Banga lijsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok dit vind ik dus niet kunnen. Deze damas zijn slachtoffer van sexueele imtimidatie en worden dus lastig gevallen hun privegegevens staan erop zonder dat ze het willen of weten en dan word het hier verheerlijkt ? Schandalig.
 
Als je die films ziet,hoe dom kun je als meid zijn om alles te laten filmen met een lach en zelf ook aan het filmen bent,dan weet je dat de kans erin zit dat het vroeg of laat mis gaat.

En dan is het huilie huilie....
Ja dus....dan maar misbruik van maken zeker?!? Hoe kansloos ben je dan, nooit jong geweest zeker. Alles moet maar achteloos op het internet gedonderd worden alsof het de normaalste zaak is. Als je een beetje geweten hebt, dan laat je dit links liggen. Ik vind het iig nergens op slaan
Je reacties zeggen me al genoeg over jou, laat maar verder
 
Fotos en videos van "gewone" dames gaan ook al rond in whatapp groepen sinds de uitvinding van die app.
Dus van vrouwen met wisselende seks contacten die zich (met of zonder toestemming) lieten filmen of fotograferen in bed.

Blijkbaar leren ze er nooit van, google snappen ze niet, en het blijft jaar in jaar uit maar doorgaan. Het ligt dus niet aan telegram, dit soort dingen gebeuren op vele apps.
 
Er staan ook minderjarige tussen. Dat is dan ook maar okee?
Nee, want alles met minderjarige is nooit ok.

Dus je maakt geen grappen over iemand die minderjarig is.
Je geeft geen drank aan iemand die minderjarig is.
Je leent geen geld aan iemand die minderjarig is
Etc.

Maar de minderjarige moet ook leren en begrijpen dat dat privilege op houdt zodra ze meerderjarig worden
 
Schandalig. Dit wordt gedaan door mensen die straks rechter worden of een andere hoge functie met verantwoordelijkheid hebben. En die moeten dan oordelen over goed en kwaad.
Ik heb met ons te doen.

Het zijn soms schandalige verhalen waar die meiden in terecht komen.
Net van de middelbare school, van het platteland of uit de provincie, en dan kom je in zo'n testosteron vleeskeuring terecht.
Daar kun je je, in al je onvervarenheid en onschuld niet tegen wapenen.
Triest.
 
Erg dat iedereen hier klaagt over de slachtoffers. Velen van jullie waren niet jong en puberend toen snapchat, msn en Netlog opkomend was.
Nee die dat hier klagen waren 30 jaar als de Nokia 3310 uitkwam. Camera erop kwam maar jaren later.
Jullie brein was al helemaal volgroeid. (in de meeste gevallen, bij velen hier kan je daar nog aan twijfelen). Je kon rationeel nadenken en had al horror verhalen gehoord om te beseffen dat niet iedereen zuiver is van hart.

Anyway wat ik wil zeggen is het volgende: Pubers zijn goedgelovig. Als een knappe jongen aan hen vraagt om eens een onschuldige foto te trekken want 'je vertrouwd me toch he?'. Gaan ze hier (te) makkelijk in mee.

Pubers kunnen gevolgen van daden of toekomstige nadelen minder goed inschatten.
Het enige wat je als persoon hieraan kan doen is zulke praktijken niet steunen, groepen rapporteren, jonge mensen informeren over gevolgen en daders straffen.
Wat moet je absoluut niet doen? De eikel uithangen die slachtoffers uitlacht.
Hierdoor creër je nog meer schaamte dan dat ze al gaan hebben.

Het zou je kind (jongen of meisje) maar eens moeten zijn die niet naar jou durft komen met hun problemen. Ga je dan ook even hard zijn?
 
A...als een meisje een sexdate heeft met een jongen,en die filmt alles heimelijk dus zonder dat het meisje hier van op de hoogte is en zet het daarna op de Bangalijst....dan moeten ze hem daar flink voor straffen,welke straf moet een rechter maar bepalen.

B......als een meisje een sexdate heeft met een jongen en hij zet daarna haar naam en andere gevevens op de Bangalijst....Ook straffen.

Deze meiden kunnen hier niets aan doen..in het eerste geval omdat ze niet wist dat er gefilmt werd en in het tweede geval,had ze ook nooit kunnen vermoeden dat deze jongen(idioot) haar op je Bangalijst plaatst.

C....ik heb meer moeite met meisjes..die ik gezien heb in een film op Telegram, dus van de Bangalijst en niet zomaar een sexfilmpje ,waarbij 2 meiden naakt op hun knieen zitten,volop te lachen en de ene meid filmt zelf ook, terwijl er 7 jongens in een kring om hun heen staan,en zich aftrekken en over de meiden heen spuiten. Waarbij 1 jongen het filmt

Dit waren Nederlandse jongeren want ze praten ABN.

De jongens zijn zo slim om gezichtsbedekking te gebruiken,de meiden niet...

De meiden zijn toch niet helemaal achterlijk en kunnen toch met hun gezond verstand weten dat dit op een of andere manier op het internet terecht komt.

EN DAT HEEFT NIETS MET HUN LEEFTIJD TE MAKEN,ZE ZIJN JONG EN WETEN NIET BETER...Kom op zeg...
 
Laatst bewerkt:
A...als een meisje een sexdate heeft met een jongen,en die filmt alles heimelijk dus zonder dat het meisje hier van op de hoogte is en zet het daarna op de Bangalijst....dan moeten ze hem daar flink voor straffen,welke straf moet een rechter maar bepalen.

B......als een meisje een sexdate heeft met een jongen en hij zet daarna haar naam en andere gevevens op de Bangalijst....Ook straffen.

Deze meiden kunnen hier niets aan doen..in het eerste geval omdat ze niet wist dat er gefilmt werd en in het tweede geval,had ze ook nooit kunnen vermoeden dat deze jongen(idioot) haar op je Bangalijst plaatst.

C....ik heb meer moeite met meisjes..die ik gezien heb in een film op Telegram,waarbij 2 meiden naakt op hun knieen zitten,volop te lachen en de ene meid filmt zelf ook, terwijl er 7 jongens in een kring om hun heen staan,en zich aftrekken en over de meiden heen spuiten. Waarbij 1 jongen het filmt

Dit waren Nederlandse jongeren want ze praten ABN.

De jongens zijn zo slim oom gezichtsbedekking te gebruiken,de meiden niet...

De meiden zijn toch niet helemaal achterlijk en kunnen toch met hun gezond verstand weten dat dit op een of andere manier op het internet terecht komt.

EN DAT HEEFT NIET MET HUN LEEFTIJD TE MAKEN,ZE ZIJN JONG EN WETEN NIET BETER...Kom op zeg...
Daar heb je gelijk in , als er met onwetendheid misbruik gemaakt word , mag dat gewoon bestraft worden idd.
En meiden die zich zo open en bloot laten filmen , duidelijk met toestemming denk ik dan , die vragen er gewoon om
 
Kijk, contactgegevens on line zetten is note done. Echter: waar rook is, is vuur. Ze zullen er heus niet opgekomen zijn enkel en alleen omdat hun kuise jurkje, tot over de enkels, zo leuk stond.;) Bovendien leven we niet meer in 1970 hoor.
 
Kijk, contactgegevens on line zetten is note done. Echter: waar rook is, is vuur. Ze zullen er heus niet opgekomen zijn enkel en alleen omdat hun kuise jurkje, tot over de enkels, zo leuk stond.;) Bovendien leven we niet meer in 1970 hoor.
In 1970 was vast een pak méér mogelijk... want geen online stalking!
 
Het zou je kind (jongen of meisje)
jaja het ALS komt weer om de hoek...als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom....hou op zeg.

Als mijn zoon zoiets gedaan had,dan zal ik maar niet schrijven wat hij dan van mij kon verwachten,en als mijn dochter daar op de grond zat in die kring en zat zaad te happen,beter ook niet schrijven hoe en wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan