Recensie Bardelines - Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Bardelines huidige openingsfoto op Kinky kijkt ze behoorlijk chagrijnig. Dat lijkt me begrijpelijk gezien de toenemende concurrentie bij Kinky op locatie Almere. Voeg daaraantoe de lastigheid om met haar/hem af te spreken. Ik verwijs niet alleen naar eerdere comments in deze trail, maar dat ik laatst op een dag toen ze -zonder KinkyWebsite filters- bovenin verscheen doodleuk zei dat ze die dag niet beschikbaar was. En dat terwijl hij/zij mij nog nooit ontmoet laat staan gezien heeft (geen foto op Whatsapp idd) ;-) Total waste of time!
Lol ik ga stuk. Chagrijnig door concurrentie. Jij ben echt fout want ben blij dat elke week new collega komen want waren bijna. Maar ik ga iet dudelijk zeggen ik ontvang op mijn tempo als ik zeg ik ben niet beschikbaar ben ik niet of heb geen tijd. Want ik zit niet in een kamerje te wachten op. Ik heb ook normal leven. Ben ik bezig of iets re doen dan heb ik geen tijd. Als de voorstelling van de persoon bevalt me niet dan zeg ik gewoon nee ik ga niet iets doen tegen mijn zin. En als ik tijd heb gaan mijn vasten klanten altijd eerste. Nog iet als jij geen foto op mijn app zie dan heb jij iet mis in jou app.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/almere/507392-bardelines
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals bekend kortaf via de app, maar ook op de date vrij zuinig met het enthousiasme. Zakelijk misschien, niet per se koel. Passie was er in ieder geval niet. Ze verrichtte alle handelingen goed, rustig en kundig, maar werd er niet echt heel geil van. Uiteindelijk prima klaargekomen, maar was voor mij een gevalletje 'tussen goed en meh'
 
Op Bardelines huidige openingsfoto op Kinky kijkt ze behoorlijk chagrijnig. Dat lijkt me begrijpelijk gezien de toenemende concurrentie bij Kinky op locatie Almere. Voeg daaraantoe de lastigheid om met haar/hem af te spreken. Ik verwijs niet alleen naar eerdere comments in deze trail, maar dat ik laatst op een dag toen ze -zonder KinkyWebsite filters- bovenin verscheen doodleuk zei dat ze die dag niet beschikbaar was. En dat terwijl hij/zij mij nog nooit ontmoet laat staan gezien heeft (geen foto op Whatsapp idd) ;-) Total waste of time!
totaal anders bij mijn, heel aardig is ze op whatsapp af en toe vraagt ze zelf aan mijn hoe het met me gaat etc en af en toe klets ik ook met haar ondanks dat we elkaar alleen maar via de cam virtueel sessies hebben gehad , en als ze later reageert doet ze dat zonder kapsones en ik denk het is ook hoe je haar benaderd, tegen mijn in iedergeval is ze een schat van een mens
 
totaal anders bij mijn, heel aardig is ze op whatsapp af en toe vraagt ze zelf aan mijn hoe het met me gaat etc en af en toe klets ik ook met haar ondanks dat we elkaar alleen maar via de cam virtueel sessies hebben gehad , en als ze later reageert doet ze dat zonder kapsones en ik denk het is ook hoe je haar benaderd, tegen mijn in iedergeval is ze een schat van een mens
Ze was verder over de telefoon ook naar mij volledig correct. Maar wat ik gewoon niet kan rijmen, is dat ze net nadat ze haar advertentie omhoog had gezet zegt die dag niet beschikbaar te zijn. En daarom ga ik er dus verder mijn kostbare tijd niet aan verdoen.
 
Lol ik ga stuk. Chagrijnig door concurrentie. Jij ben echt fout want ben blij dat elke week new collega komen want waren bijna. Maar ik ga iet dudelijk zeggen ik ontvang op mijn tempo als ik zeg ik ben niet beschikbaar ben ik niet of heb geen tijd. Want ik zit niet in een kamerje te wachten op. Ik heb ook normal leven. Ben ik bezig of iets re doen dan heb ik geen tijd. Als de voorstelling van de persoon bevalt me niet dan zeg ik gewoon nee ik ga niet iets doen tegen mijn zin. En als ik tijd heb gaan mijn vasten klanten altijd eerste. Nog iet als jij geen foto op mijn app zie dan heb jij iet mis in jou app.
No te preculpes amor .. maak je geen zorgen ik zie heel veel goede reacties hier ..af en toe is de klant niet correct
 
Ik ben er een tijdje geleden geweest. Advertentie goed gelezen. Ben gelukkig niet van de dickpics sturen. Altijd wat zielig. Van te voren geappt en even video gebeld. Ik was altijd bij de ramen vroeger omdat er prive niks was.
Dit is prettig. Redelijk centraal in het land. Makkelijk parkeren. Rustige plek waar ze woont. Afgesproken voor een uur. Prima date. Rustige schone shemale. Spreekt goed Nederlands. Dacht eerst dat haar lul gephotoshopped was maar voor zo'n kleintje heeft ze een behoorlijk grote die goed werkt.
Om een lang verhaal kort te maken. Date was meer dan goed. Wederzijds pijpen. Mooie niet te opgepompte borsten. Ik vind tatoo's wel leuk en die van haar zijn mooi. Ze levert een goeie service. Herhalingsgevaar? Ja zeker. Vind haar prachtig. Niet te zien dat ze een shemale is. Geen pruik ofzo. Het was fijn. Voorlopig geen tijd meer om te gaan maar hier kan ik wel even op teren.
 
Ik ben een paar jaar geleden bij haar geweest. Ik weet nog dat de date niet zo goed ging omdat ik heel erg zenuwachtig was en opeens niet meer "durfde" (was mijn eerste keer met een shemale). Zij was heel erg vriendelijk en begripvol, stelde mij heel erg op mijn gemak en bood uiteindelijk een massage aan. Nu een paar jaar later wil ik graag nog een keer bij haar langs gaan. Misschien binnenkort dan maar weer proberen. Kan in ieder geval bevestigen dat de foto's toen klopten en dat zij heel erg vriendelijk was.
 
Laatst bij haar geweest eindelijk in het echt na contact online en regelmatig cammen de betaling gedaan bij binnenkomst en mezelf opgefrist daar , en toen begon ze me stevig te zoenen elkaar aanraken uiteindelijk begon ze me te pijpen wat heerlijk was, en vervolgens heb ik haar kont gelikt lekker aantrekkelijk is ze met haar tatoos en grote kont, die ik daarna heb geneukt in doggy, al met al een aanrader en een mooie eerste ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan