Recensie Barbie, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/04/23
54
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3484252-barbie
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden deze Colombiaanse dame die nu Barbie heet bezocht in Rotterdam. Barbie is een hele prettige dame om mee om te gaan. Makkelijk en vlot een afspraak gemaakt via whatsapp. Haar Engels is matig, niet meer dan nodig voor mij. Ze heeft een mooi en strak lichaam, haar lippen zijn heerlijk om mee te zoenen. We begonnen te zoenen, kort daarna ben ik haar gaan vingeren en beffen en ze genoot er echt van, ze drukte mijn hoofd met haar handen en benen, ze wou mijn hoofd bijna in haar kut stoppen, ze wou ook dat ik haar kont ging likken en eten. Ik heb haar echt 3 keer ofzo laten klaarkomen.

Ze houdt er echt van om hard geneukt te worden, dus ze is niet zo onschuldig als dat ze lijkt op de foto's. Het is een GFE en PSE tegelijk. Het uitzicht dat je hebt als je haar van achteren neemt is echt heerlijk. Ze geeft ook een goede massage tussen de rondes. Ben echt verbaasd dat deze dame niet meer ervaringen heeft op dit forum.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan