Recensie Thaliana Perez, prive ontvangst, Utrecht (ervaringen?) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Iemand ervaring? Ziet er lekker uit, zie ook filmpje.

 
Filmpjes speelden ook al een aantal dagen door mijn hoofd, dus die allebei letterlijk maar even in het echt af laten spelen.

In werkelijkheid iets minder petite dan op de foto's, verder 100% gelijkend.

Ik heb bewust weinig diensten afgenomen, maar dat is persoonlijk en had ik me voorafgaand aan het bezoek al voorgenomen.

Voor mij de moeite waard, ik vond haar lief en relaxed, er waren geen bijkomende kosten.

Misschien dat ik later nog een recensie schrijf, maar dit somt het eigenlijk wel op. Waarschijnlijk nog een week te bezoeken in deze contreien.
 
Extra's
  1. Anaal
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb deze bezocht. 100 euro voor 30 minuten. Eerst ben ik gepijpt en daarna heb ik deze persoon anaal mogen nemen. Ik vroeg om doggy maar kreeg een nee dus deden we een ander standje. Daarna heb ik nog een keer vriendelijk om doggy gevraagd en mocht het wel. Al na 15 minuten werd het condoom eraf gehaald en mocht ik het zelf gaan afmaken. Na 20 minuten stond ik alweer buiten dus ik had wel het gevoel zo snel mogelijk naar buiten te zijn gewerkt. Ik ben blij dat ik het bij 100 euro heb gelaten.

Moet wel zeggen: het is een knap persoon die in het echt overeen komt met de foto's. Misschien wel beter zelfs. Maar dus niet echt een klik helaas.
 
Heb haar in januari bezocht:

 
Jaartje geleden bezocht. Relaxte trans, heeft me twee keer leeg gezogen. Neuken niet geprobeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan