Recensie Barbara, Leuven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jonny Sins

Newbie
17
17/12/23
12
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/barbara-caliente-y-sexy-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren bij Barbara langs geweest in Leuven. Er waren een paar geïnteresseerden maar ik vond geen recensie dus ik heb het erop gewaagd.

Ik had haar in de ochtend gestuurd om in de namiddag af te spreken maar ik kreeg geen reactie. In de vroege namiddag nog eens gestuurd en toen antwoordde ze wel vrij snel. Ik koos voor 1u omdat ik het de eerste keer meestal niet zo lang volhou en een half uur wat kort is als je eerst nog even praat, wat voorspel, etc. Zoals je zal lezen zat praten en voorspel er niet echt in.

Ze ontvangt in een huis in een drukke straat binnen de ring dus niet echt een discrete locatie. Eenmaal binnen zag ik dat het exact de vrouw van op de foto's was. Super knap met alle rondingen op de juiste plaats. Ze droeg een doorschijnende jurk met zwarte lingerie waardoor ik haar lekkere kont al kon bewonderen toen ik de trap op ging.

Eens we de kamer binnen waren viel het wel wat tegen. Een kleine ongezellige kamer. Het beddengoed zag er niet heel proper uit. Haar persoonlijke hygiëne was wel uitstekend. Toen ik op bed ging zitten begon ze in mijn nek te kussen (op de mond kussen vermeed ze heel bewust). Na een paar seconden werd ze al wat geïrriteerd omdat ze men T-shirt niet meteen uit kreeg en deed ze teken dat ik alles moest uitdoen. Eens dat gebeurd was heb ik even met haar geweldige borsten gespeeld.

Daarna begon ze me te pijpen met condoom (dat had ik zo gevraagd, zonder doet ze ook wel als je het vraagt) en dat viel tegen. Ik voelde bijna constant haar tanden. Enkel wanneer ze hem diep in haar keel nam voelde ik haar tanden niet.

Vervolgens kroop ze op me en begon ze me als een wilde te berijden. Dat kon ik nog geen minuut volhouden en toen kwam ik al klaar.

Toen ik vroeg om een massage (wat via Whatsapp afgesproken was) kwam ze met een excuus dat ze geen massagegel had omdat dit haar normale kamer niet is. Toen werd ook duidelijk dat ze totaal geen engels kan want ze moest een vertaalapp gebruiken.

Gelukkig was mijn soldaat weer snel paraat. Heeft ze me terug heel even gepijpt en zijn we beginnen neuken. Deze keer standjes waar ik iets meer controle had. Na zo'n 20 minuten verschillende standjes gedaan te hebben had ze het wel gehad en begon ze als een wilde aan mijn lul te trekken met de condoom errond wat dus niet bepaald aangenaam was. Ik heb gevraagd (of eerder uitgebeeld want ze verstond me natuurlijk niet) dat ze boven op me moest komen zitten. Dan is ze zo nog even stevig door gegaan en toen kon ik het niet meer houden en ben ik nog eens klaargekomen.

Nadien deed ze meteen haar lingerie en kamerjas terug aan en maakte ze duidelijk dat het afgelopen was. Na een kleine 40 minuten stond ik al terug buiten.

Kortom: Heel sexy vrouw, exact zoals op de foto's. Maar ze kan geen engels dus even praten voor en na de sex zit er niet in. Je voelt je niet echt welkom en wil je zo snel mogelijk buiten. Het neuken was oké, maar totaal geen "girlfriend treatment" zoals zei het noemt in haar berichten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan