Gisteren op het lente"feest" in Babylon geweest. Net als vorig jaar was er niet echt feest. Het was nu wel wat drukker dan de laatste keren dat ik er geweest was. Ik kwam om 11 uur binnen en ik kon aan het ontbijtbuffet. Alles was er nog volop, inclusief de gerookte zalm en forel. De Line-Up werd gedomineerd door dames als Andrea, Cecilia, Lucy, Aisha en Anastasia en viel wat tegen, maar later kwam dat goed. Uiteindelijk heb ik Aisha, Albena, Alesia, Alice, Anastasia, Andrea, Antonia, Bella, Cecilia, Cindy, Daria, Denisa, Ella, Erica, Evelyn, Florie, Imam, Jasmina, Karla, Kim, Lili, Lucy, Mary, Nadja, Paris en Roxana gezien en nog een handvol dames die ik niet kon plaatsen. In totaal dus circa 30 dames. 1 dame leek op Lulu, maar had niet haar kenmerkende tattoo. Ella is een aantrekkelijke wat oudere dame met sili's en een zonnebank bruine huid, die vertelde dat ze een paar dagen vanuit Finca Erotica over was gekomen. Kim is een nieuwe slanke knappe jonge dame. Ze heeft een A-cup, lang zwart haar, prachtige intrigerende groen grijze ogen. Ze is het best te herkennen aan een tattoo boven op haar hand. Een Line-up met voor elk wat wils. Een bekende vertelde me later dat hij een super kamer met Flori had gehad. Een lange dame van 39 met half lang blond krullend haar en de nodige tattoos.
OK terug naar het feest. Er was lekkere aspergesoep (net als vorig jaar), er waren kleine loempiaatjes voor degenen die er op tijd bij waren. Verder was het eten niet veel bijzonders. Een soort varkensgoulash, maar dan zonder paprika's, hamlapjes in een stoofpot met een klein beetje groente, spaghetti en gekookte aardappelen. Het duurde tot 's avonds laat voordat er warme groente kwam in de vorm van zuurkool met stukjes worst. Verder het gebruikelijke salade buffet.
De jacuzzi was heerlijk, maar er hing een grote dampwolk boven en er zat meer chloor in dan normaal. Na een paar keer de knop indrukken ben ik er met betraande ogen uit gegaan. De bar bediening liep weer vlot dankzij Leyla. Leyla probeerde ook af en toe een beetje sfeer te creëren door de muziek wat harder te zetten en 1 keer stond een lachende Anita zelfs te dansen bij de bar. Het dansje in de sauna waar wellness boy over schreef heb ik helaas gemist. Eddy werd steeds luidruchtiger. Er kwamen 3 jonge gasten binnen die vermoedelijk een vrijgezellenfeestje vierden. 1 van hen had een rode BH aan en kon goed een kalkoen na doen. Als hij aan de bar verscheen, dan deed Leyla steeds een kalkoen na om hem aan te zetten om dat luider en beter te doen.
Ik lag in de kino toen Aisha met een man binnen kwam. De man wilde eerst zijn koffie opdrinken, maar Aisha eiste een massage. Ik vroeg of ze wat massagegel wilden en even later was ik Aisha aan het masseren zodat die man nog even rustig zijn koffie op kon drinken. Daarna kon hij met een als nieuw herboren Aisha aan de gang en heb ik het strijdtoneel verlaten. Later vertelde Aisha aan Anastasia over mijn massage kwaliteiten en moest ik Anastasia ook masseren in de bar beneden. Poolse Anja liep langs en ging er opvallend naast zitten. Zij wilde ook even. Gelukkig deden we dat buiten het zicht van Leyla, anders was ze vast jaloers geworden.
.
Dan mijn kamers: de eerste kamer maakte ik met Lili, zie haar recensie. De tweede kamer maakte ik met mijn favoriete dame Alesia. Ik had niet gedacht haar ooit nog terug te zien. Ze was al ruim een jaar weg. Maar ze was er weer! En de kamer was weer geweldig. Ik hou niet zo van meerdere recensies van dezelfde man bij een dame die dan erg op elkaar lijken, dus ik laat het bij de recensie die ik al eerder over haar schreef. Deze dame heeft dus wel al die erotische kwaliteiten die Lili zo mist. De derde kamer was een trio met Karla en Evelyn. Ook deze beide dames heb ik al eerder beschreven. Karla is denk ik wel 6 jaar geleden. En ze is beter geworden in die 6 jaar (op haar borsten na, maar daar is ze zelf wel heel blij mee). In ieder geval ook een topkamer van deze twee aantrekkelijke profi's. 1 dagje in Babylon en met mijn top 3 naar de kamer geweest. Het kan slechter! De pannenkoeker was er niet, daardoor waren de meeste dames goed beschikbaar. Rond 21 uur ben ik naar huis gegaan, omdat er niet veel meer te doen was.
Al met al was het een dag met ruim voldoende dames, uitstekende kamers, maar ook een wat matte sfeer. Tsja, dan valt de vergelijking met mijn stamclub Sixsens toch niet goed genoeg uit om weer terug te wisselen naar Babylon als stamclub. De wellness (met buitenjacuzzi, buiten sauna en 2 binnen sauna's, verwarmd zwembad) is er veel beter en er zijn 40-50 dames met GOSC (Good old saunaclub service te weten tongzoenen,
PZC, beffen en NMC) service (en ook 20-30 die dat niet hebben). Het eten is er veel beter en uitgebreider en er is vrijdagavond en zaterdagavond altijd een leuke feestsfeer met veel dansende dames. De damesprijzen zijn wel beter in Babylon met €60 voor een half uur en €110 voor een uur, waar je in Sixsens €70 respectievelijk €130 voor moet betalen. Ook zijn er in Babylon geen wachttijden voor de kamers. Maar wat lees ik nu? De extra kamers zijn eindelijk klaar en in gebruik genomen in Sixsens! Dat zal veel schelen in de wachttijden. Al met al een prima dag en ik zal Babylon waarschijnlijk elke 4 maanden of zo blijven bezoeken als afwisseling.