HarryPotter
Stamgast
- 697
- 17/11/21
- 925
Op internet: nzcforum.com
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad dat vraag ik me ook al een poos af.Het zal wel een domme vraag zijn maar waar vind ik dat forum ?
Het verschil met GR is dat je hier ook zonder account alles kan lezen, behalve de off-topic sectie. Eigenlijk vind ik dat je dat recht allleen hebt met een account. Maar het zal wel iets met de advertenties te maken hebben dat dat open staat bij GR.Daarom hebben ze het hier over nzc. Soms ligt het allemaal erg voor de hand.
Om daar wat te zien moet je er wel een account aanmaken. Net als hier kost je dat niks.
Hebben jullie weleens gekeken op het bare-forum? Die gasten daar zweren bij bare
Ppff mijn interesse is nu niet zo groot dat ik direkt een account wil aanmaken op dat forum . Ik was gewoon nieuwsgierig maar da's al terug over want ik heb niks met bare sex .Daarom hebben ze het hier over nzc. Soms ligt het allemaal erg voor de hand.
Om daar wat te zien moet je er wel een account aanmaken. Net als hier kost je dat niks.
k zou het persoonlijk nooit doen want ik ben er persoonlijk van overtuigd dat dames die dat aanbieden 9/10 ongeneeslijk ziek zijn
Dat hoort, naar men zegt bij mastrubatie. Niet te verwarren met een mensturbatie.Ejacuratie?
Dus 9 van de 10 die het aanbieden zijn ongeneeslijk ziek?
Hahaha dream on!
Een getal uit de lucht gegrepen. Je lult als een kip zonder kop.
Een belangrijk deel van dat forum wordt ingenomen door de rubrieken over soaatjes, waar de stoere soldaten met het grote bakkes, die lekker vettig en zo denigrerend mogelijk over vrouwen kunnen schrijven, dan ineens als bange wezels komen vertellen dat er een paddenstoel op hun fluit groeit. En of iemand weet wat ze nu moeten doen.Hebben jullie weleens gekeken op het bare-forum? Die gasten daar zweren bij bare
Nee, dus. Oud genoeg wel, neem ik aan, maar wijs genoeg duidelijk niet. Het zelf afwegen van risico's is voor veel mensen een groot probleem, ook op totaal andere vlakken dan seks. In het verkeer bv. En de eigen afweging is niet alleen van belang voor jezelf, maar ook voor andere mensen. In casu de personen waarmee je seks hebt.Iedereen hier mag oud en wijs genoeg zijn om zelf de risico's af te kunnen wegen. Laten we elkaar vooral niet de maat gaan nemen.
Inderdaad, een topic als dit blijft eeuwig leven, en nadat het geblust is, wakkert het voortdurend weer aan, zoals een EV die in de fik staat. Er zullen immers altijd domoren zijn die alle risico's minimaliseren en goedpraten, zolang zij maar op het ogenblik zelf hun pretje kunnen hebben.Of je nou bang bent voor een beetje jeuk aan je piemel, of misschien ben je bang dat thuis je geheime dubbelleven aan het licht komt.
Of.... misschien dat je sterft aan aids als je zonder cd MASTRUBEERT.
Doe wat je zelf verstandig vindt.
Een maand geleden verkondigde ik al iets van gelijke strekking, en volgende maand waarschijnlijk weer.
Wat een heerlijk topic is dit toch.![]()