Algemeen Bare in clubs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Macab

Wandelaar
Forumpionier
53
23/07/21
35
1
Al langer hoe meer stel ik vast dat koppels voor bare sex (zonder condoom dus) naar club's komen. Bepaalde clubs staan hier blijkbaar heel open voor, andere gooien je buiten als ze het weten.
Ikzelf vind het een gevaarlijk spel. Hoe denken jullie er over?
 
Op deze vraag kun je echt elk antwoord dat je kunt verzinnen verwachten. Dit is zoiets persoonlijks dat ieder een eigen mening heeft. Iemand die graag bare neukt zla het toejuichen, iemand die bare onacceptabel vind zal het vreselijk nieuws vinden en alle antwoorden er tussenin zijn mogelijk.
 
als je als koppel bereid bent samen dit risico te nemen dan moeten ze dat lekker doen. Zelf hou ik het graag veilig, dat is mijn eigen keuze.

Dat sommige clubs een streng beleid hebben snap ik ook wel, stel er is een enorme uitbraak van SOA's onder de bezoekers dat komt de naam van de club niet ten goede.
 
Ik doe het in elk geval niet. Heb ooit wel eens de vraag gekregen van de vrouw van een koppel omdat het een fantasie van haar en haar man was. Heb gemeld dat ik het niet deed en nooit zal doen en achteraf heeft de dame mij bedankt dat ik geweigerd heb. Het kan bete reen fantasie blijven.

Onlangs een incident gehad waarbij mijn condoom gescheurd is bij een dame die ook alles met condoom doet. Dus ben er redelijk gerust in, maar zal over 6 weken als de incubatietijd voorbij is ook een volledige test laten doen.
 
Misschien een zijspoor of een apart topic waardig. Wat als je eenvoudig met je phone kan aantonen dat je geen ziektes hebt en je regelmatig laat testen. Ze willen in de EU je EPD digitaal gaan koppelen.

Voor wie hier zou het dan uitmaken om het wel/niet bare te doen? Is ook nog iets als privacy natuurlijk maar ik las dat je zelf kan bepalen wat zichtbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een zijspoor of een apart topic waardig. Wat als je eenvoudig met je phone kan aantonen dat je geen ziektes hebt en je regelmatig laat testen. Ze willen in de EU je EPD digitaal gaan koppelen.

Voor wie hier zou het dan uitmaken om het wel/niet bare te doen? Is ook nog iets als privacy natuurlijk maar ik las dat je zelf kan bepalen wat zichtbaar is.
1 redelijk groot probleem. Bij HIV heb je een incubatieperiode van 6 weken. Dus als je 6 weken niet bare neukt, dan je laat testen. Dan ben je veilig. Maar 1x bare neuken en je ken terug dezelfde cyclus doorgaan. 6 weken niet neuken, testen, bare. Licht er natuurlijk aan hoe veilig je het wil houden.
 
Door HIV en AIDS werd het gebruik van condooms de standaard. Voor die tijd was dat niet het geval (heb ik uit verhalen vernomen, want dat was ook voor mijn neukcarrière). Ik ben niet anders gewoon dan dat je condooms gebruikt als je naar de hoeren gaat en alles wat geen vaste relatie is. En dat heb ik ook altijd netjes gedaan. Diverse malen testen laten doen, altijd negatief.

Inmiddels is HIV te genezen, maar toch niet zoals een griepje. Veel medicijnen en gedoe. Dus nog altijd redenen genoeg om voorzichtig te zijn met wat je doet. Garanties heb je niet, maar je kunt risico`s verkleinen. Of juist vergroten. Daar waar het gaat om losbandige sex, weet je dat het risico op iets gewoon vele malen groter is. Naast HIV zijn er nog vele andere aandoeningen die je niet aan je lul wil hebben. En je wil toch niet dat door jouw domme gedrag anderen risico`s lopen?

Ik ben per definitie tegen neuken zonder condoom in de betaalde sferen en als een dame het aanbiedt, ga ik er nooit op in. Altijd een rubbertje. Als ik ga motor rijden, doe ik ook een helm op. Als ik in de auto stap, doe ik een gordel om. Ga ik parachute springen, dan doe ik een parachute om.

Als ik clubeigenaar zou zijn, zou ik bare neuken niet toestaan. Je hebt een verantwoording richting alle klanten. Er mag ook niet gerookt worden in de club. En bare neuken toestaan is voor mij net zoiets als roken toch toestaan. Je moet rekening houden met de niet-rokers en dus ook met de mensen die hun gezondheid niet op het spel willen zetten middels het spelen van Russische roulette.

Laat je het toe, blijven de condoomneukers weg en gaat je naam er aan. Of je moet een naam op willen bouwen als bare neuk-club.

Ieder zijn ding, ik vind het wel zo prettig om te weten of het bare is of niet tijdens een feestje, zodat ik kan kiezen om er niet naar toe te gaan. Gelukkig zie je vaak duidelijk in de advertentie wat het is.
 
Ik zie sommige koppels het met bepaalde mannen bare doen. Ooit eens gevraagd aan een koppel hoe ze erop selecteren wie zonder mag. Ze zeiden dat ze die man vragen om een test te doen achteraf en hen het resultaat mee te delen via app of sms. Beetje laat achteraf, maar ik snap dat het beter is dan niks weten. Andere koppels zijn mss minder selectief... maar ik zie het wel gebeuren. Het blijft een risico, iedereen beseft dit uiteraard. Maar het is vanzelfsprekend lekkerder neuken zonder, én geil om sperma uit een kutje te zien druipen... Hatelijk dat soa's bestaan. :(
 
Waarom zijn er eigenlijk geen clubs die met SOA-tests werken zoals bij Spermagames in Duitsland? Daar wordt iedereen getest bij binnenkomst met een sneltest. En indien je negatief bent krijg je een polsbandje. Dit zou toch in principe ook in clubs mogelijk moeten zijn. Of mag dit in België niet? Zou een hoop geklooi schelen om altijd die condooms rond mijn halfslappe lul te krijgen terwijl ik zonder veel makkelijker stijf blijf. 🐍
 
Als ik kijk op SJ en de gangbangs is bare als normaal zijnde ingeburgerd in alle gaatjes het liefst.

Advertenties ik wil deze week weer geil door 12 mannen volgespoten worden zijn dit toch ook de meer ervaren dames die het niet zo nauw nemen.
Toch een raar fenomeen ,iedere kerel die HIV heeft kan rustig zijn gang gaan in het hele land .het liefst de sessie afgemaakt door een bukake laat het zaad
overal maar stromen in al mijn gaatjes lees ik dan.... tja

Ook bij de raamdames hoor ik ook meer de trend dat zonder vaak geen probleem is
 
Waarom zijn er eigenlijk geen clubs die met SOA-tests werken zoals bij Spermagames in Duitsland? Daar wordt iedereen getest bij binnenkomst met een sneltest. En indien je negatief bent krijg je een polsbandje. Dit zou toch in principe ook in clubs mogelijk moeten zijn. Of mag dit in België niet? Zou een hoop geklooi schelen om altijd die condooms rond mijn halfslappe lul te krijgen terwijl ik zonder veel makkelijker stijf blijf. 🐍
En wat met de incubatieperiode van 6 weken? Bare lijkt mij zo wie zo een domme beslissing. En als hij maar half slap blijft (heb ik soms ook) dan wil dat zeggen dat je die avond/middag genoeg gehad hebt of de vorige dagen genoeg gehad hebt. Overdaad schaad.
 
Waarom zijn er eigenlijk geen clubs die met SOA-tests werken zoals bij Spermagames in Duitsland? Daar wordt iedereen getest bij binnenkomst met een sneltest. En indien je negatief bent krijg je een polsbandje. Dit zou toch in principe ook in clubs mogelijk moeten zijn. Of mag dit in België niet? Zou een hoop geklooi schelen om altijd die condooms rond mijn halfslappe lul te krijgen terwijl ik zonder veel makkelijker stijf blijf.


Herinner me ook nog een club die ik meen 1 keer per maand een feestje met hiv test op het programma had staan. Is gestopt wegens gebrek aan animo.
 
Laatst bewerkt:
Wij doen het zo vaak mogelijk zonder.
We vinden dat gewoon supergeil, en erg lekker.
Regelmatig testen, maar eerlijk blijft het altijd een risico uiteraard.
Voor ons is het risico acceptabel, maar dat is een keuze die iedereen zelf moet maken.
En hoeveel mannen doen jullie dan op een avond zonder condoom? Komen jullie ooit in Eroxx of Climax?
 
We hebben niet een voor af gesteld doel hoor 😁
Het gebeurt als het gebeurt, niet iedereen wil zonder en het is geen verplichting maar heeft wel onze grote voorkeur.
Wij komen regelmatig in Amai en mystique
 
... het is geen verplichting maar heeft wel onze grote voorkeur.
Misschien zijn die SG Parties dan iets voor jullie. 🤔
Er is hier een thread daarover: https://www.girlsreview.nl/threads/sg-parties.14231/#post-226341

Ik zag dat ze een HIV-test afnemen, maar van andere SOA's wordt niet gesproken. Vind ik persoonlijk raar, want onder hetero's komen chlamydia en gonorroe veel frequenter voor. Nou zijn beide wel met antibiotica te verhelpen, maar toch jammer dat men niet ook op dat soort SOA's test met een gecombineerde test.

Jullie nooit last gehad van SOA's als je met vreemden zonder doet? Ik heb in die 20 jaren toch al 3x chlamydia opgelopen bij dames die het zonder toelieten. Geen simpele zaak om dat thuis uit te leggen... 😞 Tenzij je de antibiotica door het diner weet te prakken om je partner mee te behandelen, maar dat heeft dan weer een ethisch bijsmaakje, vrees ik. 😒
 
Misschien zijn die SG Parties dan iets voor jullie. 🤔
Er is hier een thread daarover: https://www.girlsreview.nl/threads/sg-parties.14231/#post-226341

Ik zag dat ze een HIV-test afnemen, maar van andere SOA's wordt niet gesproken. Vind ik persoonlijk raar, want onder hetero's komen chlamydia en gonorroe veel frequenter voor. Nou zijn beide wel met antibiotica te verhelpen, maar toch jammer dat men niet ook op dat soort SOA's test met een gecombineerde test.

Jullie nooit last gehad van SOA's als je met vreemden zonder doet? Ik heb in die 20 jaren toch al 3x chlamydia opgelopen bij dames die het zonder toelieten. Geen simpele zaak om dat thuis uit te leggen... 😞 Tenzij je de antibiotica door het diner weet te prakken om je partner mee te behandelen, maar dat heeft dan weer een ethisch bijsmaakje, vrees ik. 😒
Een onmogelijke zaak om het thuis uit te leggen zou ik zeggen! Maar het is je wel gelukt, anders was er geen tweede of derde keer geweest. Hoe heb je het uitgelegd? Opgelopen van een WC bril?
 
Hoe heb je het uitgelegd? Opgelopen van een WC bril?
Dat waren verschillende relaties, maar de laatste keer bij mijn huidige vriendin heb ik meteen open kaart gespeeld. Verteld dat ik er niet voor heb gekozen om geil te worden van dit of dat. Dat het iets biologisch is dat een soort van geaccepteerd zou moeten zijn, ook al is dit in een huidige monogame Westerse maatschappij niet zo maar eventjes veranderd als een paar mensen dit vinden. Maar dat het nou eenmaal zo is dat ik gangbangs met bukkake en creampies geil vind. En dat ik niet denk dat ik het uit mijn kop krijg om dit geil te vinden. Ook verteld dat enorm veel mannen geilen op allerlei en er met hun partner niet over kunnen of durven praten. En ik dat eigenlijk niet meer wil, samen zijn maar in mijn hoofd op dat vlak alleen zijn in een relatie. En dat zij dat uiteraard ook niet hoeft te zijn en open kaart mag spelen over alles. Dat ik iemand zoek om ook dit soort maatschappelijk 'foute' gedachten mee te kunnen delen, iemand die me neemt zoals ik ben. En o ja, dat chemische castratie of deconditionering via een of andere psych geen optie was.👎En dat ik hele dagen mijn gevoel kan lopen weg(d)rukken, maar dat dit uit ervaring averechts werkt. Dat ik liever rust in mijn kop en kloten ervaar en dus geen zin meer heb om dingen te verzwijgen voor iemand die mijn beste vriend zou moeten zijn gezien alle uren en dingen die we samen delen.

Zij was gelukkig nuchter genoeg om dit te begrijpen, ook al is ze van nature heel jaloers. Sindsdien is ze al vaker mee gegaan naar clubs.
 
Uit de NVSH parenparty tijd herinner ik me dat menig dame eerst mee ging omdat manlief zo nodig moest (om van het gezeur af te zijn) maar eenmaal de smaak te pakken degene was die manlief aan z'n haren mee trok :).

Zij was gelukkig nuchter genoeg om dit te begrijpen, ook al is ze van nature heel jaloers. Sindsdien is ze al vaker mee gegaan naar clubs.
 
... degene was die manlief aan z'n haren mee trok :).
😅 Ons probleem is nou een beetje soortgelijk. Mijn vriendin heeft na een tijd de smaak te pakken gekregen van het pijpen tijdens het neuken, en vraagt al langer om naar die SG Parties te gaan. Ze houdt namelijk niet van rubber: zij wordt daar schraal van, zelfs met overvloedig glijmiddel, en de meeste mannen worden niet echt goed stijf ermee, ik ook niet als we met een ander koppel iets doen in een club. Nou is dat een vaker gehoorde klacht van de dames die ik in clubs neuk, dat snap ik. Maar mijn vriendin leest dan ook nog eens op fora dat in clubs ook zonder wordt geneukt door tal van koppels, en dat daar geen SOA-test aan vooraf gaat. En dat het zogezegd veiliger is als je dan naar die SG Parties zou gaan, want "niemand gaat daar helemaal naartoe rijden als hij/zij een SOA zou hebben en dan niet binnen zou mogen." Ik weet niet of die simpele logica ook daadwerkelijk opgaat want niet elke drager heeft weet ervan, en ook niet of positief geteste mannen/vrouwen dan geen bandje krijgen zodat er een onderscheid is?

Maar ik ben dus al die tijd terughoudend gebleven inzake die SG Parties vanwege de makkelijker overdraagbare SOA's chlamydia en gonorroe. Vandaar dat ik hier en op nzc forum rondneus hoe de ervaringen zijn en de frequentie van die besmettingen een beetje dacht te kunnen inschatten. Ik kan me niet inbeelden dat iedereen volledig SOA-vrij is als er enkel op HIV en SYPH wordt getest. Lijkt utopisch... maar mijn vriendin wil het erop wagen.
 
Laatst bewerkt:
Dat waren verschillende relaties, maar de laatste keer bij mijn huidige vriendin heb ik meteen open kaart gespeeld. Verteld dat ik er niet voor heb gekozen om geil te worden van dit of dat. Dat het iets biologisch is dat een soort van geaccepteerd zou moeten zijn, ook al is dit in een huidige monogame Westerse maatschappij niet zo maar eventjes veranderd als een paar mensen dit vinden. Maar dat het nou eenmaal zo is dat ik gangbangs met bukkake en creampies geil vind. En dat ik niet denk dat ik het uit mijn kop krijg om dit geil te vinden. Ook verteld dat enorm veel mannen geilen op allerlei en er met hun partner niet over kunnen of durven praten. En ik dat eigenlijk niet meer wil, samen zijn maar in mijn hoofd op dat vlak alleen zijn in een relatie. En dat zij dat uiteraard ook niet hoeft te zijn en open kaart mag spelen over alles. Dat ik iemand zoek om ook dit soort maatschappelijk 'foute' gedachten mee te kunnen delen, iemand die me neemt zoals ik ben. En o ja, dat chemische castratie of deconditionering via een of andere psych geen optie was.👎En dat ik hele dagen mijn gevoel kan lopen weg(d)rukken, maar dat dit uit ervaring averechts werkt. Dat ik liever rust in mijn kop en kloten ervaar en dus geen zin meer heb om dingen te verzwijgen voor iemand die mijn beste vriend zou moeten zijn gezien alle uren en dingen die we samen delen.

Zij was gelukkig nuchter genoeg om dit te begrijpen, ook al is ze van nature heel jaloers. Sindsdien is ze al vaker mee gegaan naar clubs.
Ik kan het beamen dat het zalig is om hierover met je partner openlijk te kunnen praten. Persoonlijk heb ik het nooit erg gevonden mijn echtgenote te delen met andere mannen (heeft ze wel gebruik van gemaakt🤣),dit maakt mij enorm geil. Sinds een half jaar krijg ik ook mijn vrijheid van haar en heeft dit onze relatie op seksueel vlak een enorme boost gegeven.
Je bereikt veel meer door openlijk te praten over je fantasieën en wensen, ze zullen veel sneller uitkomen dan dat je ze verzwijg.
De uitvoering is ook veel makkelijker omdat je niets hoeft te verbergen, ik kan het iedereen allen maar aanraden om open te zijn.

Als je beide daarin nuchter bent dan weet je ook wel dat een SOA steeds om de hoek kan loeren maar wees ook nuchter in voorzichtigheid.
Hoever je daarin wil gaan maakt ieder voor zich uit, toch?
 
En dat het zogezegd veiliger is als je dan naar die SG Parties zou gaan, want "niemand gaat daar helemaal naartoe rijden als hij/zij een SOA zou hebben en dan niet binnen zou mogen." Ik weet niet of die simpele logica ook daadwerkelijk opgaat want niet elke drager heeft weet ervan, en ook niet of positief geteste mannen/vrouwen dan geen bandje krijgen zodat er een onderscheid is?

Maar ik ben dus al die tijd terughoudend gebleven inzake die SG Parties vanwege de makkelijker overdraagbare SOA's chlamydia en gonorroe. Vandaar dat ik hier en op nzc forum rondneus hoe de ervaringen zijn en de frequentie van die besmettingen een beetje dacht te kunnen inschatten. Ik kan me niet inbeelden dat iedereen volledig SOA-vrij is als er enkel op HIV en SYPH wordt getest. Lijkt utopisch... maar mijn vriendin wil het erop wagen
Bij mijn weten krijg je zeker geen bandje als je niet negatief bent getest. Of je dan alsnog zonder bandje naar binnen mag weet ik niet (In België heb je tegenwoordig gangbangs van team Elle Naturelle met verplichte deurtest, test je positief dan kom je er in het geheel niet in).

De andere SOA kun je er natuurlijk wel oplopen (hiv ook als iemand korter dan 8 weken geleden besmet is en nog negatief test maar al wel besmettelijk is). Een hepatitis B vaccinatie is wellicht geen overbodige luxe (zelf 2 jaar uit de running geweest door HBV). Ben zelf een zeer actieve pijper en lik en slik graag sperma. Sinds ik me frequent laat testen is een paar keer chlamydia vastgesteld maar daar staan honderden pijpbeurten en sperma slikmomenten tegenover. Bovendien zat dat altijd anaal (neuk met condoom) en nooit oraal. Chlamydia wordt sowieso zelden in de keel aangetroffen (natuurlijke opschoning). Anaal zal ontstaan zijn door vingers met spuug, rimmen en/of swaffelen. Natuurlijk is een mond/maag vol sperma niet te vergelijken met een kut/anus vol sperma (dat laatste is het meest riskant) dus in die zin loop ik met overwegend oraal beduidend minder risico.. Heb een keer mee gemaakt dat ik na het eerste de beste feestje dat ik na mijn GGD APK keuring bezocht een soa waarschuwing van kreeg voor gonorroe. Me daar op laten testen (let op incubatietijd) en wederom schoon bevonden. Het eerstvolgende feestje dat ik daarna bezocht gaf nadien weer een chlamydia alert af. Ook daar wederom op laten testen (let op incubatieperiode) en wederom schoon bevonden. Beide feesten waren voor zover ik kon nagaan met condoom (pijpen zonder). Blijft een eigen en gecalculeerd risico wat je loopt, uiteindelijk loop je ergens tegenaan, vandaar ook dat frequent testen verstandig is, niet alleen voor jezelf maar vooral ook voor het tijdig stoppen van de transmissie keten. Toen ik zelf een soa had en anderen waarschuwde deden anderen daar niets mee want "geen klachten," apk keuring is over 3 maanden dan zien we wel" en "" we hebben niet geneukt".....dom dom dom. Heb overigens wel gangbangs mee gemaakt waar zeer streng op condoomgebruik bij intiem werd gelet (pijpen zonder) en dames die aan bare deden niet welkom waren maar waar de heren in de pauze elkaar ondertussen wel stiekem bare neukten alvorens weer bij de dames aan te schuiven. Gelukkig zijn de meeste soa te behandelen al zijn er op de langere termijn wel zorgen over de eventuele opkomst van antibiotica resistente varianten.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan