Baan Thai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe discreet is een bezoekje aan Baan Thai? Het schijnt dat de voordeur los is waardoor je snel naar binnen kunt en bij een tweede deur vervolgens aan kan bellen? En kom je vervolgens in separe of zit je meteen tussen andere hitsige bezoekers in een ontvangstruimte?
 
Als je van tevoren telefonisch een afspraak maakt en kiest voor '1 van de 2 kamers met bad beneden dan hoef je niet naar de kamer boven,
Je moet dan wel afspreken met welke dame en ze komt op het afgesproken tijdstip naar beneden.
 
Hoe discreet is een bezoekje aan Baan Thai? Het schijnt dat de voordeur los is waardoor je snel naar binnen kunt en bij een tweede deur vervolgens aan kan bellen? En kom je vervolgens in separe of zit je meteen tussen andere hitsige bezoekers in een ontvangstruimte?
Ben zelf nog nooit iemand tegengekomen in de wachtruimte. Heb het idee dat ze eerst altijd zorgen dat er niemand zit zodra er aangebeld is, want soms duurt het net iets langer voor de deur van slot gaat.
 
Ben zelf nog nooit iemand tegengekomen in de wachtruimte. Heb het idee dat ze eerst altijd zorgen dat er niemand zit zodra er aangebeld is, want soms duurt het net iets langer voor de deur van slot gaat.
Ik ben er ooit eens een ex collega tegen gekomen. Dat wil je toch echt niet. Privacy is er niet echt. Ook de voordeur licht aan een drukke weg met fietspad waar vaak bekenden fietsen.
 
Ben zelf nog nooit iemand tegengekomen in de wachtruimte. Heb het idee dat ze eerst altijd zorgen dat er niemand zit zodra er aangebeld is, want soms duurt het net iets langer voor de deur van slot gaat.
Okay. Hoe gaat het dan na afloop van een bezoekje. Kom je dan niet weer in de ontvangstruimte waar klanten wachten of kun je dan behoorlijk ongezien weer weg gaan?
 
Okay. Hoe gaat het dan na afloop van een bezoekje. Kom je dan niet weer in de ontvangstruimte waar klanten wachten of kun je dan behoorlijk ongezien weer weg gaan?
Zelf ga ik altijd naar de ruimtes boven de ontvangstruimte. Na afloop van de massage kom je daar dus weer terug, er is nl ge andere weg. En kan kun je treffen dat er anderen zitten, wat mij dus regelmatig is overkomen.
 
Tijdje terug hier ook geweest. Best drukke straat waar de pand aan ligt...Maar goed eenmaal binnen stelden 3 dames voor, allemaal niet mijn type helaas. Dan maar gewoon gekozen voor de dame dat meest vrolijk was (ben naam al vergeten, denk dat ze rond 50 is??). De andere 2 waren niet zo blij ofzo, geen glimlach.
Schoenen uit op eerste verdieping en dan nog de trap op naar boven. De massage was ok, helaas geen tease of erotisch naar mijn mening. Ze bood of ik meer wou op het einde, heb het maar afgeslagen sinds ik niet echt in de mood was voor meer. Geen herhalingsgevaar voor mij helaas.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben nieuw en zou binnenkort wel eens voor de eerste keer naar baan thai salon willen gaan, nou heb ik 0 ervaring met dit soort salons en ik ben benieuwd wat ik kan verwachten. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Ik heb het 1 en ander gelezen, de voordeur staat dus al open, vervolgens moet je nog een deur door en dan heb je keus uit verschillende dames? Ik las ook dat ze een ladyboy hebben? Graag hoor ik hier meer over.

Alvast vriendelijk bedankt
 
Hoi, ik ben nieuw en zou binnenkort wel eens voor de eerste keer naar baan thai salon willen gaan, nou heb ik 0 ervaring met dit soort salons en ik ben benieuwd wat ik kan verwachten. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Ik heb het 1 en ander gelezen, de voordeur staat dus al open, vervolgens moet je nog een deur door en dan heb je keus uit verschillende dames? Ik las ook dat ze een ladyboy hebben? Graag hoor ik hier meer over.

Alvast vriendelijk bedankt
voor lady boy eerst bellen die moet ingevlogen worden denk ik 😊.
voor eerste x zou ik een uur doen , ben je niet zoveel geld kwijt als het tegen valt.
tip ... neem massage incl. bad en behandel dame met respect ga niet direct ongevraagd zitten graaien.
 
Onlangs geweest, je kan zo naar binnen en daar aanbellen. Parkeren is drama daar. Er waren 4 dames, best mooie meiden. 1 gekozen en in de kamer met jacuzzi. De naam van de dame is Mem. Lekker samen in het te krappe bad gezeten, lieve en beetje ontdeugende dame. Mooie tattoos en een plukje haar downunder. Voor een kleine meerprijs deed ze ook haar best met haar mond. Lekker even aan haar gezeten en ze was heerlijk nat. Fijne ervaring, heerlijk uurtje. Behandel de dames met respect dan komt het vanzelf goed.
 
Onlangs geweest, je kan zo naar binnen en daar aanbellen. Parkeren is drama daar. Er waren 4 dames, best mooie meiden. 1 gekozen en in de kamer met jacuzzi. De naam van de dame is Mem. Lekker samen in het te krappe bad gezeten, lieve en beetje ontdeugende dame. Mooie tattoos en een plukje haar downunder. Voor een kleine meerprijs deed ze ook haar best met haar mond. Lekker even aan haar gezeten en ze was heerlijk nat. Fijne ervaring, heerlijk uurtje. Behandel de dames met respect dan komt het vanzelf goed.
Hoi KeesdV, wat versta je onder een kleine meerprijs?
 
Iemand recentelijk nog geweest? Mijn laatste bezoekje dateert alweer van bijna 9 maanden geleden.

Benieuwd of er nog leuke dames rondlopen! Hoor de ervaringen graag
 
Terug
Bovenaan Onderaan