Algemeen Bar Welkom I, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.505
56
Afslag Hasselt-West en dan de Kuringersteenweg. Daar zit behalve Naomi op de hoek ook Bar Welkom I.

Bij Naomi was geen licht, bij Bar Welkom I wel. Aangebeld, maar er deed niemand open. Toen ik weer richting de Aldi liep kwam ik twee dames tegen die via de parking achterlangs richting Naomi/Welkom liepen.

Een Balkan-type en 'n Afrikaanse. Achter de prijzen gevraagd, maar die wilden ze niet geven. Dan maar doorgegaan.
 
Ik ben er eens een avond binnen gewaaid uit nieuwsgierigheid. Ik vond het maar een raar pand. De gastvrouw leek bijna verbaasd dat er iemand was. Op mijn vraag heeft ze dan toch de dames voorgesteld, de jongste aanwezig was makkelijk 45. Ik heb toen ook besloten dat mijn geld ergens anders beter gespendeerd was.
 
Ik ben er eens een avond binnen gewaaid uit nieuwsgierigheid. Ik vond het maar een raar pand. De gastvrouw leek bijna verbaasd dat er iemand was. Op mijn vraag heeft ze dan toch de dames voorgesteld, de jongste aanwezig was makkelijk 45. Ik heb toen ook besloten dat mijn geld ergens anders beter gespendeerd was.
Ja, op de hoek van een drukke straat. Ingang aan de straatkant. ze hebben daar wel zo'n scherm voor gemaakt, maar dat maakt het niet minder raar.

Gordijnen zijn dicht, alleen een lichtgevend bordje met "open".

Paar keer aangebeld, er deed niemand open. Vroeger was er ook nog een Bar Welkom II langs de weg richting Diepenbeek.

Heel gastvrij oogt het allemaal niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan