Algemeen Babylon algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
MOE

Op de 18e van de 2e had ik vroeg een afspraak in de ochtend. Ik zou zelfs makkelijk voor openingstijd bij club Voldemort kunnen wezen.
Doch, woensdag zou als het goed is Mary in Babs werken. Bovendien had ik onlangs in de extra tombola een vrijkaartje gewonnen. Dus de keuze was snel gemaakt.
Onderweg nog even in België E10 getankt voor 1,61. En bij de BFT in Elsdorf nogmaals weer volgetankt voor 1,75. Wat een verschil...

Een beetje te vroeg voor openingstijd drukte ik al op de bel. Daar werd een beetje zuur op gereageerd. Begrijpelijk, want als iedereen dat gaat doen...
Doch, mijn vrijkaartje werd zonder morren geaccepteerd. Het was nog even een spannend momentje voor me, want ik dacht de hele tijd dat het wel eens een schrijffoutje zou kunnen zijn geweest, aangezien Babylon de afgelopen tijd alleen nog maar kortingskaarten volgens mij had uitgedeeld. Maar het bleek toch echt een vrijkaartje, waarvoor dank aan het forum en de club.
Ik ging me gauw opfrissen en storten op de berg bacon. Want het was me een flinke stapel dat als ik die allemaal naar binnen zou werken, ik als een slak in een pot zout zou verschrompelen tot een erwt...
Ook het soeppannetje was lekker gevuld. Altijd telkens die kippensoep, maar als je eens in de paar weken komt gaat die bij mij niet vervelen.
Zit ik daar rustig op m'n broodje bacon met ei te knabbelen, raakte ik een beetje aan de praat met een vriendelijke Duitse heer. Bleek dat mede-ijsbeerlid JU52 te zijn. En wel eentje met een hoop info over de dames. Zo vallen we beiden op slanke dames, maar wist ie me gelijk al te vertellen dat Emma dan wel kwa looks in onze straatje past, maar het mist op GOSC gebied.
En dat Jasmina wel eens wat zou kunnen zijn, maar helaas niet aanwezig. Mary was er overigens wel, maar jammer genoeg de ganse dag gepannenkoekt. Ju52 wist ook te vertellen dat de rood geverfde Nicole een GFE pur sang is, maar kwa figuur ons een beetje vol is.

Dat onze smaken voor dames op 1 lijn liggen, bleek wel dat we allebei met Bulgaarse Helena gingen. Niet tegelijkertijd jullie stelletje Theo's, maar omstebeurt. Geweldig genoten met deze GOSC meid. Passie kan wat beter, maar wie weet of dat verbetert als je elkaar wat langer kent...

Daarna nog wat lekkers uit de voederbakken geschept om aansluitend in de kino wat uit te buiken en een dutje te doen. Ik was namelijk erg moe van zo een korte nachtrust.
Na wat uitgerust te hebben bleek ik nog wel lust te hebben. M'n interesse in Nicole was door de woorden van Ju gewerkt en ik had wel zin een fijne GFE. Ik benaderde haar en ze was wat argwanend, want ze bleek in het Roemeens aan haar collega's te vragen of ik wel een beetje een normale gast ben op de kamer. Gelukkig vonden Roxanna en Bella dat ik daar wel onder viel en vertrokken we naar de kamer. Daar bleek niets verzonnen van de verhalen van Ju52. Een ontspannen en goeie GFE ontsprongzich die uiteraard GOSC waardig was. Geweldig van elkaar genoten.

Na wat opgeschept te hebben voor het avond eten, zocht ik vervolgens de wellness ruimte op om voor de rest lekker te ontspannen.
Zowel sauna als jacuzzi waren goed op temperatuur. Persoonlijk mag van mij de jacuzzi nog iets warmer, maar denk dat het voor de meesten zo wel prima is.
Het zwembad liet ik met het kouwe weer voor wat het was. En voor de stoomcabine staat nu een flyer, dus vermoed niet dat die nog in gebruik genomen gaat worden. Erg jammer, vooral nu ik last van hooikoorts heb, is het erg fijn om er de.lucchtwegen vrij te kunnen maken. Hopelijk komt ie nog terug in gebruik, maar heb er weinig hoop op. Weet iemand toevallig de reden? Een defect lijkt me al lang opgelost te kunnen zijn. Iets van regels ofzo?

De line up was die best aardig met rond de 15 dames. Het was ook goed gevuld met heren. Misschien dat de vrijkaartjes voor extra volk helpt zorgen. Maar ik betwijfel of dat voor de lange termijn de oplossing is voor meer klandizie.
Een kortings- of vrijkaartje vind ik een goeie manier om mensen kennis te laten maken met de club. En natuurlijk een fijne beloning voor de BRVDM.
Maar om voor de lange termijn meer volk binnen te krijgen lijkt me normale entree van €60 en een HH voor €50 een betere manier. Begrijp me niet verkeerd, want ik vind het een fijne club, met prima eten, uitgebreide wellness, en goeie dames tegen redelijke prijzen. Maar met €70 aan entree prijzen ze zichzelf misschien uit de markt, gezien de alternatieven in de omgeving.
Aan de andere kant, als er zoveel heren zijn die zonder rabbat zijn binnengekomen, dan doen ze toch iets goed.

Hoe dan ook, rond 21:30 vertrok ik en zag bij de benzinestation om de hoek dat e10 gedaald was naar 1,71. Misschien toch maar overwegen om een volgende keer op de terugweg te tanken...

Gisteren op het lente"feest" in Babylon geweest. Net als vorig jaar was er niet echt feest. Het was nu wel wat drukker dan de laatste keren dat ik er geweest was. Ik kwam om 11 uur binnen en ik kon aan het ontbijtbuffet. Alles was er nog volop, inclusief de gerookte zalm en forel. De Line-Up werd gedomineerd door dames als Andrea, Cecilia, Lucy, Aisha en Anastasia en viel wat tegen, maar later kwam dat goed. Uiteindelijk heb ik Aisha, Albena, Alesia, Alice, Anastasia, Andrea, Antonia, Bella, Cecilia, Cindy, Daria, Denisa, Ella, Erica, Evelyn, Florie, Imam, Jasmina, Karla, Kim, Lili, Lucy, Mary, Nadja, Paris en Roxana gezien en nog een handvol dames die ik niet kon plaatsen. In totaal dus circa 30 dames. 1 dame leek op Lulu, maar had niet haar kenmerkende tattoo. Ella is een aantrekkelijke wat oudere dame met sili's en een zonnebank bruine huid, die vertelde dat ze een paar dagen vanuit Finca Erotica over was gekomen. Kim is een nieuwe slanke knappe jonge dame. Ze heeft een A-cup, lang zwart haar, prachtige intrigerende groen grijze ogen. Ze is het best te herkennen aan een tattoo boven op haar hand. Een Line-up met voor elk wat wils. Een bekende vertelde me later dat hij een super kamer met Flori had gehad. Een lange dame van 39 met half lang blond krullend haar en de nodige tattoos.

OK terug naar het feest. Er was lekkere aspergesoep (net als vorig jaar), er waren kleine loempiaatjes voor degenen die er op tijd bij waren. Verder was het eten niet veel bijzonders. Een soort varkensgoulash, maar dan zonder paprika's, hamlapjes in een stoofpot met een klein beetje groente, spaghetti en gekookte aardappelen. Het duurde tot 's avonds laat voordat er warme groente kwam in de vorm van zuurkool met stukjes worst. Verder het gebruikelijke salade buffet.
De jacuzzi was heerlijk, maar er hing een grote dampwolk boven en er zat meer chloor in dan normaal. Na een paar keer de knop indrukken ben ik er met betraande ogen uit gegaan. De bar bediening liep weer vlot dankzij Leyla. Leyla probeerde ook af en toe een beetje sfeer te creëren door de muziek wat harder te zetten en 1 keer stond een lachende Anita zelfs te dansen bij de bar. Het dansje in de sauna waar wellness boy over schreef heb ik helaas gemist. Eddy werd steeds luidruchtiger. Er kwamen 3 jonge gasten binnen die vermoedelijk een vrijgezellenfeestje vierden. 1 van hen had een rode BH aan en kon goed een kalkoen na doen. Als hij aan de bar verscheen, dan deed Leyla steeds een kalkoen na om hem aan te zetten om dat luider en beter te doen.
Ik lag in de kino toen Aisha met een man binnen kwam. De man wilde eerst zijn koffie opdrinken, maar Aisha eiste een massage. Ik vroeg of ze wat massagegel wilden en even later was ik Aisha aan het masseren zodat die man nog even rustig zijn koffie op kon drinken. Daarna kon hij met een als nieuw herboren Aisha aan de gang en heb ik het strijdtoneel verlaten. Later vertelde Aisha aan Anastasia over mijn massage kwaliteiten en moest ik Anastasia ook masseren in de bar beneden. Poolse Anja liep langs en ging er opvallend naast zitten. Zij wilde ook even. Gelukkig deden we dat buiten het zicht van Leyla, anders was ze vast jaloers geworden.
wink2.gif
.
Dan mijn kamers: de eerste kamer maakte ik met Lili, zie haar recensie. De tweede kamer maakte ik met mijn favoriete dame Alesia. Ik had niet gedacht haar ooit nog terug te zien. Ze was al ruim een jaar weg. Maar ze was er weer! En de kamer was weer geweldig. Ik hou niet zo van meerdere recensies van dezelfde man bij een dame die dan erg op elkaar lijken, dus ik laat het bij de recensie die ik al eerder over haar schreef. Deze dame heeft dus wel al die erotische kwaliteiten die Lili zo mist. De derde kamer was een trio met Karla en Evelyn. Ook deze beide dames heb ik al eerder beschreven. Karla is denk ik wel 6 jaar geleden. En ze is beter geworden in die 6 jaar (op haar borsten na, maar daar is ze zelf wel heel blij mee). In ieder geval ook een topkamer van deze twee aantrekkelijke profi's. 1 dagje in Babylon en met mijn top 3 naar de kamer geweest. Het kan slechter! De pannenkoeker was er niet, daardoor waren de meeste dames goed beschikbaar. Rond 21 uur ben ik naar huis gegaan, omdat er niet veel meer te doen was.

Al met al was het een dag met ruim voldoende dames, uitstekende kamers, maar ook een wat matte sfeer. Tsja, dan valt de vergelijking met mijn stamclub Sixsens toch niet goed genoeg uit om weer terug te wisselen naar Babylon als stamclub. De wellness (met buitenjacuzzi, buiten sauna en 2 binnen sauna's, verwarmd zwembad) is er veel beter en er zijn 40-50 dames met GOSC (Good old saunaclub service te weten tongzoenen, PZC, beffen en NMC) service (en ook 20-30 die dat niet hebben). Het eten is er veel beter en uitgebreider en er is vrijdagavond en zaterdagavond altijd een leuke feestsfeer met veel dansende dames. De damesprijzen zijn wel beter in Babylon met €60 voor een half uur en €110 voor een uur, waar je in Sixsens €70 respectievelijk €130 voor moet betalen. Ook zijn er in Babylon geen wachttijden voor de kamers. Maar wat lees ik nu? De extra kamers zijn eindelijk klaar en in gebruik genomen in Sixsens! Dat zal veel schelen in de wachttijden. Al met al een prima dag en ik zal Babylon waarschijnlijk elke 4 maanden of zo blijven bezoeken als afwisseling.

Laatst bewerkt:
Na wat uitstel hier mijn verslag van mijn 3 daagse met mijn camper van zaterdag 14 maart tot maandag 16 maart.
Oorspronkelijk plan was een 2 daagse. Op vrijdag met mijn vrijkaartje naar Babylon en op zaterdag naar Kasteel Waterloo voor het laatste gemaskerde feestje "The Circle of Secrets" voor Kasteel Waterloo sluit (volgens de laatste berichten ergens in april 2026).
Dit is dus een 3 daagse geworden met eerst Kasteel Waterloo op zaterdag, Babylon op zondag en Eroxx op maandag.
Doordat ik een energie tekort heb (CVS) moet ik mijn inspanningen wat doseren.
De verslagen kan je vinden onder de verschillende topics.

Zondag na een te korte nacht richting Babylon.
Na de rit nog even een voormiddagdutje in mijn camper en tegen 13h met mijn vrijkaart waarvoor dank Babylon binnen gewandeld.
Met op mijn verlanglijstje: Iman, Nicole en Maria.
Wel niet met veel energie door de te korte nacht, maar ik ging een dagje genieten en dan zien we wel wat er van komt.
Nicole en Maria werken blijkbaar op een zondag niet, maar geen probleem voor mij. Wou eigenlijk toch maar 2 kamer doen.
Begonnen met een goed ontbijt (om 13h was er echter niet veel meer) en dat is meer een brunch geworden.
Iman kon mij niet echt bekoren (eerder lichtbruin en ik val meer op echt donker bruin en hangende borsten)
Dus haar sloeg ik voorlopig over. Verschillende dames kwamen wel even flirten, maar als ik melde dat een kamer er het eerste uur niet inzat waren ze weer weg. Ik wou niet dezelfde fout als de eerste keer maken en wilde eerst de namen even opzoeken op de fora. Helaas ben ik de namen van deze dames vergeten.
Nadja had ik bij mijn vorige bezoek ook gezien en al gelezen dat ze wel goede kamers doet. Dus die maar toegevoegd aan mijn verlanglijstje. Nadja heb ik echter niet zo veel gezien die middag.
Ik wou ook wat genieten van de sauna, maar deze is blijkbaar stuk. Dus dat was wel een tegenvaller.
Er zaten ook een aantal heren buiten, maar dat vond ik toch wel wat koud.
Dus qua welness is er niet veel meer. Enkel de jacuzzi werkt nog en naar wat ik lees maar half.
Tussendoor ook een middagdutje gedaan boven in de cinema.
In de loop van de namiddag onderweg naar de jacuzzi wenkte Iman mij. Ze stelde zich voor en van een middag naakte dames kijken was ik eigenlijk toch wel wat geil geworden. Dus met haar de kamer op. Kussen was extra, dus haar duidelijk gemaakt dat ik enkel half uurtjes doe en geen extra's betaal. Dus als ik iets vraag of doe wat extra is dat ze me dan moet stoppen. Ze wilde dat ik ging liggen en dan zou ze mij pijpen zonder condoom. Ik heb dat liever rechtstaand om te beginnen. Dus zij ging op de rand van het bed zitten. Ik zette mij voor haar en ze pijpte mij heerlijk. Heerlijk zo een zicht waarbij je ook nog wat met haar borsten kan spelen. Later gaan liggen en ze pijpte heerlijk verder. Daarna voorgesteld dat ze boven op mij kwam zitten. Ik mocht haar zo likken zonder meerprijs en ik had de indruk dat ze er echt van genoot. Even laten condoom er rond en Iman heerlijk boven op mijn pik waarbij ik kon genieten van haar lekkere borsten terwijl ik mijn pik in en uit haar zag en voelde gaan.
Daarna omgedraaid met mij pik in haar en haar missio genomen. Om ze daarna om te draaien en haar liggend langs achter te nemen. Ze melde wel dat dit het laatste standje was en dat ik moest klaarkomen of dat ze anders manueel zou afhandelen. Dus even later het condoom gevuld. Er waren nog een 5 tal minuten over en ik ging op het bed liggen terwijl zij opstond om zich wat te verfrissen en ze kwam er niet meer bijliggen. Dus het is met haar wel. Klaarkomen en dan de kamer af. Geen after. Het waren natuurlijk maar 5 min. Dus niet direct een probleem.
Na deze kamer wat relaxen en eten.
Tijdens deze middag ook wat gesproken met enkele ander beren van dit forum. Een Belg, een Nederlander en een duitser. Die Duitser heb ik verschillende malen gesproken en hij gaf mij goede info en kon ook bijna alle dames bij naam noemen en gaf ook wat info over andere clubs. Wel leuk om zo ook wat sociaal contact te hebben. Het viel mij echter op dat dat niet zo veel gebeurd. Zelf aan de eettafel is er niet zo veel sociaal contact.
Na het avond eten nog wat relaxen en genieten van de naakte dames, maar ik had geen zin meer in een 2de kamer en was een beetje te vermoeid. Dus tegen 19h45 het pand verlagen en mijn slaapplaats opgezocht.

Ik was nog niet volledig voldaan zaterdag maar 2 dames, zondag maar 1 en besloot dus om er maandag nog aan te breien (of eerder naaien) en naar Eroxx in Balen te rijden.

Dus kort samen gevat. 3 leuke dagen maar met wat weinig actie. Wel genoeg actie om de volgende 1,5 week niet opnieuw zin te hebben om terug naar een club te gaan. Ik denk dat ik morgen (donderdag 26/3) nog eens naar amai ga op een rustige donderdagavond.

Afgelopen vrijdag kon ik dankzij een vrijkaartje van een ander forum Babylon bezoeken.
Het was ruim een half jaar geleden dat ik Babylon (of een andere club) bezocht had, andere dames hadden voorrang.

Ik lees wisselende berichten over Babylon en was benieuwd hoe het me zou bevallen. Het was zonnig en ondanks de lage temperatuur keek ik niet alleen uit naar de dames maar ook wat zon op mijn lijf in een windstil hoekje.

Maar goed, eerst naar binnen en na controle werd mijn vrijkaartje geaccepteerd. Na het omkleden een koffietje genomen en wilde ik eens rustig kijken wie er was (met name de dames) en hoe de sfeer is.
Die rust werd me niet gegund, in het eerste uur 4 - 5 keer Tanja (al dan niet vergezeld van een vriendin) moeten uitleggen dat ik niet met haar naar een kamer ga. Tegen mij zeggen dat ik MOET gaan met haar werkt voor mij niet, denk niet dat zij het echt begrijpt maar na het eerste uur stopte het gezeur.

In het zonnetje, uit de wind, was het prima vertoeven. Maar goed, dat is niet het enige waar ik voor kom. Binnen met Maria aan de praat geraakt en de kamer op gegaan maar de klik ontbrak en na wat zoenen en door haar gepijpt te zijn heb ik na 20 minuten het samenzijn afgebroken. Haar vraag vooraf in de bar waar ik het tarief van 60 voor 30 vandaan haalde had me misschien moeten waarschuwen. Toen ik vertelde niet vaak maar wel al jaren in Babylon te komen was dat tarief geen discussie meer.

Daarna wat gebruik gemaakt van de wellness maar dat viel niet mee. De jacuzzi (goed dat ik al had gelezen over de vreemde kleur van het water) was prima, de sauna was een verkoelende domper 🥶, die deed het niet en later hing er een briefje 'defect' op de deur. Het is toch een saunaclub? Ik heb dankzij het vrijkaartje geen toegang betaald maar het nodigt niet uit om nog eens terug te gaan.

Wat dan weer wel uitnodigt is de kamergang daarna met Iman. Een heerlijk, prima uur met haar op de kamer doorgebracht.

Na wat gegeten te hebben (net te vroeg want toen ik begonnen was aan mijn maaltje uit de warmhoud bakken kwam er een bordje te staan dat er gebakken zalm besteld kon worden) nog eens rondgekeken welke dames er waren en een bleef me erg uitnodigend aankijken. Dat bleek Andrea te zijn en nadat ze aangaf geen Duits en weinig Engels te spreken zag ik af van een afspraak met haar, ik wil graag duidelijke afspraken over wat wel en niet gedaan wordt en voor welk bedrag. Ik had geen zin in een 2e negatieve ervaring. Als ik haar recensies lees heb ik daarmee een prima date gemist. Helaas.

Nog even rondgekeken en uiteindelijk maar vertrokken.
Circa 8 jaar geleden begon mijn saunaclub carrière hier en toen was de sfeer relaxter dan nu, er werd wat meer geteased en waren de dames minder direct en geduldiger om tot een kamergang te komen. Nu moet ik alle recensies van buiten leren om de kans op een mismatch te verkleinen (en dat ga ik niet doen) of veel vaker naar de club om de dames te leren kennen (en daarvoor ontbreekt tijd en euro's).
De twijfel blijft dus om Babylon, of een andere saunaclub, nog eens te bezoeken.

YOUPPIE!

Op de 24e van de 3e brandde er een vrijkaartje in mijn zak. Youppie de poepie, dus vroeg opgestaan voor de lange rit naar het Elsdorfse paradijs!
Eenmaal aangekomen voor 2,03 E10 getankt bij hun BFT om de hoek.

Binnen werd het vrijkaartje soepeltjes in ontvangst genomen, waarvoor dank aan een ander forum en d club!
Gauw opfrissen en me op de gigantische berg bacon gestort :)
Lekker met een gebakken eitje, waar dan geen zout meer op nodig is. Van zoveel hartigheid krijg je natuurlijk dorst. Ik kon van de bardame zo een grote glas krijgen voor extra veel apfelschorle. Heerlijk verfrissend, vooral na een sauna rondje...

Wat dat betreft was die weer helemaal toppie op temperatuur. Ook de jacuzzi was lekker warm. Helaas deden beide knoppen het niet voor de bubbel noch voor de jetstream. Bij de bovenste knop hoor iets van een motortje die begint te werken, maar er gebeurt verder niks. Hopelijk dat het euvel snel weer verholpen is.
De stoomcabine staat zoals altijd uit. En met het frisse weer heb ik me niet aan het zwembad gewaagd. Wel was het eventjes zonnige, zodat ik de vitamine D peil gratis omhoog kon brengen ipv met pillen.

In de middag en avond was er een buffet met wat kip in een sausje, rode bietjes (al in geen tijden niet meer gegeten dus maar weer es van geproefd), gehaktballetjes. In de middag was er aardappelpuree als vulmiddel en in de avond gebakken aardappel krieltjes.

Lekker uitgebuikt in de kino en een lang dutje gedaan.

De lineup bestond uit circa een tiental dames. 1 van de dames met een fraai snoetje was Eveline of Roxanna. Weet even het verschil niet meer tussen de 2 na zo een lange tijd. Maar ze leek weinig interesse te tonen. Antonia deed dat wel en ik besloot maar met haar te gaan.
Ik was die dag niet bepaald in goeie staat met m'n hooikoorts. Kriebel keel, kriebel oogjes, verstopte neus, verstopte oren... Het helpt allemaal niet om geil te worden. Ik had mijn staat van te voren aan haar verteld en gevraagd dat ik alleen een pijp beurt wilde. Dus die dag geen rosbief met honing op mijn menu ;)
Ze voerde het verzochte prima uit.

In de jacuzzi lekker liggen dobberen en wat sauna rondjes gedaan. Toen was het weer tijd om te vertrekken. Blijf het jammer vinden dat ze de stoomcabine niet in werking meer brengen. Zou erg fijn geweest in deze hooikoorts periode om de luchtwegen weer vrij te maken.
Maar verder was de club weer een fijne plek om je te vertoeven. Vooral als het weer straks nog warmer wordt en je heerlijk aan het zwembad kunt liggen luieren. En meer... ;)

Terug
Bovenaan Onderaan