Ben gisteren voor het eerst sinds een paar jaar weer bij Baan Thai geweest.
Had gebeld om de kamer met de Whirlpool te reserveren voor een uur. Toen ik vroeg welke dames er waren, bleek dat een te lastige vraag. Toch maar gegaan. Gekozen voor een prachtig mooi Thais meisje ergens ronde 25 jaar schat ik. Naar later bleek was dit Yasmin. Ondanks het feit dat ik haar heel mooi vond en ze ook aardig is was het een teleurstellende ervaring. Ze vroeg al vrij snel of ik extra's wilde. Dat heb ik ondanks enig aandringen niet gedaan. Toen ik haar later vroeg wat dat voor een volgende keer zou moeten kosten noemde ze het bedrag van 100 euro. eerst in het bad erg plichtmatig en onpersoonlijk. Al vrij snel naar het bed gegaan. Het is geen massage te noemen. Toen ik op mijn buik lag veel gewrijf, beetje gekriebel en veel met de armen. En oh ja, ook nog 1 minuut body to body. Daarna omgedraaid en eigenlijk het zelfde verhaal. wrijven, strijken. Nogmaals erg plichtmatig. Jammer. Ander minpuntjes was dat ik 110 euro moest betalen terwijl ik op de website had gezien dat het 100 was... Ze vertelde me dat ze zaterdag en zondag werkt