WHEM Babs, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudiderbumzer

Newbie
12
27/10/21
24
Hallo ... heeft iemand ervaringen met deze Babs uit Brugge ?
De foto's zien er heerlijk en fantastisch uit, maar daar ik er nogal een stuk voor moet omrijden zou ik wel eens van iemand een ervaring horen.
;-)
Ruud
 
Voor Corona haar ontmoet in Kortrijk. De foto's zijn opgenomen in een fotostudio met alles erop en der aan, gaf ze zelf toe. Is wel 10 kg zwaarder dan op de foto's. Slechts een halfuurtje bijgebleven door vermelde redenen geen TZ, pijpen met condoom en niet te diep. vingeren mocht niet. Op z'n hondjes, andere standjes mochten niet , deed pijn. Spreekt wel perfect Engels en Italiaans ( woonde jaren in Italiê vertelde ze me). Kortom is bij die ene keer gebleven.
 
Ze is ondertussen een stuk zwaarder dan toen de foto's genomen werden.
Als je valt op vrouwen met pak aan, dan zit je bij Babs goed. Het is een zalige GFE. Ze zit in mijn top 3.
Ze is niet zo vaak in Brugge. Meestal ontvangt ze in Hasselt of Genk. Misschien is dat iets dichter voor jou ?
 
Een tijdje geleden bij Babs langs geweest in Hasselt. Ze is een stuk zwaarder dan op de foto's maar is wel een heel lieve dame. Praat in het Engels en vraagt bij aankomst waar je zin in hebt. Na de douchebeurt stond ze mij op te wachten in sexy lingerie. Eerst wat tongzoenen en elkaar lekker verwennen waarbij ik haar volle ronde poep stevig heb vastgepakt om zo op bed te belanden. Heb haar immense borsten stevig verwend alsook haar tepeltjes waarbij ze kronkelend onder mij begon te bewegen. Langzaam afgezakt naar haar poesje om haar een stevige en langgerekte befbeurt te geven. Ze genoot er heel hard van waarbij ik haar langzaam met mijn 2 vingers heb doen klaarkomen. Dan was het mijn beurt om verwend te worden... een langgerekte pijpbeurt waarbij ze heel subtiel met het topje van haar tong mijn jongeheer verwend heeft... langzaam op en neer om dan heel diep in haar mond te verdwijnen terwijl ik met haar hoofd stevig op en neer begon te duwen alsook haar kutje met mijn andere hand mocht verwennen... zalig klaargekomen op haar grote hangende borsten... nadat ze alles had proper gemaakt hebben we wat liggen vertellen om stilaan elkaar terug te teasen... gelukkig kon mijn jongeheer er weer tegenaan en dan heb ik haar in enkele standjes genomen om te eindigen met in een doggy-stand waarbij ik haar grote wiebelende borsten stevig kon vastnemen en al spuitend over haar poep ben klaargekomen... het uurtje was voorbij en zo was het tijd voor een gezamenlijke douche waarbij ze mij met haar grote borsten nog eens stevig heeft verwend met het inzepen... was fijn om haar te zien genieten maar ondanks dat ze heel lief, zachtaardig en begripvol was hou ik toch van ietsje meer spanning... als je zin hebt in een naturele vrij zware maar lieve dame met grote borsten die vrij veel toelaat - geen te ruige sex wel te verstaan - dan ben je bij haar wel aan het goede adres
 
Beste Frank,

Dank voor je beschrijving van de dame.
Mag ik je echter nog een paar vraagjes stellen?

Welke cupmaat zijn haar borsten aub en zijn die naturel?
Klopt de leeftijd ongeveer met die waarmee ze adverteert aub?

Alvast vriendelijk bedankt.
 
Hey, Jeanle. Ik heb haar 2 maand geleden nog eens bezocht. Ik heb haar graag. Ze wordt graag zacht behandelt. Verder kan ik alleen maar beamen wat vorige recensenten schreven. De cupmaat van haar borsten heb ik niet gevraagd maar ze zijn mindstens G van grooooot en naturel. Leeftijd kan ik moeilijk inschatten, ik ben daar niet zo goed in, maar vermoed tss 35 en 40. Ik dacht haar deze week nog eens te bezoeken maar ze adverteert momenteel niet. Waarschijnlijk op reis naar Italië.
 
Terug
Bovenaan Onderaan