WHEM Barbara, Willebroek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze Barbara?
Het is de dame van de foto's.
Uiteraard wat fotoshop voor supergladde huid. Maar het is haar gezicht en haar figuur ja ze is breed in de heupen.
Klein minpuntje, geen engels.
Maar dan..... superlieve meid hoog knuffelgehalte echte GFE. Vind het zelf ook leuk. Dat maakte dat ik snel over het taalprobleem heen ben gestapt. Geniet mee kan tijdens de sex niet stoppen met kussen en zoenen.
Dus je zal Portugees moeten kunnen spreken of Google translate gebruiken. Als je dit geen probleem ga ervoor ze is een heel lieve meid lekkere sex en hoog GFE gehalte
 
Het is de dame van de foto's.
Uiteraard wat fotoshop voor supergladde huid. Maar het is haar gezicht en haar figuur ja ze is breed in de heupen.
Klein minpuntje, geen engels.
Maar dan..... superlieve meid hoog knuffelgehalte echte GFE. Vind het zelf ook leuk. Dat maakte dat ik snel over het taalprobleem heen ben gestapt. Geniet mee kan tijdens de sex niet stoppen met kussen en zoenen.
Dus je zal Portugees moeten kunnen spreken of Google translate gebruiken. Als je dit geen probleem ga ervoor ze is een heel lieve meid lekkere sex en hoog GFE gehalte
Doet ze DT? Of is het eerder wat standaard seks?
 
DT tijdens PZC is geen enkel probleem. Dat deed ze gewoon spontaan. TZ, beffen, vingeren, ze laat het allemaal toe en lijkt zelf ook te genieten.
Twee bedenkingen:
- Ze spreekt enkel Portugees en verstaat een beetje Spaans. Veel communicatie moet je dus niet verwachten.
- Mijn kleren waren nauwelijks uit of ze zat al op haar knieën om me te pijpen. Geen idee hoe dat bij jullie zit, maar als ik van mijn werk naar een dvp rij, heb ik niet gedoucht. Hoewel ze zelf hygiënisch is en douchen achteraf ook mogelijk bleek, is dit voor mij toch een minpuntje.
Voor de moderator: ik kan bij dit onderwerp geen recensie aanmaken.
 
DT tijdens PZC is geen enkel probleem. Dat deed ze gewoon spontaan. TZ, beffen, vingeren, ze laat het allemaal toe en lijkt zelf ook te genieten.
Twee bedenkingen:
- Ze spreekt enkel Portugees en verstaat een beetje Spaans. Veel communicatie moet je dus niet verwachten.
- Mijn kleren waren nauwelijks uit of ze zat al op haar knieën om me te pijpen. Geen idee hoe dat bij jullie zit, maar als ik van mijn werk naar een dvp rij, heb ik niet gedoucht. Hoewel ze zelf hygiënisch is en douchen achteraf ook mogelijk bleek, is dit voor mij toch een minpuntje.
Voor de moderator: ik kan bij dit onderwerp geen recensie aanmaken.
Ik heb zelf al bij dvp gehad dat er op voorhand niet werd gedoucht. Ik douch me altijd net voordien en de dame ook. Hoe is Barbara on top met die lekkere billen?😄
 
DT tijdens PZC is geen enkel probleem. Dat deed ze gewoon spontaan. TZ, beffen, vingeren, ze laat het allemaal toe en lijkt zelf ook te genieten.
Twee bedenkingen:
- Ze spreekt enkel Portugees en verstaat een beetje Spaans. Veel communicatie moet je dus niet verwachten.
- Mijn kleren waren nauwelijks uit of ze zat al op haar knieën om me te pijpen. Geen idee hoe dat bij jullie zit, maar als ik van mijn werk naar een dvp rij, heb ik niet gedoucht. Hoewel ze zelf hygiënisch is en douchen achteraf ook mogelijk bleek, is dit voor mij toch een minpuntje.
Voor de moderator: ik kan bij dit onderwerp geen recensie aanmaken.
Goh als ik naar een DVP ga en heb het gevoel dat ik mogelijks door een lange werkdag niet helemaal fris ben dan vraag ikzelf aan de DVP of ik een douche of wasje kan doen. om dit nu als minpunt van een DVP aan te rekenen dat zij jij niet onder de douche gestuurd heeft weet ik niet ik beschouw dit eerder als een minpunt van de klant zelf je hebt toch een mond om te spreken je gaat toch niet als een zeester liggen en wachten wat er komt een beetje initiatief mag er zijn je hoeft toch niet alles aan de DVP over te laten
 
Terug
Bovenaan Onderaan