WHEM Baan Busara Thai, Hazerswoude-Rijndijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan1

Stamgast
252
06/02/22
151
13
Heeft iemand ervaring met een van deze dames:

De foto's spreken me erg aan maar kan nauwelijks recensies vinden (op Hookers stond wel veel over Sandy maar die spreekt me niet zo aan).

Iemand überhaupt recente ervaringen bij dit huis? Hoeveel kosten de extra's? En hoe is de massage zonder extra's?
 
Mandy niet doen, een van mijn slechtste ervaring ooit.
Pooh is top van alles mogelijk zeker als je vaker bent geweest.
Mook (nog) geen ervaring mee.
Tim is ook top.
Fon is ook wel goed, ligt een beetje aan haar stemming.
Tel bij de getoonde leeftijden maar 10a15 jaar op en zoals overal zodra er extra's bij komen gaat het ten koste van de kwaliteit van de massage.
De prijzen variëren van 60 tot 100 net wat je voor extra's wilt en welke dame.
 
Mandy niet doen, een van mijn slechtste ervaring ooit.
Pooh is top van alles mogelijk zeker als je vaker bent geweest.
Mook (nog) geen ervaring mee.
Tim is ook top.
Fon is ook wel goed, ligt een beetje aan haar stemming.
Tel bij de getoonde leeftijden maar 10a15 jaar op en zoals overal zodra er extra's bij komen gaat het ten koste van de kwaliteit van de massage.
De prijzen variëren van 60 tot 100 net wat je voor extra's wilt en welke dame.
Top, bedankt voor de info!
 
Ben jaaren geleden hier 1x geweest. Was zeker een positieve ervaring al was het alleen al vanwege het feit dat ik toen als vijftiger een lekker jong ding aan het neuken was. Haar naam weet ik echt niet meer, is te lang geleden. Ik weet nogwel dat ik tijdens de voorstelronde uitsluitend oudere dames voorgeschoteld kreeg en ik om die reden weer weggegaan was. Vanaf de parkeerplaats, ze hebben een eigen parkeerterrein, toch nog even gebeld om te vragen wanneer er jongere dames aanwezig zouden zijn. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat er zojuist 1 was gearriveerd. Ik weer terug naar binnen en werd voorgesteld aan deze schoonheid. Met alle "fatale gevolgen" zoals hierboven vermeld.
 
Ik ben zelf rond de dertig en wil voor de eerste keer proberen. Lijkt me spannend maar kan iemand vertellen hoe het beetje start zoiets daar? En moet ik reserveren of kan ik direct langs komen?
 
Ik ben zelf rond de dertig en wil voor de eerste keer proberen. Lijkt me spannend maar kan iemand vertellen hoe het beetje start zoiets daar? En moet ik reserveren of kan ik direct langs komen?

Ik kan je niet vertellen hoe het specifiek daar gaat, maar in general: je komt binnen, ff id wachtkamer (eventueel line up beschikbare dames) of meteen met dame naar keus mee, op de kamer als eerst douchen tussentijd geld wegbreng en drinken halen, je gaat op je buik liggen, als je het leuk vind babbel je zelf wat, vaak een best behoorlijke full body massage, die overgaat naar beetje (nadruk daarop) teasen en/of b2b, omdraaien...nog wat massage/b2b/teasen en jerken; sommige rukken als een man, sommige doen het echt opbouwend en/of 'lingam', na het omdraaien kan je meestal wel op een normale manier aan ze zitten, kom helaas wel steeds vaker tegen dat borsten aanraken beetje afgehouden wordt of 'onder intiem valt'. Reserveren; dat zou ik zelf wel doen, zeker als je obv de foto's 1 of 2 favorieten hebt. Bij langsgaan kan je zomaar met de enige beschikbare of een dame die nog niet zoveel klanten heeft gehad eindigen; meestal niet moeders mooiste en wat ouder enzo.
 
Hier al een paar keer afgesproken met Pooh. Inderdaad een dame met een hogere leeftijd maar een heel zachte vrouw met een klein en heerlijk lichaam. Als je een paar keer met haar afspreekt wil ze wel haar mob nummer geven. Ze valt je niet lastig verder met af en toe een berichtje ik mis je maar wel handig in de lockdown wat toen heb ik haar uitgenodigd in een hotel. Ze is de hele nacht gebleven en we hebben het erg gezellig gehad.
Dus zeker na een paar keer afspreken is er meer mogelijk. Ze vraagt wat financiele ondersteuning voor de extra's. Die doet ze zalig en uitgebreid....
 
Ik ben hier een tijdje geleden ook geweest. Bij binnenkomst keus uit een aantal wat oudere dames. Gekozen voor Pooh, massage met HP. Ze deed dat wel aardig maar gaf ook (meermaals) aan dat de meeste mannen hier toch wel kwamen voor iets anders (lees: meer). Voor mij eens maar niet weer.
 
Zag nu een nieuwe website met wat fotos van de dames.
Pooh is inderdaad gestopt en af en toe werkt ze hier nog om de ontvangst te regelen.
Nu ook duidelijke prijs aanduiding en wat de dames eventueel meer doen...is duidelijk een nieuwe wind aan het waaien.....maar weer eens een kijkje nemen....
 
Ben een tijdje weggeweest van dit forum en heb in de tussentijd nog wel een bezoekje aan Sandy gebracht, blijft voor mij toch echt de fijnste dame van Busara: goede b2b massage, goed TZ en heerlijk intiem afsluiting.
 
Review:
Afgelopen week een afspraak gemaakt bij Baan busara. Aan de telefoon zeer kortaf te woord gestaan toen ik vroeg welke dames aanwezig waren. Toen ik vroeg naar Sara en Soda kreeg ik te horen dat ze daar niet meer werken (op de website staan ze nog wel. Vervolgens werd de verbinding verbroken. Na nog een keer terugbellen om een afspraak te maken kon dit ineens wel.

Toen ik aan kwam voor mijn afspraak bleek de betreffende dame helemaal niet aan het werk te zijn.

Mij zien ze niet meer terug....
 
Ben 1x langs geweest. Zowel qua dames als ambiance stelde het niks voor. De parkeerplaats was wel okay….
Even doorrijden en je bent in Den Haag bij Mystique Thai Thai. Mooie zaak met de mooiste en liefste vrouwen waar je naast een lekkere massa ook nog eens een leuk gesprek kan hebben. Ik zou het wel weten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan