Recensie Barbara, House of Dreams, Amersfoort 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nick112

Vaste klant
123
23/09/21
65
18
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/barbara/
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gister dacht ik eens gek te doen en heb toen HOD bezocht voor hun trio actie, hierbij heb ik een trio afgenomen met Naomi en Barbara.
De gastvrouw welke aanwezig was, was een beetje chaotisch, 2x vragen wat ik wil drinken en het vervolgens niet doorgeven, ze kwam ook behoorlijk druk over. Met Eveline als gastvrouw is het bezoek aan HOD een veel welkomer ontvangst.
Aan het begin van de date de financiële zaken verricht en bleek helaas bij beide dames beffen niet mogelijk te zijn.

Na het uitkleden werd ik gewassen door Barbara. Naomi draaide er een beetje omheen. Hierna kon ik op bed gaan liggen en gingen de dames zich ook even wassen.
Op bed kwamen ze eerst naast mij liggen en vroegen ze wat mijn fantasie was met een trio. Barbara ging al vrij snel over op het geven van een korte pijpbeurt. En ondertussen was ik met Naomi aan zoenen (het zoenen met Naomi was niet z'n pretje gezien er een behoorlijke geur uit haar mond kwam). Daarna wisselde dames om, hierbij moest ik van Barbara ook lekker hard in de tieten knijpen. Na een paar minuten pijpen door Naomi gingen de dames mij om de beurt heel kort berijden. Waarna ik Naomi Doggy heb genomen. Rest van de tijd werd min of meer gevuld met trekwerk, waarbij ik Barbara nog even heb gevingerd. Ik had het gevoel dat de dames er niet z'n zin in hadden en de tijd maar vol probeerde te maken. Bij beide dames zit er bij mij geen herhaling in.
 
Was het voor hen de eerste keer dat ze een trio deden, of de eerste keer in deze combinatie? Het klinkt allemaal erg onwennig van hun kant, zoals je het beschrijft, alsof ze niet op elkaar waren ingespeeld. Zit ook wel een behoorlijk leeftijdsverschil in (Barbara is twee keer zo oud als Naomi). Solo misschien beter?

Foto's zien er niet verkeerd uit. Lijkt ze er een beetje op? Heb ook wel andere foto's van haar gezien, die spraken me wat minder aan.

Hoe was je trouwens € 320 kwijt voor 45 minuten? Trio-actie bij HOD is € 160, dus dat is dan € 160 aan extra's, maar je mocht ze niet beffen?
 
Barbara lijkt op de foto's, Naomi vond ik er minder op lijken. Voor mij was het de eerste keer een trio maar voor hun misschien ook. Ze leken elkaar wel heel goed te kennen. Bij beide moest ik 80€ betalen voor de extra's, aan de hoge kant dus.
 
Ze heeft nu nieuwe foto's die me toch wel héél nieuwsgierig maken. ? Ik ben helaas voorlopig niet in de gelegenheid om langs te gaan, maar ik denk dat ik haar in de toekomst zeker een bezoekje zal brengen. Wel 1-op-1. ?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/barbara/
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas, soms heb je er ook wel eens een teleurstellende ervaring tussen zoals ik vandaag had met Barbara.

Ze had beter thuis kunnen blijven vanwege haar ogenschijnlijke baaldag of eerlijk "nee sorry ik ga niet met je naar de kamer" kunnen zeggen in plaats van de € 140,00 plus € 70,00 extra's in ontvangst kunnen nemen en er nauwelijks iets voor willen doen.

Tijdrekken, beiden 2 x douchen, niet (willen) begrijpen wat tongzoenen is, steeds dezelfde vragen blijven stellen, pijntje hier en pijntje daar enzovoort enzovoort.
Er van haar kant een onwillige en plichtmatige sessie van maken waarbij vrijwel alles moeilijk en/of uiterst beperkt en met grote tegenzin mogelijk is.

Ze kan in de leer bij haar wel zeer goede collega's Anouk en Jaimy die gelukkig uit een totaal ander vaatje tappen.

Echt balen gewoon dit waardeloze bezoek bij deze af te raden dame zonder plezier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan