Algemeen Babylon algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
354
02/07/21
329
12
FKK - Babylon
Oststrasse 12
50189 Elsdorf

Parkeren kan langs de Oststrasse; er is ook een grote parking achteraan de club te bereiken via het achterliggend industrieterrein.

www.saunaclub-babylon.com

Openingsuren : van zondag tot en met donderdag en feestdagen : van 11u tot 24u.
vrijdag en zaterdag van 11u tot 01u.

Entreeprijzen :
Zehn Minuten Umschauenfrei
Zwei Stunden Clubbesuch50 Euro
Ab 21 Uhr60 Euro
Tageskarte bis zum Schluß70 Euro
Tageskarte am Geburtstag40 Euro
Tageskarte Paare100 Euro
Tageskarte Damen50 Euro

Prijzen dames : eerste halfuur 60 euro, per volgende halfuur betaal je 50 euro. Extra's vanaf 25 euro, te bespreken bij de dames zelf die allemaal zelfstandig werken.

Babylon is een FKK (Freikorperkultur) club, dwz dat de meisjes allemaal naakt lopen. Heren krijgen een grote handdoek; er zijn ook badslippers in alle maten en voldoende kleine handdoeken beschikbaar: gewoon nemen. Je mag ook je eigen badjas, slippers, handdoeken... meebrengen.
Douches zijn er aan de lockers en in de benedenverdieping.

Eten en drinken zijn gratis, behalve witbier en Leffe : 2 euro. Voor wijnen en champagne dien je ook bij te betalen. Dit wordt opgeschreven op een kaartje en bij vertrek dien je dit cash te betalen.

Er is een sauna, bubbelbad, stoombad en buitenzwembad. Op de meeste dagen is er ook een masseuse aanwezig.
Op de bovenverdieping is er een solarium, te betalen met muntstukken. Boven is er ook de kino.

Babylon is een typische dagclub met bezoekers uit Duitsland, Nederland en België . Luidruchtige jongelui zal je hier niet vaak zien.
 
Laatst bewerkt:
Voor Corona was dit m'n favoriete Duitse Saunaclub, voornamelijk omwille van de zwarte parels. Daar had ik telkens heel goede kamergangen mee. De ervaringen met de Roemeense dames waren wat minder, zeg van "gewoon OK" tot "op het randje van niet goed". Maar waarschijnlijk ligt dit ook voor (minstens) een deel aan mijn voorkeuren. Ik heb nou eenmaal liever exotische dames, Afrikaanse of Aziatische lievelingen.

Dus daarom hier mijn vraag: is er al wat exotisch vlees in de Babylon-kuip aan te treffen?
 
ik was ook fan van babylon,vooral omdat ze er naakt lopen
zijn er nog clubs in de buurt ?waar ze naakt rondwandelen,mainhattan en world ken ik al maar zijn wat ver maar wel uitstekende clubs
ben ook wel fan van magere zwarte parels :)
 
Club Venus in Hamminkeln (momenteel dicht, tot volgende week wellicht); Sharks in Darmstadt, The Palace in Frankfurt... Ietsje dichterbij is er ook Finca Erotica in Dierdorf.
 
Ook in de zogenaamde RTC's zijn de dames naakt: Villa Venus in Duisburg is de bekendste. Let wel dat RTC clubs niet zijn ingericht voor een lang verblijf, hoogstens 3 uur ofzo. De faciliteiten zijn er namelijk erg beperkt.

Wat exotische dames betreft in Babylon herinner ik me nog een Mexicaanse, Micky heette ze, geloof ik. Na de Corona heb ik ze niet meer gespot.
 
Vanaf vandaag gelden er in heel Nordrhein-Westfalen nieuwe regels :

je moet geen mondkapje meer opzetten, je hoeft geen test meer voor te leggen en je hoeft je gegevens niet meer te noteren. Dit geldt voor alle clubs in NRW.

De tekst in het Duits :

Ab Freitag, den 09. Juli große Lockerungsmaßnahmen in Nordrhein-Westfalen. Bei 7-Tage-Inzidenzen von unter 10 entfallen Abstands-, Test- und Maskenpflicht sowie Kontaktdatenerhebung.
Coronaschutzverordnung NRW ab 9. Juli 2021

Neue Inzidenzstufe 0
Die Inzidenzstufe 0 tritt ein bei einer 7-Tage-Inzidenz von höchstens 10(die Inzidenzstufe 1 entspricht einer 7-Tage-Inzidenz von über 10, aber höchstens 35)

Die Zuordnung zu einer niedrigeren Inzidenzstufe erfolgt, wenn der jeweilige Grenzwert an fünf aufeinanderfolgenden Kalendertagenunterschritten wird, mit Wirkung für den übernächsten Tag. Die Zuordnung zu einer höheren Inzidenzstufe erfolgt, wenn der jeweilige Grenzwert an drei aufeinanderfolgenden Kalendertagen überschritten wird, mit Wirkung für den übernächsten Tag.

AUSWIRKUNGEN der Lockerungen

Kunden - Kein Negativtestnachweis, keine Kontaktdatenerhebung, keine Masken- und Mindestabstandspflicht, kein Negativtestnachweis, keine Kontaktdatenerhebung

§
15 Freizeit- und Vergnügungsstätten
(1) Die Zulässigkeit des Betriebs von
8. Bordellen, Prostitutionsstätten, Swingerclubs und ähnlichen Einrichtungen sowie die Zulässigkeit der Erbringung und Inanspruchnahme sexueller Dienstleistungen außerhalb von Einrichtungen richtet sich nach den folgenden Vorschriften.
(4) In Kreisen und kreisfreien Städten der Inzidenzstufe 1 sind zusätzlich zulässig:
2. der Betrieb der in Absatz 1 Nummer 8 genannten Einrichtungen und die Erbringung und Inanspruchnahme der dort genannten Dienstleistungen mit Negativtestnachweis und sichergestellter einfacher Rückverfolgbarkeit
(5) In Kreisen und kreisfreien Städten der Inzidenzstufe 0 entfallen die Beschränkungen der Absätze 1 bis 4

Keine Maskenpflicht

§ 5 Alltagsmaske, medizinische Gesichtsmaske, Atemschutzmaske
(9) In Kreisen und kreisfreien Städten der Inzidenzstufe 0 gilt die Pflicht zum Tragen einer Maske nach den vorstehenden Regelungen grundsätzlich nur noch in Innenbereichen. Wenn auch für das Land die Inzidenzstufe 0 gilt, haben auch die verbliebenen Vorgaben zum Tragen einer Maske nur noch empfehlenden Charakter.

Keine Mindestabstandspflicht

§ 4 Mindestabstand, Kontaktbeschränkung
(1) Im öffentlichen Raum ist zu allen anderen Personen grundsätzlich ein Mindestabstand von 1,5 Metern einzuhalten
(6) In Kreisen und kreisfreien Städten der Inzidenzstufe 0 gelten die vorstehenden Regelungen mit der Maßgabe, dass die Einhaltung des Mindestabstands zu anderen Personen nach Absatz 1 lediglich empfohlen wird und eine Kontaktbeschränkung auf eine bestimmte Anzahl von Personen und Haushalten entfällt.

Sexarbeiter / Angestellte - Keine Maskenpflicht wenn Geimpft / Genesen / Getestet (Selbsttest)

§ 7 Coronatests
(4) Soweit nach den Regelungen dieser Verordnung die Maskenpflicht für Selbständige und Beschäftigte mit direktem Kontakt zu Kundinnen und Kunden nur mit Negativtestnachweis entfällt, kann der Nachweis nicht nur durch einen Negativtestnachweis nach Absatz 1 (Bürgertestung, beaufsichtigte Beschäftigtentestung, Einrichtungstestung), sondern auch durch einen dokumentierten Selbsttest erfolgen. Hierbei ist das Testkit eindeutig bei der Durchführung des Tests mit Name und Datum zu versehen und für 48 Stunden aufzubewahren.
 
Laatst bewerkt:
Ik verneem net van een ander forum dat Bab vanaf morgen voor onbepaalde tijd een massagehuis zou worden, dwz dat er geen seksuele diensten aangeboden mogen worden. Dit owv de stijgende corona cijfers in NRW.

Zou, want ik heb voorlopig nog geen officiële bevestiging. Van andere clubs in deze regio weet ik vooralsnog niets.
 
Ik verneem net van een ander forum dat Bab vanaf morgen voor onbepaalde tijd een massagehuis zou worden, dwz dat er geen seksuele diensten aangeboden mogen worden. Dit owv de stijgende corona cijfers in NRW.

Zou, want ik heb voorlopig nog geen officiële bevestiging. Van andere clubs in deze regio weet ik vooralsnog niets.
En al die Roemeense kippetjes hebben dan plotseling een massagetalent in zich ontdekt?
 
Belangrijk : vanaf nu vrijdag gelden er in alle clubs in NRW de volgende regels : alleen toegang mits de 3 G's : gevaccineerd, genezen of getest. En getest betekent met een PCR-test, dus de sneltests zijn niet voldoende.

De normale activiteiten zijn dan ook weer toegelaten.
 
Belangrijk : vanaf nu vrijdag gelden er in alle clubs in NRW de volgende regels : alleen toegang mits de 3 G's : gevaccineerd, genezen of getest. En getest betekent met een PCR-test, dus de sneltests zijn niet voldoende.

De normale activiteiten zijn dan ook weer toegelaten.
Dus gewoon sex en fun in Babylon. Is deze club leuker dan Saunaclub Venus? Misschien moet ik eens een kijkje nemen. Hoeveel dames zijn hier normaal doordeweeks?
 
In de huidige tijden 10 a 15. Op vrijdag en zaterdag rond de 20.

Met Venus kan ik niet vergelijken, ik ben daar nog niet geweest.
 
Laatst bewerkt:
Dus gewoon sex en fun in Babylon. Is deze club leuker dan Saunaclub Venus? Misschien moet ik eens een kijkje nemen. Hoeveel dames zijn hier normaal doordeweeks?
Ja, Babylon is (of was) veel leuker. Club Venus heb ik persoonlijk nooit kunnen smaken.

Let wel dat ik Babylon al bijna een jaar niet meer bezocht heb. Vroeger waren er veel meer meiden en gasten, maar de recente prijsverhoging heeft er voor gezorgd dat de damesaantallen kelderde.
 
Zehn Minuten Umschauen frei
Zwei Stunden Clubbesuch 50 Euro
Bis zu vier Stunden 55 Euro
Tageskarte bis zum Schluß 65 Euro
Tageskarte am Geburtstag 40 Euro
 
Gisteren langs geweest bij babylon, was een stukje verder rijden dan normaal maar toch goede verhalen gehoord.
Wat ik echter tegen kwam was niet helemaal wat ik verwachtte. De sauna faciliteiten waren wat beperkt, wel leuk zwembad opzich.
Maar waar ik toch eigenlijk voor kwam waren natuurlijk de dames, en dat viel echt zwaar tegen. Leek net alsof ik in een slechte B club terecht was gekomen.
Meiden of moet ik zeggen vrouwen, toch best wel ver beneden mijn standaard, veel 30+, vaak iets te dik. Was eigenlijk juist afgekomen op dat babylon slanke meiden zou hebben, misschien waren ze bezet wie weet. Voor hele avond betaald. 1 date gehad met een dame van 32, redelijk slank, tatoes, ben dr naam alleen kwijt. Voor de kamer was alles koek en ei.
Ik ben heel schoon, zorg dat alles gewassen is en fris ruikt, maar voor het pijpen en tijdens liep ze maar te frunniken met een schoonmaakdoekje. Pijpen was verder redelijk. Toen ik vroeg of we konden switchen naar sex begon het probleem. Wilde ze eigenlijk niet. Zogenaamd omdat ze net een operatie had gehad aan d'r vagina. Misschien had ze door dat ik daar voor het eerst was. Toen ik aangaf dat seks toch echt wel de bedoeling was ging ze toch akkoord. Maar onder protest dat m'n lul te groot was (is gewoon nederlands gemiddeld), constant hand er voor houden tijdens de seks. echt een sof ervaring. Vraagt ze daarna hoe het was, dus ik zeg matig, wist ze zelf ook natuurlijk maar toch beledigd...

Dus maar ff gaan douchen, wat gaan eten en toen ff aan de bar een drankje gaan halen. Daar begon het volgende probleem. Was de enige aan de bar. stond nog een man aan de zijkant die een dubbele whisky wilde, moest gehaald worden, prima. ik bestel bij de getinte vrouw met krulletjes een cola zero. blijft ze met die man met die whisky staan praten voor 5 min. Inmiddels meer gasten aan de bar, Dames beginnen naar haar te roepen. Gaat ze eerst iedereen anders helpen met bestellingen. Vervolgend kijkt ze naar mij, van wat moet jij nou weer. Ja toen knapte er wat dus heb die meid ff laten weten dat ik deze behandeling niet akkoord vond. Na m'n cola gehad te hebben (10 min later) meteen d'r manager daarop aangesproken.
Er stond ook nog een andere man achter de bar, manager zei dat het de kok was. Die stond die hele 10 min glazig voor zich uit te kijken, volgende de manager omdat hij te veel gedronken had. Nou ik ken die blik, denk dat ie gewoon iets anders gebruikt had. Ga dan in je keuken zitten ofzo maar niet waar gasten je kunnen zien.

Dus heb na 1.5 uur de manager bedankt voor de diensten van de club en weer naar huis gereden om NOOIT meer terug te keren naar dit zooitje ongeregeld.
 
Laatst bewerkt:
Ab heute 2Gplus im Babylon!
Ich habe gestern nachmittag selbst dort angerufen. Was wichtig ist, der Schnelltest muß die Dauer des Besuches im Club abdecken! (was ja auch logisch ist, hätte ich selber drauf kommen können).
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in
Deutschland :p .

vanKees
 
De dames stromen langzaam aan terug uit vakantie. Weer een toppie LU en men kan moeilijk een verkeerde keuze maken, service zit bijna altijd op hoog niveau. En dames in FKK outfit is ook een plus, weet je meteen wat je meeneemt naar de kamer.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan