- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 120
met de motor op stap geweest en een tour van 4 uurtjes gemaakt eindige ik in nordhorn om te tanken.
Na het rijden kreeg ik last van me rug en zocht ik op internet een massagesalon in de buurt waar ik meteen terecht kon.
Vriendelijke Chinese dame nam me mee naar de ruimte voor een volledige body massage van 60 minuten voor 50€
Nadat ze klaar was met de achterkant verzocht ze me om om te draaien en vroeg ze of ik een hp wilde. Hp was 30€ extra en b2b 80€ extra. gekozen voor B2B omdat ik nieuwsgierig was.
De b2b stelde niks voor maar uit het niets begon ze me te pijpen zonder condoom met een prostaat massage erbij, wat ik wel een aangename verassing vond. Heb haar heerlijk kunnen vingeren en sex was ook inbegrepen maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Heb het niet gevraagd maar volgens mij was het bare sex omdat ik nergens condooms zag. En ik ben niet van de bare sex bij dvp tenzij ik ze regelmatig bezoek
Al met al een leuke maar onverwachte ervaring.
Herhalingsgevaar ? Ja maar dan voor een normale massage en HP erbij ipv b2b.
Na het rijden kreeg ik last van me rug en zocht ik op internet een massagesalon in de buurt waar ik meteen terecht kon.
Vriendelijke Chinese dame nam me mee naar de ruimte voor een volledige body massage van 60 minuten voor 50€
Nadat ze klaar was met de achterkant verzocht ze me om om te draaien en vroeg ze of ik een hp wilde. Hp was 30€ extra en b2b 80€ extra. gekozen voor B2B omdat ik nieuwsgierig was.
De b2b stelde niks voor maar uit het niets begon ze me te pijpen zonder condoom met een prostaat massage erbij, wat ik wel een aangename verassing vond. Heb haar heerlijk kunnen vingeren en sex was ook inbegrepen maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Heb het niet gevraagd maar volgens mij was het bare sex omdat ik nergens condooms zag. En ik ben niet van de bare sex bij dvp tenzij ik ze regelmatig bezoek
Al met al een leuke maar onverwachte ervaring.
Herhalingsgevaar ? Ja maar dan voor een normale massage en HP erbij ipv b2b.