Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk niet dat loverboys hun winst delen via prive huis het kan wel ik heb iemand gekend die dame in prive huis heeft gedwongen maar dat meisje heeft er niet lang gewerkt omdat bazin dat door had
 
Waarom is dat privehuis nog open? Gedwongen, drugs, geen paspoort....is nog al wat samen
Het huis werkt met opting in en droegen de belasting dus af. Legitimatie is vergelijkbaar met een reguliere baan: bij opmaken contract Of werkt Johny Walker in de bouw en moet zich elke dag legitimeren op de bouwplaats? 🤗
 
Bij de ramen moet dat inderfaad, net als in een hotel...bij clubs met opting in vult de dame 1 keer her belastingformulier in en is vervolgens pseudo werknemer. Clubs kennen overigens verschillende fiscale constructies waaronder kamerverhuur. De club van Barbie werkt altijd met opting in.
 
Je moet wel half hersendood zijn als je jezelf in de prostitutie laat dwingen.

"Ze werd gedrogeerd, uit haar slaap gehouden en aangezet tot sekswerk. Of dat niet genoeg was, zou ze zijn geslagen en werden haar identiteitsbewijs, rijbewijs, hond, telefoon en geld afgepakt. Als ze daarvan bij de politie aangifte zou doen, zou ze worden vermoord."

Zolang je niet bent ontvoerd of tegen je wil wordt vastgehouden, kun je toch gewoon een willekeurig politiebureau binnenstappen?
 
Dat staat er bij: "als je aangifte doet, word je vermoord".
Een bedreiging is maar een bedreiging.
Welke bedreiging dan ook, je kunt nog steeds een politiebureau binnenlopen, als je niet wordt vastgehouden.
Iemand uit de slaap houden en drogeren lijkt me trouwens ook vrij lastig als je niet wordt vastgehouden.
 
Je moet wel half hersendood zijn als je jezelf in de prostitutie laat dwingen.

"Ze werd gedrogeerd, uit haar slaap gehouden en aangezet tot sekswerk. Of dat niet genoeg was, zou ze zijn geslagen en werden haar identiteitsbewijs, rijbewijs, hond, telefoon en geld afgepakt. Als ze daarvan bij de politie aangifte zou doen, zou ze worden vermoord."

Zolang je niet bent ontvoerd of tegen je wil wordt vastgehouden, kun je toch gewoon een willekeurig politiebureau binnenstappen?
Wat een goed idee! Misschien dit ook even delen met al die mannen en vrouwen die vast zitten in een geweldige relatie, of misbruikt worden. Als die ook gewoon even het politiebureau inlopen is deze problematiek ook gewoon in één klap opgelost. 👌
 
Lijkt me beter dan vrijwillig teruggaan naar een situatie waarin je niet wordt vastgehouden.
Maar goed, dame in kwestie lijkt tamelijk beperkt in haar denken.
Kan ze zelf ook niks aan doen, heb best met haar te doen.
 
Het huis werkt met opting in en droegen de belasting dus af. Legitimatie is vergelijkbaar met een reguliere baan: bij opmaken contract Of werkt Johny Walker in de bouw en moet zich elke dag legitimeren op de bouwplaats? 🤗
In een privehuis moet iedere dame verplicht iedere dag dat ze werkt een geldig id kaart of pazpoort bij zich hebben en tonen aan de gastvrouw of heer die vervolgens op de daglijst van die dag genoteerd moet worden inzake de vergunningregels.
Lijkt me beter dan vrijwillig teruggaan naar een situatie waarin je niet wordt vastgehouden.
Maar goed, dame in kwestie lijkt tamelijk beperkt in haar denken.
Kan ze zelf ook niks aan doen, heb best met haar te doen.
Dat is het natuurlijk ook, maar een privehuis exploitant heeft ook een poortwachtersfunctie en moet ook de dame iedere dag dat ze werkt controleren op identiteit volgens de regels qua bij zich hebben van de juiste geldige documenten als ook haar persoonlijke welzijn (lichamelijk, geestelijk) dus ook of ze zelf dit werk doet en kan doen, drugsgebruik etc etc
 
Heel even, en misschien heb ik er over heen gelezen, maar gaat dit allemaal nou over haar werk bij DS of over de thuisontvangst die ze ook nog heeft gedaan?
 
Over de zaak dat ze gedwongen zou zijn door derden terwijl ze bij privehuis Dianes Secret werkte en daar door de politie is uitgehaald zie ook titel van dit topic en de persberichten
 
Over de zaak dat ze gedwongen zou zijn door derden terwijl ze bij privehuis Dianes Secret werkte en daar door de politie is uitgehaald zie ook titel van dit topic en de persberichten
Ik zie de titel maar inmiddels wordt in dit topic gepraat over alles wat met Barbie te maken heeft, en in het recentste artikel zie ik niks wat wijst op privéhuis of thuisontvangst.

Barbie schijnt ook gewoon in een appartement ontvangen te hebben, en alles wat ik hier lees, drogeren, wakker houden, weet ik wat, verwacht ik eerder bij thuisontvangst dan bij een vergund privéhuis.
 
Voorafgaand dat ze in die club actief was, stond er wat content op haar IG met dingen zoals "onderweg naar klant" etc terwijl ze een selfie in de auto maakte met d'r lieve vriendje naast d'r.

Niet vlak erna was het ineens vanuit een club, waardoor ik vermoed dat ze mischien een controle hebben gehad, en op last van een dwangsom dingen legaal moesten gaan doen, dus via een club.

Maar ik vindt het vreemd dat als je club ermee in verband gebracht wordt, men niet met een openlijke statement naar buiten komt. Ook moet zoiets opvallen als iemand onder invloed staat. Of het belang van geld was ff belangijker, omdat je nu net ff een BN'er of realityster hebt staan. Is natuurlijk goede reclame, toch?

Ik vindt het verschrikkelijk om dat artikel te lezen, drogering, afpersing, klanten afwerken tot op het punt dat je blaas pijn doet. Lekkere vriendjes en kringen hangt ze ook in. Maar ja, dit soort vrouwen blijven het ook opzoeken. Ik kan daar weinig medelijden mee hebben ook.
 
Ik zie de titel maar inmiddels wordt in dit topic gepraat over alles wat met Barbie te maken heeft, en in het recentste artikel zie ik niks wat wijst op privéhuis of thuisontvangst.

Barbie schijnt ook gewoon in een appartement ontvangen te hebben, en alles wat ik hier lees, drogeren, wakker houden, weet ik wat, verwacht ik eerder bij thuisontvangst dan bij een vergund privéhuis.
Zoals topic titel aangeeft gaat het om het feit dat de politie haar gered heeft uit dit privehuis nav gedwongenheid waar 2 mensen een koppel nu terecht staan die ook haar identiteitsbewijs zouden hebben afgepakt en haar gedrogeerd zouden hebben
 
Ik vindt het verschrikkelijk om dat artikel te lezen, drogering, afpersing, klanten afwerken tot op het punt dat je blaas pijn doet. Lekkere vriendjes en kringen hangt ze ook in. Maar ja, dit soort vrouwen blijven het ook opzoeken. Ik kan daar weinig medelijden mee hebben ook.
Vrouwen en foute vriendjes, voer genoeg om boeken van te schrijven.
Ze willen er misschien van af, maar voordat ze die stap eindelijk durven zetten, gaan er ettelijke jaren voorbij.
Hopelijk kiezen ze dan voor een blijf van mijn lijf huis, want soms kiezen ze voor een definitief einde...
 
Je moet wel half hersendood zijn als je jezelf in de prostitutie laat dwingen.

"Ze werd gedrogeerd, uit haar slaap gehouden en aangezet tot sekswerk. Of dat niet genoeg was, zou ze zijn geslagen en werden haar identiteitsbewijs, rijbewijs, hond, telefoon en geld afgepakt. Als ze daarvan bij de politie aangifte zou doen, zou ze worden vermoord."

Zolang je niet bent ontvoerd of tegen je wil wordt vastgehouden, kun je toch gewoon een willekeurig politiebureau binnenstappen?
Je stelt het wel erg eenvoudig voor. Buitensporig geweld door (ex) partners komt helaas toch regelmatig voor, meestal zijn vrouwen het slachtoffers, soms ook mannen.

De politie heeft beperkte middelen om je te beschermen, lees je maar eens in over Laura Korsman of Humeyra of een van de vele andere vrouwen die vermoord zijn door hun geweldadige (ex) partner.
 
Terug
Bovenaan Onderaan