Recensie Sai thai Massage Overijse , Cherry 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sai-thai-massage-overijse-vip-team-new-girls.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens langsgeweest in Sai Thai Overijse . Zeer goede vriendelijke ontvangst . Meerdere dames aanwezig . Had gekozen voor Cherry , kende haar nog van bij Leela . Deze dame weet echt wat een man wil en hoe je een erotische massage geeft . Topnamiddag gehad . Aanrader
 
Vandaag ook eens bij Cherry geweest, mijn 2de bezoek aan Sai Thai.
De eerste keer had ik Lisa geboekt, toen ik er toe kwam, was Lisa met een anderen klant op de kamer, ondanks mijn boeking. Ik kreeg dan de keuze tussen oldtimer Champagne of "Cherry". Cherry was een leuke en vooral hete dame, die toevallig in dezelfde gemeente woonde als ik. Ik had een leuke zwoele tijd met haar.
Toen ik vandaag ontvangen werd door Cherry, bleek dat dus een andere dame te zijn. Dus ik protesteerde eerst. Omdat ze toch wel leuk en knap was en ik doorhad dat zij oprecht Cherry was, toch maar met haar meegegaan.
De vorige "Cherry" was dus iemand anders en Cherry zei dat sommige dames zich voordeden als een ander, meer succesvol meisje.
De massage was goed tot zeer goed, ze weet duidelijk waar ze mee bezig is.
Aan het teasen gekomen, was dit zeker erotisch te noemen. Cherry heeft een "killer-body", al zijn haar borsten wel vrij harde sili's, daar ben ik minder fan van.
Via een combinatie van pussy-slide en aftrekken bracht ze me vrij snel tot een hoogtepunt.
Verder vond ik het vrij afstandelijk. Geen GFE, geen pijpen, geen voorstel voor extra gekregen.
Misschien lag het aan de manier van ontmoeten, misschien ben ik ondertussen te oud voor haar om zo'n voorstel te krijgen. Als is mijn ervaring bij de thaise dames dat leeftijd er minder toe doet dan de euro's...

PS: ik wilde voor een recensie gaan (knop recensie), maar ik kon dan de evaluaties voor "pijpen" en zo niet afzetten. Die heb ik niet genoten, dus...
 
k wilde voor een recensie gaan (knop recensie), maar ik kon dan de evaluaties voor "pijpen" en zo niet afzetten. Die heb ik niet genoten, dus...
Als je in het aanmaakscherm van een recensie voor een bepaald aspect (zoals bijvoorbeeld "pijpen") geen sterren aanduidt, dan wordt dat aspect niet getoond na aanmaak van je recensie. Je hoeft dus geen score te geven op aspecten die niet van toepassing waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan