Recensie Barbara, MW Heerlen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
879
09/10/22
975
3
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Een aantal weken geleden was ik in Heerlen en spontaan even bij Massagewereld aangebeld. Keuze was niet erg groot en Barbara leek me de beste keuze.
Viel toch wat tegen. Ze is vriendelijk en praat wel enigzins Nederlands, maar ze praat veel te veel en raakte de draad een beetje kwijt.
Massage stelde eigenlijk ook niet zoveel voor.
Ze heeft een prima figuur en doet ook wel haar best, maar er was gewoon geen klik.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/barbara/
Totale kosten (in euro)
160
Goede avond heren.
Ben vandaag voor de eerste keer naar een exotische massage salon geweest.

Ben al paar weken aan het mee lezen op dit forum kwam hier dus ook terecht in dit gedeelte van het forum wat mij wel aansprak.
Ben wel de afgelopen 15 jaar paar keer naar een Table dance club geweest en heb daar ook paar keer een lapdance gehad wat zeker ook wel leuk is bij de juiste dame.
Maar na het lezen op dit forum en het gedeelte dat over exotische massages gaat.
Sprak mij dit wel aan.
Wat ja, wie houd er niet van een massage.
Maar deze massages zijn natuurlijk wel effen iets anders ;)

Had dan ook vandaag besloten aangezien ik toch vrij had van het werk i.v.m feestdag.
Vandaag dan ook eens langs te gaan en er een kijkje te gaan nemen.
Best wel spanend voor de eerst keer heb er gelukkig alleen maar positieve dingen over gelezen en de site ziet er ook top uit.
Dus auto geparkeerd achter om en hup naar binnen.
Aan de voorkant deur open gedaan en bij de 2e deur aangebeld en die werd open gedaan door de receptioniste.
Leuke aardige dame heeft mij eerst uitgelegd dat dit een exotische massage salon is.
Ja dat wist ik gelukkig al, heb ook gezegd dat dit de eerst keer hier was en kreeg nog wat info over hoe en wat ze hier te bieden hebben en hoe dat het hier werk.
Vervolgens kon ik plaats nemen in de wachtstoel, aangezien ik niet had gereserveerd kon ik uit kiezen welken dames nu vrij waren of een andere keer terug komen.
3 dames waren vrij, nummer een en twee vond ik niks dame drie gelukkig meer mij smaak type blonde milf genaamd Barbara.
Ja ik had graag nummer drie is goed zij de receptioniste.
Wil graag een Body intensief massage van 60 min 160,- euro's afrekenen.
Ben toen met Barbara mee gegaan en had geluk we hadden de luxe kamer met spiegels boven het bed en langs de muur en een jacuzzi.
iets voor de volgende keer misschien te gebruiken.

Maar het feest kon dan eindelijk beginnen, eerst mij zelf uitgekleed tot de onderbroek deze nog even aanhouden dat komt zo wel zij ze.
Eerst samen beetje body to body dansen beetje op geilen vervolgens kon alles uit bij mij en dan bij haar.
Vervolgens mocht ik op het bed gaan liggen op mijn buik.
Eerste de rug masseren met massage olie dan om draaien de voorkant en ook echt alles ;)
Body to body en met de handjes lekker over al en voor al tussen mijn benen.
Mocht ook aan haar komen over het hele lichaam alles aangeraakt ook bij haar tussen de benen, Jij mij masseren tussen de benen dan ik ook bij jou.
Samen in de spiegel elkaar geil aan kijken met wat dirty Talk er bij.
Had echter zelf moeite met klaar te komen i.v.m de eerste keer daar en teveel massage olie gebruikt over de penis voelde ik daar door te weinig.
Heeft ze vervolgens een zwarte latex handschoen aangedaan en mij nog een prostaat massage plus aftrekken gedaan.
Maar helaas toch leuk geprobeerd.
Uit eindelijk bij het douchen gelukkig als nog klaar komen met wat hulp van Barbara er bij.
Beetje op ruimen en aankleden en nog wat na gepraat, kreeg ook nog wat tips mee voor de volgende keer.

Dame van de receptioniste vroeg ook nog of ik het na me zin had gehad, en ja dat had ik met een glimlach op mijn gezicht tot de volgende keer.

Terug
Bovenaan Onderaan