Recensie Thaliana perez, Zaandam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.406
23/09/21
1.956
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/3606190-thaliana-perez
Aantal dagen geleden bij Thaliana Perez. Tsja wat zal ik zeggen….

Op de afgesproken tijd ging inderdaad de deur open in een rijtjeshuis ergens in Sloten. Ja ze is de dame van de foto's, wel wat jaar en uurtjes fotoshop geleden. Leuk (maar maximaal verbouwd) koppie, mooie maar harde tieten maar dr billen liet ze bij binnenkomen uit beeld. Toen tijdens de 3 welkomskussen mn hand vanaf dr zij maar dr billen gleed werd die bij dr heupen tegengehouden…

Alle afspraken, pzc, deepthroat en haar neuken waren nagekomen maar pijpen ging gelijk op standje dubbele turbo en af en toe met wat tandjes. Ze probeerde zelf haar pikkie stijf te maken maar die bleef slap en zo'n 6cm (ik kan dus niet beoordelen of die hard de aangegeven 20cm is). Na een pijpbeurt die nog best lang duurde vroeg ze me of ik dr wilde neuken, yes doggy!
Dat mocht niet. Mevrouw ging op dr rug liggen en vroeg me om haar zo te neuken. Redelijk strak kontkutje wel en ze moedige me aan om steeds harder te neuken. Ik voelde aan alles dat de date er geen procent beter op ging worden dus toen ik enigszins voelde dat ik kwam heb ik mezelf leeggespoten over dr tieten.

Gelijk de natte doekjes erbij en de boodschap dat douchen helaas niet mogelijk was.

Al met al een redelijke date gehad met een shemale van rond de 45 jaar die alles op de automatische turbo piloot deed.

Voor mij is het herhalingsgevaar 0 vooral omdat er schijnbaar iets met dr billen is want die hield ze constant uit beeld en mn hand was er na een paar pogingen nog steeds niet welkom.
 
De beloftes over 20cm mag je inderdaad wegschrappen, ze is de vrouw van de foto's maar echt geen top. Haar bezocht om 0630 na een feest, haar hygiëne was echt niet op peil
 
Ik heb ook eens met haar afgesproken, en het was inderdaad standje turbo. Ze heeft een mooi koppie en dr tieten vond ik ook goed eruit zien. Pijpen ging nogal hardhandig en snel, en neuken wilde ze alleen op haar rug, geen doggy. Heb haar wel goed volgespoten, maar daarna was ze vrijwel meteen weer met haar telefoon bezig.
 
Als je een beetje met dr in t Spaans appt en leuke grapjes maakt, kan je voor goedkoper dan wat ze aangeeft.

Ik was niet veel kwijt. Naar mijn mening wel te veel want ik vond er geen moer aan. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk
Goed om te weten. Maar hoe ziet ze er nu uit? Op foto 9 vind ik dr wat minder maar op de eerste paar; jammie!
 
Goed om te weten. Maar hoe ziet ze er nu uit? Op foto 9 vind ik dr wat minder maar op de eerste paar; jammie!
Ik was er laatst, eerste 8 foto's komen goed overeen. Dit is wel wat me het meeste is bijgebleven: heel mooi strak gezicht, alleen de buik en kont voelen apart. Alsof er liposuctie is geweest, of gewoon ouderdom. Maar ik heb me daar absoluut niet aan gestoord en alles bij elkaar wel aantrekkelijk. Hier m'n recensie: https://www.girlsreview.nl/threads/...ontvangst-utrecht-ervaringen.2174/post-173077
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
in slappe toestand 4-5 cm
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/3606190-thaliana-perez
Totale kosten (in euro)
100
Toch weer met mijn pik gedacht en niet met mijn hoofd. % dames een @pp gestuurd voor een afspraak (allemaal met ruime tussenpozen) maar geen of zeer late reactie (sommige zelfs een dag later)
Dus maar voor een dame gekozen die de recensie op Kinky uit had staan en geen video gesprek vooraf wilde (wat ik mogelijk wel begrijp)
Aangekomen op adres (bekend adres voor shemales op doorreis in Breda) koel ontvangen en toen had ik eigenlijk al om moeten draaien. Vervolgens slechte communicatie waarbij op enig moment de telefoon de vertaler was.
Na financiële afhandeling uitkleden waarbij bij mij alles uitging en bij haar zeker niet alles maar na stevig aandringen wel
In standje 69 werd ik redelijk gepijpt waarbij mijn knuppel hard werd, maar wat ik ook probeerde die van haar zeker niet.
Tijdje aan gekloot, ook in andere posities heel beperkte beweging in haar apparaat. minder dan half stijf probeerde ze mij nog te neuken maar uiteraard geen succes dus stoten en proberen mij trekkend klaar te laten komen (op een minder prettige/emotieloze wijze)
Voorgesteld om er een condoom om te doen en mij klaar te pijpen wat uiteindelijk lukte

Douche aankleden en snel weg want mijn humeur was van geil naar teleurgesteld gezakt
Al met al 20 minuten binnen geweest en slechte ervaring. Bleek ook dat collega Lupita Ferry ook aanwezig was Mogelijk was dat betere keuze geweest
Kortom € 100 naar de vanen Komende weken maar zelf zorgen voor mijn gerief en bij een volgend bezoek nog kritischer zijn
 
@admin Mijn mening is dat een zoekfunctie op naam een hele prettige zou zijn, waarbij niet de laatste datum of de datum van de aanmaak van de recensie leading zou moeten zijn Ik dacht dat dat op Hookers destijds mogelijk was .

Zijn we ook gelijk van het probleem woonplaats af want de meeste dames verhuizen met de snelheid van het licht
 
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/nijmegen/3606190-thaliana-perez
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een keer bij Thaliana Perez geweest, ontvangt op dit moment in Nijmegen. Lekkere seks gehad en heb eigenlijk geen op- of aanmerkingen. Spreekt niet zo goed Engels maar dat wist ik al van de vorige keer. Echt een heel zacht lichaam. Met een zeer tevreden en bezweet hoofd weggegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan