Algemeen Sai Thai Overijse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met de dames die momenteel werkzaam zijn bij Sai Thai in Overijse? Is er eentje die pzc biedt?
Ik ben al even niet meer bij Sai Thai geweest. Ik herinner me dat Bella en Beam dit deden, dus allicht de andere dames daar ook. Weet wel dat ik altijd 1 uur+"extra" nam. Vroeger was de prijs daarvoor 80+50=130€. Intussen is dat al opgelopen naar 100+70€=170€. Allicht is dat te duur gebleken want ik zie nu dat ze adverteren met "CRAZY PROMO Book 1 GIRL GET 1 FOR FREE + FREE WELLCOME DRINK".


Geen idee of die promo ook pzc omvat ;)
 
Is maar een hoop bull shit ! Ben geweest en 1 uur met 1 dame, alleen op de moment van het erotische deel kwam er een tweede dame een beetje hijgen en daarna was ze terug weg !
 
Is maar een hoop bull shit ! Ben geweest en 1 uur met 1 dame, alleen op de moment van het erotische deel kwam er een tweede dame een beetje hijgen en daarna was ze terug weg !
Dit soort promo's kan je beter vermijden, dat is alvast mijn ervaring door de jaren heen. Kies liever één dame die je aanstaat, maak de goede afspraken, en hoop er het beste van.
 
Dit soort promo's kan je beter vermijden, dat is alvast mijn ervaring door de jaren heen. Kies liever één dame die je aanstaat, maak de goede afspraken, en hoop er het beste van.
Helemaal mee eens, je hebt geen keuze voor welke dame er komt en wat ze doen.... Ze volgen dan een programma wat op elkaar is afgestemd: gevolg was een verplicht nummer... Ooit eens gedaan, 45 min niks gezien, maar het laatste kwartier kwam er een dikke oude oma binnen die mijn tepels ging zuigen terwijl de andere dame me klaar rukte. Moest moeite doen om überhaupt nog te komen
 
Nu is het zelfs 6 handen massage promo…. Wil wel eens proberen, maar zou graag eerst weten wie de lekkere masseuse is die ik moet kiezen om gans de sessie mee te hebben…

Iemand ervaring met Lisa? Ziet er nog redelijk jong uit qua lichaam?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan