WHEM Babette Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag Balthazar: ja ik heb hiermee een positieve ervaring. Babette is een 100% Belgische dame die werkt in de buurt van Park Spoor Noord in Antwerpen. Ik had een uurtje met haar geboekt: eerst douchen, daarna in de slaapkamer van haar proper appartement begon ze eerst wat met teasen. Alles gebeurt met CD.
Haar leeftijd zou wel kunnen kloppen met de adv. 32jaar.
Voor sex geef ik haar een 8/10
Voor de sfeer en gezelligheid: 9/10
Ik had voor haar een flesje bubbels meegebracht, die ze later kan openen. Dat viel enorm in de smaak en maakte dat er direct een klik was tussen ons.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!
1/2 uur was 100 € en 1 uur is bij Babette 150€

Plezier ermee.
Maxim
 
Ik heb met Babette een zéér positieve ervaring.

Ik vind haar een zeer mooie dame. Mooi verzorgd uiterlijk, mooi figuur.

Zeer vriendelijk ontvangen. Ik ging met een zekere behoedzaamheid heen, want ben de laatste tijd al een paar keer rechtsomkeer gedraaid. Maar wanneer ik de deur binnen ging overtrof Babette mijn verwachtingen. Niet te jong niet te oud, perfect waar ik zin in had. Het type dame dat wanneer je er achter staat in de supermarkt in haar jurkje, je ze zo zou willen uitkleden met je ogen. Een oprecht mooie madam.

Maar vooral ook vriendelijk, beleefd en ze probeert in te schatten hoe ervaren je bent.

Over de daad zelf ga ik niet te veel uitweiden. Alles staat goed beschreven in haar advertentie, en je ziet wat er mogelijk is tegen welke prijs. Ik kan alleen maar zeggen dat het niet aan enthousiasme ontbrak. Ik was zeer voldaan van wat er zich afgespeeld heeft op de nette kamer.

Ook achteraf geen haast. Nog een leuk praatje geslagen.

Voor mij was ze alvast top. Vijf sterren. Herhalingsgevaar 200%. Ze biedt ook een trio aan met een vriendin, Juliette dacht ik. En dan zou er ook nog een meer 'Kinky' dame ontvangen in hetzelfde gebouw.

Allemaal leuke opties voor de toekomst.

Behandel haar met respect aub. Zeldzame pareltjes goed verzorgen!
 
Je ziet in de advertentie 3 foto's van een brunette. Maar als je op d'r naam drukt komt er een blonde te voorschijn. Heeft ze haar haar geverfd?
 
Ik snap je reactie niet goed.

Er zijn drie foto's met bruin haar, en in de omschrijving staat er haarkleur: bruin.
Waar haal je blond vandaan als je op d'r naam klikt?

Ikzelf zou het eerder peper en zout noemen.
 
Dat is Babs.


Ze jongleert wel serieus met haar gewischt.
 
Laatst bewerkt:
Dat is Babs.


Ze jongleert wel serieus met haar gewischt.
Die blonde die tevoorschijn komt als je op Babette haar profielnaam klikt is inderdaad Babs, zal een foutje zijn.
De andere 4 foto's zijn van een brunette maar zijn zo "stock" dat ze volgens mij van een of andere website zijn gehaald.

in elk geval zijn Babette en Babs twee verschillende dames, ze ontvangen wel allebei in hetzelfde huis als ik het goed begrepen heb (vandaar wellicht de verwarring met de foto's, al blijft het stuntelig gedaan).
 
Thanks! Ik had haar ook een berichtje gestuurd, maar geen reactie gehad. Dus dan geloof ik het ook wel verder. Juliette reageerde wel meteen. Maar ik had niet door dat Babette en Babs twee verschillende personen waren. Dacht dat haar naam gewoon afgekort werd. Mooie meiden/vrouwen op dat adres hoor!😍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan