25-30 kan zeker. Nu is dat jammer genoeg maar sporadisch het geval.

Hoe dan ook, als ik aan de deur zie dat de foto's niet kloppen maak ik meteen rechtsomkeer, en hoop dat iedereen hetzelfde doet. Zeker GEEN medelijden mee hebben, want dan blijven ze dat doen.

  • Als je aanstalten maakt om rechtsomkeer te maken, wat ik in die omstandigheden steeds doe ...
De enige juiste reactie! Ik ben zelfs nooit in discussie gegaan met zo'n dame. Ik zeg, nee dit klopt niet, en loop weg. In sommige gevallen kwamen er nadien correcte foto's op hun profiel. Ik denk: als er genoeg mannen weglopen komen ze misschien tot inzicht..

  • De locaties waar ze ontvangen zijn ook niet altijd even appetijtelijk. Soms valt het mee, één of ander budgethotel zoals Ibis, maar bijvoorbeeld in Dendermonde (eigenlijk is het de deelgemeente Grembergen) is het in een bouwvallig en vies pand waar het vuilnis in de hal opgestapeld ligt.
Klopt ook. Soms is het in een redelijk deftig hotel of love motel, maar vaak genoeg in een krot waar een matras op de grond ligt. 😬
 
Zou er eigenlijk geen bezwaar tegen hebben moest het een oudere dame zijn met een ferme bos haar onderaan, daar hou ik eigenlijk van, als ze maar hygienisch is. en goede service geeft, maar daar hebt ge ook geen zekerheid van
 
Zou er eigenlijk geen bezwaar tegen hebben moest het een oudere dame zijn met een ferme bos haar onderaan, daar hou ik eigenlijk van, als ze maar hygienisch is. en goede service geeft, maar daar hebt ge ook geen zekerheid van
Ik spreek enkel uit m'n eigen ervaring, maar kan niet klagen van de service of hygiëne bij chineesjes. Ook nooit eentje gehad die echt onvriendelijk of grof was, wat ik helaas niet kan zeggen van oostblok dames.
Ik zou zeggen, probeer gewoon...

Ivm je snel buiten te willen: de ene is de andere niet natuurlijk, maar ik kreeg meestal een massage of 2de keer aangeboden als er veel tijd over was. Nog een andere meisje begon gewoon uit zichzelf met mijn piet te spelen waar dan een 2de keer van kwam. Dat was vooral vroeger toen ik een uur boekte, ipv meestal 30min tegenwoordig, aangezien ik niet echt kom voor een babbel of gezelschap. Nu grijp ik meestal zelf al snel naar m'n kleren om m'n biezen te pakken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan