Aziatische dames met wel/niet fake advertenties (div. locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat redlights dat toelaat is gewoon te gek voor woorden!

Ze zijn geen van allen jong ...
Het ligt volgens mij aan het "businessmodel" van Redlights. Zij verdienen aan de advertenties, deze Auria betaalt dan nog eens extra voor dat "Goldlabel". Dat zegt helemaal niets, het zorgt er alleen maar voor dat bij een zoekopdracht, i.c. "China" of "Asian" deze dames bovenaan verschijnen bij het zoekresultaat.

Deze Jiali was vanmiddag nog 50 jaar, vanavond is ze 29 geworden:

Iets minder straf, maar toch, deze Rabbit was vanmiddag nog 36, vanavond is ze 24:

Beide dames hebben dat waardeloze "Goldlabel", die Rabbit is ook nog eens "geverifieerd" door Redlights, dus zoals we al wisten ook dat label is waardeloos.

Toch straf hoe deze dames de eeuwige jeugd in spoedtempo kunnen verwerven ;););)

Laatst bewerkt:
de helft van redlights is fake, is gewoon money money money...
Wat betreft de Chinese DVP's mag je stellen dat 80 à 90 % van hun advertenties op één of andere manier fake zijn. Profielinfo klopt langs geen kanten... Leeftijden kloppen niet, andere stats kloppen niet, heel dikwijls krijg je gewoon totaal andere dame... Het wordt hier al jaren aangekaart...

Maar het zijn de DVP's (of hun "secretarissen", begrijp "pimps") die betalen voor de advertenties. Daar leeft Redlights dus van. Redlights heeft ook zowat het quasi-monopolie in Vlaanderen voor dit soort advertenties...

Voor ons wandelaars is Redlights gratis, zogezegd... Maar wat is gratis als de kans om bedrogen uit te komen 90 % is? Ik zou met plezier een soort lidgeld, uiteraard niet overdregen hoog, betalen voor een site waarop ik Aziatische (mijn voorkeur) of andere dames met een hoge mate van zekerheid kan vinden met betrekking tot wat hun looks en hun aanbod zijn.

Ik hoor van medewandelaars soms dat gelijkaardige problemen met o.a. Latina-circuits, Afrikaanse dames en Oosteuropese dames ook voorkomen.

Maar wat is gratis als de kans om bedrogen uit te komen 90 % is?
Zolang 95% van de wandelaars niet vertrekt wanneer ze bedrogen zijn, gaan de secretarissen op deze manier door.
Er is maar 1 manier om dat te veranderen. Consequent weggaan en hier melden dat het niet klopt. En hopen dat voldoende wandelaars dit lezen en niet gaan.

Vervolgens zou een aantal lezers van dit forum dan ook een afspraak kunnen maken en ook weggaan. Dan raak je ze in de portemonnee. Dit is geen oproep hoor...

Zolang 95% van de wandelaars niet vertrekt wanneer ze bedrogen zijn, gaan de secretarissen op deze manier door.
Er is maar 1 manier om dat te veranderen. Consequent weggaan en hier melden dat het niet klopt. En hopen dat voldoende wandelaars dit lezen en niet gaan.

Vervolgens zou een aantal lezers van dit forum dan ook een afspraak kunnen maken en ook weggaan. Dan raak je ze in de portemonnee. Dit is geen oproep hoor...
Volledig akkoord!

Terug
Bovenaan Onderaan