Ja maar op youppie de Franstalige tegenhanger van dit forum stond er gisteren geschreven : Ik heb het voor de liefhebbers vertaald van Frans naar Nederlands
"Niet alle Chinezen hebben de buurt verlaten.
Gisteravond liep ik langs 59 RSP en toen ik opkeek, zag ik meisjes voor hun raam mannelijke voorbijgangers op straat begroeten. Dus de activiteiten, althans een deel ervan, gaan door.
Even verderop op de boulevard Jacqmain, iets voor het theater, probeerde Keily me naar een van zijn merrieveulens te sturen, volhoudend "geen probleem, geen probleem", maar ach, ik had andere dingen te doen."
Volgens mij weeral eens een hard overroepen actie van " Vrouwe Justitia " zoals zo dikwijls door de gerechtelijke diensten. Ik ben absoluut tegen uitbuiting van vrouwen maar werden deze dames uitgebuit ? Volgens mijn bescheiden mening die Matroeskas toestanden van vroeger die bestaan niet meer in België. En zonder partij te trekken denk ik zelfs dat het voor die Chinese dames hun hier veel beter voor de wind gaat dan in China. Dat het geen jonge meisjes waren die niet van de wereld wisten daar is iedereen wel mee akkoord denk ik. Deze DVP's wisten echt wel wat ze deden en wat was hun alternatief in gans Azië komen die echt niet meer aan de bak hoor. Sorry voor mijn woord gebruik maar DVP's van die leeftijd die worden daar echt buiten gezet met het oud vuil hoor. Een Aziaat en vrouwen op middelbare leeftijd dat gaat echt niet samen. Nogmaals ik heb in gans die affaire geen enkel belang ik constateer en lees alleen maar en wens voor deze tekst dan ook geen leger moraal ridders op mijne nek te krijgen.