Algemeen Bar voor trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bakkerke

Newbie
10
30/04/22
3
Hallo, ik vroeg me af of er iemand van jullie een bar/ dancing/ cafe in de provincie Antwerpen of Brussel kent waar je transvrouwen kan oppikken of ontmoeten? Lijkt me een leukere manier dan pakweg naar het schipperskwartier te gaan if dergelijke. Greetz
 
Het hoeven geen bars specifiek voor transcafees te zijn , maar bevoorberld gaycafees waar ook transdames komen komen of iets van die strekking . Ik zie weld dat parenclub climax ook soms trans en travestie-avonden organiseerrt. Wil ik ook wel is proberen.
 
Ik ben zelf vroeger vaak in Antwerpen geweest laatst in eind december 2017 nam ik na een verkorte wapdate vlakbij Mechelen ff een rush out break in de buurt van het SK. Ik liep naar de Que Pasa wat daar in de buurt was (helaas nu gesloten begreep ik). Was heel gezellig ff anders dan in het sk wandelen. Sfeer was goed vermaakte eerst met 2 jongere dames die in het mooie stad een city trip hadden en zag een paar bewonderlijle blikken waarvan 1 een suspect latina trans. Na 1 knipoog was mijn suspect juist. Ze graaide in mijn broek en gebied mij om mee naar haar house te komen. Dat was in de buurt van het SK. We waren met zijn 4 bij haar thuis en ze wou door mij gepaald worden. Week later was ze jarig ken je vertellen was een heftig weekend. Ik kan terug kijken naar een geslaagde avond en weekend. Wat ik jullie mee kan geven is dat er aardig wat transen in de buurt van het sk wonen en de barren in de buurt daar kan je treffen. Ook de gaybars die red en blue en café d'Envers zijn populair bij hun. Toen kon je ook op een zondag middag treffen in een bar waar cafe de zevende hemel zit als ze terug zijn van Larocca. Dat was ook hun tempel. Met die trans heb ik soms contact via app en fb. Wie ons kan vertellen waar al die bezoekers van Que Pasa nu heen gaan is degene die mogelijk een gouden tip voor jullie geven. Hebben in België ook fetish party zoals Wasteland in Zaandam?
 
Terug
Bovenaan Onderaan