Recensie Bardelines - Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.404
23/09/21
1.954
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/almere/507392-bardelines
Tijd geleden deze shemale bezocht.

Het app contact ging wel redelijk alleen was ze erg kortaf en kwam ze chagrijnig over, maar deze meiden krijgen zoveel onzin berichten dat ik dat wel kon begrijpen.

Bij binnenkomt in een rijtjeshuis in Almere (hier zit ze al jaren dus ze zal er wel wonen) stond daar een klein getint vrouwtje op te wachten. Ik kwam er al meteen achter dat ze niet echt een prater is.

Ik kan kort zijn, de seks was wel ok, alle afspraken (pzc, deepthroat en ik haar mc neuken) werden nagekomen, maar de sfeer zat een niet echt lekker in. Dit heb ik overigens met meerdere Cubaanse shemales gehad,
maar dit kunnen jullie in latere recensies wel lezen.

Ook kwam dit mede omdat ze volgens haar een ongeluk had gehad (in een leeg zwembad gevallen) en ze enorme littekens had en haar implantaten daardoor waren zijn gaan opzwellen en scheef waren gaan zitten en ze hierdoor niet heel erg aantrekkelijk was (waar ze uiteraard niet veel aan kan doen). Wel heeft ze een flinke paal (zeker wel 20-21cm en dik) die goed

Ik sprak dr laatst en ze gaf aan dat dit allemaal weer "rechtgezet" is maar omdat ze dr tarief nogal omhoog had geschroefd en niets met de prijs wilde doen heb ik dr niet meer gezien.

Ze spreekt overigens goed Nederlands en toen ik haar een keer ergens tegen kwam was ze heel discreet en werd het niet ongemakkelijk.
 
Ik ben daar 'n jaar of 8 terug ook eens geweest. Mooie shemale, vriendelijk ook en ze kwam de vooraf gemaakte afspraken ook na. Vwb haar billen, die lijken mooi op de foto maar in het echt zie je gewoon de schijven implantaten zitten, niet mooi. Dat had ze toen al, is dus niet van een ongeluk pas geleden.
 
Ik ben er onlangs geweest.
Beetje dubbel. Over de app mag je alleen praten over de afspraak. Hoe laat je komt ed. Zeker geen dickpics sturen. Dan is het gelijk klaar
Maar ben je daar gaan de remmen los. Toen ze me pijpte ging ze in 69 op me zitten zodat ik haar kont kon likken. Geen straf want ze is schoon. Kwam wel heel snel klaar want was wel heel lekker. Geen probleem even wassen en door. Haar lul is zalig. Voor zo'n klein opdondertje is 20cm groot. Billen zagen er ook lekker uit.
Haar gepijpt en gelikt. Neuken was met condoom dus geen gezeur met bare. Ik was de laatste klant denk ik want ze wilde klaarkomen. Spoot op mijn verzoek een behoorlijke lading in mijn gezicht.
Was zo geil dat ik nog een keer klaarkwam.
Iets meer dan een uur sex gehad en kon douchen achteraf. Zeker geen verkeerde date.
Ze adverteerd ook met de tijd die je betaald is de tijd die je mag blijven. Al kom je zes keer klaar.
Prettige aan haar is dat ze ontvangt in een rustig straatje in Almere waar je heel goed je auto kwijt en parkeren niks kost. Zo'n forensenwijkje. Communicatie is goed. Alleen over de app voorzichtig zijn. Geen sexpraat en naaktpics.
Al met al voor 100 euro een prima date. Foto's kloppen wel. Ik zie haar regelmatig op insta langskomen met foto's.
 
Dame valt niet mee af te spreken
Je moet haar netjes benaderen op what's up en zelf komt ze arrogant over en als je er wat van zegt word je geblokkeerd
Lol net zoals jij had gezegd op whasaapt. Dat jij me wou zwart maken lol. Dan verteld ik hier ook. Na 2 of 3 x met jou gechat. Dus de laaste dag een snel antwoord dan ben ik arrogant en gezegd dat jij me ging zwart maken.natuurlijk word jij geblok. Als ik op mijn werk ben kan ik niet met iedereen elke dag 30minuut gaan chat. Dus succes
 
Bovenstaande klopt wel. Ik ben er tijdje terug geweest en het was goed. Sex was prima.
Maar er zijn er meer dan zij. Ik ga er niet meer heen want het komt er bijna op uit dat je moet smeken om langs te kunnen komen. En dat je blij mag zijn je eurootjes bij haar te mogen uitgeven.
Dat gebeurd hellas ben ik geen machine als ik geen zin heb dan acepteren ik geen afspraak en ik ontvang niet 24/7 want het moet wel leuk blijven maar er zijn mensen die houden van naar bezoek gaan waar die meid geen zin heb dan is toch ook goed succes er mee
 
Dat gebeurd hellas ben ik geen machine als ik geen zin heb dan acepteren ik geen afspraak en ik ontvang niet 24/7 want het moet wel leuk blijven maar er zijn mensen die houden van naar bezoek gaan waar die meid geen zin heb dan is toch ook goed succes er mee
Dat snapt iedereen maar gewoon overdag een afspraak maken lukt ook niet. Zie ook zandpadlover zijn bericht. Bovendien als je advertenties op kinky en sexjobs aanstaan en je bent ook nog actief op diverse chatboxen dan zou je kunnen verwachten dat je mannen hebt die een afspraak willen maken. En zandpadlover maakt je niet zwart maar probeert dus een afspraak te maken en niet te chatten als ik hem hier zo lees. Daar gaat het om en zoals je weet is dit een recensie en ervaringen site en daar schrijven leden hun ervaringen op met dvp's.
Kan positief maar ook negatief zijn.
Heb je geen zin? Gooi dan die advertentie van je uit. Doen veel van je collega's ook.
 
Ik heb Bardelines een poos geleden tweemaal een verzoek ge-appt en ik meen ook een keer de voicemail vriendelijk ingesproken en me voorgesteld.

Beide keren kreeg ik een afwijzing, iets als "geen tijd / ik werk niet" op een kribbige toon alsof ik iets onbehoorlijks had gedaan.

Soms is het zo dat mensen die niet heel handig zijn met tekst als compensatie het heel bondig houden -- wat dan kortaf / bot kan overkomen.

Op de foto's vind ik haar een sympathieke vrouw met een lieve wat melancholieke oogopslag.

Ik heb het na die afwijzingen gewoon losgelaten. Geen klik, ook goed.

Wel zou het handig kunnen zijn om de advertentie bij 'geen zin / geen tijd' tijdelijk uit te zetten.

Dan stoot niemand zijn hoofd/eikel eraan.

;-)
 
Lol net zoals jij had gezegd op whasaapt. Dat jij me wou zwart maken lol. Dan verteld ik hier ook. Na 2 of 3 x met jou gechat. Dus de laaste dag een snel antwoord dan ben ik arrogant en gezegd dat jij me ging zwart maken.natuurlijk word jij geblok. Als ik op mijn werk ben kan ik niet met iedereen elke dag 30minuut gaan chat. Dus succes
Ja tuurlijk als je 3 x een afspraak probeert te maken en bericht wordt gelezen en geen antwoord of in eens niet beschikbaar op je profiel foto zet dan kan je z'n reactie verwachten je heb 1 keer geantwoord toen heb ik nog gezegd dat komt me niet uit andere keer maar weer en op whatsup maak je zelf uit hoe lang je er op zit maar ik heb zeker geen half uur met jou op whatup gezeten dat is gelul ik hou daar geen eens van maar als ik vraag hallo bardelines
Heb je misschien tijd weet niet wat daar fout aan is 🤷‍♂️En dan krijg je heel kort nee of helemaal niks zelf moet ik je met handschoentjes benaderen maar volgens mij moet je klanten wel eten dan zal ik er maar goed mee om gaan trouwens het is me allemaal een raadsel hoe jullie het allemaal doen !!! Veel succes er mee
 
Dat snapt iedereen maar gewoon overdag een afspraak maken lukt ook niet. Zie ook zandpadlover zijn bericht. Bovendien als je advertenties op kinky en sexjobs aanstaan en je bent ook nog actief op diverse chatboxen dan zou je kunnen verwachten dat je mannen hebt die een afspraak willen maken. En zandpadlover maakt je niet zwart maar probeert dus een afspraak te maken en niet te chatten als ik hem hier zo lees. Daar gaat het om en zoals je weet is dit een recensie en ervaringen site en daar schrijven leden hun ervaringen op met dvp's.
Kan positief maar ook negatief zijn.
Heb je geen zin? Gooi dan die advertentie van je uit. Doen veel van je collega's ook.
Nee online houden want als jij virtual ook doet of video verkoop dan moet het wel online
 
Ja tuurlijk als je 3 x een afspraak probeert te maken en bericht wordt gelezen en geen antwoord of in eens niet beschikbaar op je profiel foto zet dan kan je z'n reactie verwachten je heb 1 keer geantwoord toen heb ik nog gezegd dat komt me niet uit andere keer maar weer en op whatsup maak je zelf uit hoe lang je er op zit maar ik heb zeker geen half uur met jou op whatup gezeten dat is gelul ik hou daar geen eens van maar als ik vraag hallo bardelines
Heb je misschien tijd weet niet wat daar fout aan is 🤷‍♂️En dan krijg je heel kort nee of helemaal niks zelf moet ik je met handschoentjes benaderen maar volgens mij moet je klanten wel eten dan zal ik er maar goed mee om gaan trouwens het is me allemaal een raadsel hoe jullie het allemaal doen !!! Veel succes er mee
Als jij wil kan ik ook nog ons gesprek beste hier ook nog zetten beste lang gesprek. Dus weet niet wat moet ik dan. Afspraak nemen en jij naar mee laat rijden voor niet lol
 
Nee online houden want als jij virtual ook doet of video verkoop dan moet het wel online
Maar dan moet je wel accepteren dat eventuele klanten je gaan appen voor een afspraak.
Die moet je dan wel netjes te woord staan. Desnoods zeg je dat ze een andere dag kunnen komen. Of accepteren dat teleurgestelde mannen hun ervaringen met jou hier of op een ander forum neerzetten.
 
Maar dan moet je wel accepteren dat eventuele klanten je gaan appen voor een afspraak.
Die moet je dan wel netjes te woord staan. Desnoods zeg je dat ze een andere dag kunnen komen. Of accepteren dat teleurgestelde mannen hun ervaringen met jou hier of op een ander forum neerzetten.
Ik acepteer kritiek hoor daar trek ik niks aan hoor, maar niet dat iemand mijn op mijn whasaapt na vaak gechat en antworden gekregen en dat een x 3x achter elkaar bel en ik zit op mijn werk en ik niet neem en snel zeg nee ik heb geen tijd via whasaap.gelijk zeg ooo arrogant ik ga jou op internet zwart maken. Dat is wel OK
 
Ik acepteer kritiek hoor daar trek ik niks aan hoor, maar niet dat iemand mijn op mijn whasaapt na vaak gechat en antworden gekregen en dat een x 3x achter elkaar bel en ik zit op mijn werk en ik niet neem en snel zeg nee ik heb geen tijd via whasaap.gelijk zeg ooo arrogant ik ga jou op internet zwart maken. Dat is wel OK
ik vind dreigen, 'ik ga je zwart maken', geen pas hebben en a-sociaal. Verwend kind gedrag.
 
Maar dan moet je wel accepteren dat eventuele klanten je gaan appen voor een afspraak.
Die moet je dan wel netjes te woord staan. Desnoods zeg je dat ze een andere dag kunnen komen. Of accepteren dat teleurgestelde mannen hun ervaringen met jou hier of op een ander forum neerzetten.
bij mij heeft zij dat gedaan. Kort, maar duidelijk en netjes. Vandaag kan niet.
Dan stopt verdere discussie toch?
 
ik vind dreigen, 'ik ga je zwart maken', geen pas hebben en a-sociaal. Verwend kind gedrag.
Nou ja het is maar hoe je het bekijkt.
Het is en blijft een recensie en ervaringen forum en als iemand een slechte ervaring heeft op wat voor manier dan mag dat gemeldt worden.
Misschien is zeggen dat zwart maken wat hard maar als je zegt ik ga mijn slechte ervaring met je op een forum zetten komt dat op hetzelfde neer.
En dat willen we toch? Ik kreeg het idee dat Bardelines bezoeken een soort voorrecht is. Dat je blij mag zijn dat je mag komen. En nogmaals als je advertentie aanstaat dan kan je dit verwachten. Bovendien heeft zandpadlover het drie keer geprobeerd. Heeft misschien mijn recensie en die van de anderen gelezen en dacht dat lijkt me wel wat. Als je dan hemel en aarde moet bewegen voor een afspraak en niet goed behandeld wordt kan ik me voorstellen dat je boos wordt. En je ervaringen hier neerzet.
 
Nou ja het is maar hoe je het bekijkt.
Het is en blijft een recensie en ervaringen forum en als iemand een slechte ervaring heeft op wat voor manier dan mag dat gemeldt worden.
Misschien is zeggen dat zwart maken wat hard maar als je zegt ik ga mijn slechte ervaring met je op een forum zetten komt dat op hetzelfde neer.
En dat willen we toch? Ik kreeg het idee dat Bardelines bezoeken een soort voorrecht is. Dat je blij mag zijn dat je mag komen. En nogmaals als je advertentie aanstaat dan kan je dit verwachten. Bovendien heeft zandpadlover het drie keer geprobeerd. Heeft misschien mijn recensie en die van de anderen gelezen en dacht dat lijkt me wel wat. Als je dan hemel en aarde moet bewegen voor een afspraak en niet goed behandeld wordt kan ik me voorstellen dat je boos wordt. En je

Dat klopt maar zandpadlover heeft ook een keer geen antwoord gehad en dat hoort niet.
Antwoorden is wel het minste. Uiteraard geen verplichting alleen dat iemand dat hier neerzet kan je dan verwachten.
Meneer zandpadlover heb me 3x geeap een x heb ik netjee gezegd hoelaat ik kon maar voor hem kwam niet goed die tijd. Daarna vroeg of ik wekeend of woendag zou kunnen heb ik gezegd dat weet ik bel me die dag. Dat was afsgesproken en tijdje daarna zag ik dat hij 3x achterelkaar had me gebeld en ik was op mijn werk en snel gezeg dat ik had geen tijd en gelijk zeg hij precies dat over op internet me zwart maken. . Problem is dat hier komen ook veel mensen klagen over collegas en mijn zelf dat ern advertentie online staat beteken niet dat die persoon niet hele tijd telefoon kan opnemen en half uur chat met 100de mensen die app en bellen .
 
Met Bardelines tot nu toe alleen via de cam gehad , fijne vrouw af en toe vraagt ze ook hoe het met je gaat via de cam altijd afspraken na gekomen kan niet wachten om haar te ontmoeten in levende lijven zodat ik die reet lekker kan eten , mooie lichaam vooral ook nog met die tatoos en altijd beleefd is ze xx👅👅
 
Op Bardelines huidige openingsfoto op Kinky kijkt ze behoorlijk chagrijnig. Dat lijkt me begrijpelijk gezien de toenemende concurrentie bij Kinky op locatie Almere. Voeg daaraantoe de lastigheid om met haar/hem af te spreken. Ik verwijs niet alleen naar eerdere comments in deze trail, maar dat ik laatst op een dag toen ze -zonder KinkyWebsite filters- bovenin verscheen doodleuk zei dat ze die dag niet beschikbaar was. En dat terwijl hij/zij mij nog nooit ontmoet laat staan gezien heeft (geen foto op Whatsapp idd) ;-) Total waste of time!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan