Baan Thai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze bieden het nog steeds aan, alleen prostaatmassage snapte de vrouw niet, er stond op de site dat dat inclusief was. De vrouw praatte ook bijna geen Nederlands dus niet uit te leggen. Verder wel goed alleen had ik een wat oudere vrouw had liever een wat jongere vrouw gehad. Ik ga niet meer terug denk ik.
 
Lekker. Ik wist niet dat je ook op baan thai kunt neuken. ik was daar met mijn vrouw. ik kreeg een handjob (ze was ongeveer 40, krullend haar en erg grappig) en nace vingerde mijn vrouw
 
Laatst bewerkt:
Was het wel Baan in Groningen? Want zover ik weet is er geen 3e verdieping. En neuken.....dat is nieuw voor mij bij Baan. Wat heeft dit alles gekost als ik vragen mag?
 
Was het wel Baan in Groningen? Want zover ik weet is er geen 3e verdieping. En neuken.....dat is nieuw voor mij bij Baan. Wat heeft dit alles gekost als ik vragen mag?
Is niet nieuw hoor bij Baan. Heb regelmatig geneukt met Bo toen ze er nog werkte, en ook met mijn huidige vaste (oudgediende) dame is het elke keer neuken. Wel goed om te horen dat Mee en Nace dit ook doen. Heb ze nog niet ontmoet, deze week maar eens op een bezoekje vereren...
 
Ik wil binnenkort ook eens langs gaan bij Baan Thai. Welke dame(s) zou ik dan een keer moeten proberen?
Nace bijvoorbeeld? Hoe ziet ze eruit?
Ben vaak bang bij Baan Thai om de verkeerde keuze te maken en met een slechte ervaring terug te keren.
Paar keer boven geweest, maar toch weer weggegaan....
 
Ik belde laatst op een dinsdag en vroeg naar "Nance".
- Bedoel je Nancy?
Ja ik denk het wel, is die er vandaag?
- Nee.
Wanneer is ze er wel?
- Je kunt morgen weer bellen, dan is ze er misschien

:)

Hun rooster is dus nogal flexibel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan